RUSH - Next Prophecy 26.2.2005 @ helsinki

146 posts, 8 pages, 36,758 views

#101 • • Juzba Guest

Zimeon:
Oli kyllä mukava ilta, tavata tuttuja taas pitkästä aikaa. Harmittaa vaan äänentoisto loppuillasta.. *uuh*

Samaa mieltä.. Bassoa olis saanu olla enemmän ja niinkuin edellä jo mainittiin.. Ihmisiä olis saanu olla enemmän. *uuh*
Muuten ihan yees bileet.. *jiihaa*
Maihku

#102 • • Maihku neiti hankala
oli oikein hauskaa*hymy**plur* oli sopiva *känni* päällä*hih*
loppuillan jutut meni kyl ehkä pikkasen levottomiksi mutta saipahan nauraa makeasti*lmao*
Shapka

#103 • • Shapka
Hieno ilta oli! kiitokset kaikkille!!! *sydän*
ezzy

#104 • • ezzy Droid-pappa

alek száhala:
---

Ei niissä volissa ollu mikään vikana, vaan bassoissa, mikäli oikein ymmärsin. Käsittääkseni bassot oli väännetty kaakkoon koko bileiden ajan, lopussa kyrvähti toinen skobe vielä kaiken huipuksi.

Toi on kyllä täysin oikein bilejärkkärille, joka ei palautteesta päätellen tajua äänentarkkailusta hevon vittuakaan, kun kaikilla soi korvissa bileiden jälkeen ihan helvetisti oli tulpat tai ei. *justjoo**dissaa*
ZaZa

#105 • • ZaZa
Oli kivaa kyllä juu. Loppu vaiheessa iski taas vaihteeks kauhee väsymys mut muuten oli kivaa.
Ihania kavereita oli paljon vaikkakin yksi niistä pojista kiusas koko illan ja toinen vei mun miehet ja tikkarin!!! *grr*
Ja koko ilta meni taas ihmisten kanssa jutellen. Joo, eipä muuta
Kiitos ja anteeksi! *hymy*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Jone

#106 • • Edited Jone Archibald Haddock

ezzy:
Toi on kyllä täysin oikein bilejärkkärille, joka ei palautteesta päätellen tajua äänentarkkailusta hevon vittuakaan, kun kaikilla soi korvissa bileiden jälkeen ihan helvetisti oli tulpat tai ei. *justjoo**dissaa*

Josko se nyt kuitenkin olis jonkun muun kuin järjestäjän vika jos talon oma ääniteknikko katsoo Alienia viereisessä huoneessa?

Kaikella kunnioituksella, mutta nyt oot kyllä heiluttelemassa keskisormea yllättävän helposti ja vieläpä ihan väärälle taholle.
#107 • • raveaholic Guest
Ihmisiä oli iha vitu vähän... Jopa Lahdessa Impulseissa on enemmän possee ja parempi tunnelma. Laskin et tamppaajia oli viimese puolentunnin aikana n. 50!!!!!!!!!!!!! HUH HUH... Carbon based tosiaan osas hommansa(niinku aina) *jiihaa**aplodit* Kylvenin rummut oli iha liian kovalla. OD404 alitti odotukset oikee huolella! Muuten hyvät bileet: valot toimi ja decot oli siistei.
Juhgu

#108 • • Juhgu Virnistelijä
No johan on whinet pystyssä. Toivottavasti paikanpäällä edes jollain oli hauskaa *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jone

#109 • • Jone Archibald Haddock

raveaholic:
OD404 alitti odotukset oikee huolella!

Itseasiassa lavalla oli kyllä "Superfast Oz" eikä "OD404", olihan kyseessä dj-keikka eikä live. Omia odotuksiani mies ei kyllä todellakaan alittanut. Itseasiassa en oo pitkään aikaan suoranaisesti innolla odottanut juuri ketään Suomeen saapuvista ulkomaanstarboista, mutta Superfast Ozista olin kyl etukäteen jopa innoissani. Mies soitteli pääsääntöisesti juuri sellaista soundia, jota itsekin himassa soittelen, joten suurin osa setistä osui kyllä aivan suoraan makuhermooni. Sääli vain, että mitä ilmeisimmin monen muun mieleen setti ei sitten tainnut olla.
#110 • • raveaholic Guest

Jone:
---
raveaholic:
OD404 alitti odotukset oikee huolella!

---

Itseasiassa lavalla oli kyllä "Superfast Oz" eikä "OD404", olihan kyseessä dj-keikka eikä live. Omia odotuksiani mies ei kyllä todellakaan alittanut. Itseasiassa en oo pitkään aikaan suoranaisesti innolla odottanut juuri ketään Suomeen saapuvista ulkomaanstarboista, mutta Superfast Ozista olin kyl etukäteen jopa innoissani. Mies soitteli pääsääntöisesti juuri sellaista soundia, jota itsekin himassa soittelen, joten suurin osa setistä osui kyllä aivan suoraan makuhermooni. Sääli vain, että mitä ilmeisimmin monen muun mieleen setti ei sitten tainnut olla.

a´ight! Täytyy korjata et soundi oli iha hyvää, mut fiilikset meni siihe et tais neula jäädä pomppimaa vähä liian pitkäks aikaa ammatilaiselle siin yhes vaihees. Toivottavasti seuraavat RUSHit o paremmat...*vink*
#111 • • Edited Gnomex Guest
Varmaankin se ääniongelma oli ehkä enemmän syynä tamppaajien määrän pienenemiseen kuin Ossin soittama musiikki, sehän siis oli aivan loistavaa!

edit: Ja se äänijuttu tais olla enemmän ongelma muille kuin minulle. Voimakkuus ei olisi voinut enää ihanampi olla, säästyi korvatkin *hymy*
ezzy

#112 • • ezzy Droid-pappa

Jone:
---
Josko se nyt kuitenkin olis jonkun muun kuin järjestäjän vika jos talon oma ääniteknikko katsoo Alienia viereisessä huoneessa?

Kaikella kunnioituksella, mutta nyt oot kyllä heiluttelemassa keskisormea yllättävän helposti ja vieläpä ihan väärälle taholle.

Ja siihenkö ei voi järjestäjä, joka siitä maksaa, puuttua? WTF?
Jone

#113 • • Jone Archibald Haddock

ezzy:

Antaisit nyt olla, kun et oikeasti paikalla ollut. Asiaan puututtiin lukuisia kertoja illan aikana ottamalla yhteyttä ääniteknikkoon ilman, että siitä oli juuri mitään apua.
ezzy

#114 • • Edited ezzy Droid-pappa

Jone:
---
ezzy:
---

Antaisit nyt olla, kun et oikeasti paikalla ollut. Asiaan puututtiin lukuisia kertoja illan aikana ottamalla yhteyttä ääniteknikkoon ilman, että siitä oli juuri mitään apua.

Aika vitun tyylikästä *nauru* mad propsit vaan molemmille osapuolille toimivasta ratkaisusta.

"jaa taas huumebileet, laitetaan täysille, kuten aina...ja sit runkkaamaan ->"
Waily

#115 • • Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |
Mulla ei oo koskaan ollu mitää ongelmii sen äänihahmon kanssa.. voi johtua siitä että osaan neuvoa sitä asioissa joita ''huumebileissä'' ei voi tehdä ni kyllä aina ollaan saatu ihan hyvä saundi taottua siellä.. se on ihan ammatti jätkä veikkaan että korvien hajoilu jengillä johtui siitä että basso oli aivan olematon ja ylä äänet riipi korvia .. tää ei ollu missään pätemis mielessä tää kommentti vaan mun mielipide kyseisestä henkilöstä/hänen työn jäljestään. *hymy* mun ehdotus oli että bilejärkkääjät hommais ittelleen ääni ja valo tarkkailijat niin ei ois ongelmia, meinaan aika monet pro jäbät on henkeen vereen rökkareita ni ne ei jaksa konemusiikkia.. tällänen tapaus oli paarmassa tuuramassa Pikiä mutta se saikin sitten kuulla siitä ja muutenkin huonosta käytöksestään. Ja kyllä ne rokkaritkin osaa sen hommansa niitä vaan pitää mun mieestä auttaa tai tehdä kyseiset asiat itse. *piis*
Juhgu

#116 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Waily:
Ja kyllä ne rokkaritkin osaa sen hommansa niitä vaan pitää mun mieestä auttaa tai tehdä kyseiset asiat itse. *piis*

Siis toisin sanoen ei osaa?

Waily:
se on ihan ammatti jätkä veikkaan että korvien hajoilu jengillä johtui siitä että basso oli aivan olematon ja ylä äänet riipi korvia

Ammattijätkällä ei tainnut sitten kuitenkaan olla ammatitaitoa.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

martina

#117 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
ei tällä kertaa känniääliöilyä, selvinpäin. *joo*

bileet meni pikkasen ohi, ei iskenyt oikeen... *ding*

mutta älyttömän kiva ilta muuten kaikin puolin.

kissanlihaakin tuli maistettua... *nauru*
Waily

#118 • • Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |

Juhgu:
Ammattijätkällä ei tainnut sitten kuitenkaan olla ammatitaitoa.

Niin siis tolla PA:aalla ei bassoa ois saanukkaa.. ni tottakai se kuulostaa huonolta jos pyydetään vetää vola kaakkoon.. noh ei siitä sen enempää! =)=)
Jone

#119 • • Edited Jone Archibald Haddock

Waily:
Niin siis tolla PA:aalla ei bassoa ois saanukkaa.. ni tottakai se kuulostaa huonolta jos pyydetään vetää vola kaakkoon.. noh ei siitä sen enempää! =)=)

Anteeksi nyt, herra 1986 syntynyt äänentoiston ammattilainen, mutta mihin perustuvat väitteesi siitä, että siellä olisi pyydetty niin tekemään?
Waily

#120 • • Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |

Jone:
Anteeksi nyt, herra 1986 syntynyt äänentoiston ammattilainen, mutta mihin perustuvat väitteesi siitä, että siellä olisi pyydetty niin tekemään?

Tuolt ylhäältä luin ja nyt kun luin uudestaan niin huomasin ettei siitä kuulemma ollut apua kun sitä volaa pyydettiin nostamaan.. pahoittelen virhettä, mun mielestä vaan kuulosti siltä että volat pyrittiin nostamaan mikseristä kaakkoon joka ei luonnollisesti onnistu/puurottaa soundin jos ei glorian ääni hemmolle oltu mainittu limitterin käytöstä.
eikä 1986 syntyneissä äänientoiston ammattilaississa oo mitää vikaa, mä oon tehny sitä työkseni yli 2 vuotta, Olen kyllä koulutukselta valomies mutta ymmärrän kuitenkin äänestäkin aika paljon enemmän kuin monet täällä kun on noita ääni keikkoja sattunut myös useita kohdalle.
No harm no fault. *piis*