RUSH - Next Prophecy 26.2.2005 @ helsinki

146 posts, 8 pages, 36,761 views

kvensse

#81 • • kvensse vilsu

Gnomex:
---
kvensse:
Poliiseja ei nähty

---

Kylläpäs muuten nähtiin

Sä vissiin missasit koko mun viestin pointin *hih*
Mut ei se aina lähe !
#82 • • Gnomex Guest

kvensse:
---
Gnomex:
---
kvensse:
Poliiseja ei nähty

---

Kylläpäs muuten nähtiin

---

Mut ei se aina lähe !

Kyllä ne kytät ovella kävi.
kvensse

#83 • • kvensse vilsu

Gnomex:
---
kvensse:
---
Gnomex:
---
kvensse:
Poliiseja ei nähty

---

Kylläpäs muuten nähtiin

---

Mut ei se aina lähe !

---

Kyllä ne kytät ovella kävi.

No siis nimenomaan. Siellä ne oli narikan takana tutkimas jotai mammaa fikkaril, joka vissii jotai vetäny ja järkkärit juoksee vessoja ympäri tutkien jos jotai löytyis. Eikä kauaa aikaa kulunu ku tuli joku ensiapuyksikkö sinne mesee. En sit tiiä jos pirusti ylireagoivat tilanteeseen, mitä sitte olikaa tapahtunu.

Jos vähän tarkemmin ton mun ekan luet, ni luulisin et löydät epäkohtia
Zebir

#84 • • Zebir
Ei voi muuta kuin yhtyä sekä mangeen että hänen mielipiteeseen. Toivottavasti ei Oz saanu ihan surkeaa kuvaa meistä ja tulee vielä mahdollisesti myöhemmin soittelemaan.

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

sakin

#85 • • sakin
CB oli kunkku, seba&kylven enemmän kun ok ! Rxstä en muista mitään.. kai mulla on ollu ihan kivaa viel tossa vaiheess.."nihkeet napinat" ja paska fiilis oli loppu illan teemoja.. näköjään aina ei voi olla kivaa, olikin eka kerta !!

S.
KittysDead

#86 • • KittysDead Trooper
Bileet ihan rokrok. Alkuillasta sosiaalinen puoli / fiilis yleensäkkin oli ehkä -100 ja möyrisin pitkin käytävää luimusti yrittäen vältellä kaikkia mahdollisia kontakteja kanssabilettäjiin. *hmph* Parempi nii kuin vääntää huonoa settiä. (( BTW. Damn u Ile, sun puhetyyli tarttuu muhun ))

Joskus 01.00 alko vast kunnol tanssittaa, setti parani, basso ja vola lisäänty. *sydän* Ja dadaa... alkoholin määrä... en ollu juonu varmaan kuukauteen *täh* nii tuli aika eeppinen ilta. Toivottavasti en oo selittänyt kenellekään mitään äärettömän tyhmää *iihhih* . Olen ehkä vain huonoin bilesosialisoija.

________

Ööööhnmm.. *hellokitty*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

#87 • • astaroth Guest
Joo, salin alaäänet sano riksrakspoks. Alkuillasta volat olivat mielestäni hyvällä tasolla, pikkuisen olisi voinut nostaa vielä ylöspäin. Mutta oli todella hyvä, ettei tarvinnut pitää korvistaan kiinni, kun kerrankin oli tulpat jätetty kotiin ja biiseistä sai todellakin selvää.
Lavan valot oli laitettu hienosti, mutta koko salissa hallitsi jokseenkin yllättävän valoisa tunnelma. Lava vain näytti yllättävän ahtaaksi rakennetulta.

Missä olivat ihmiset? Superfast soitti puolityhjälle salille. Herra itse soitti todella maistuvaa pauketta, mutta kaiuttimien rätinä vähän söi nautintoa.

Rush hyödynsi Glorian tällä kertaa keskinkertaisesti. Ei huonot bileet, mutta ei todellakaan parhaat.
Trixie

#88 • • Trixie
Ei nyt ollu kovin erikoiset bileet musiikillisesti, ku en juurikaan siel tanssi lattial käyny*justjoo* mut paljon oli kavereita ja muutama uusikin tuttavuus löytyi*hihu*
Dropsit siit et nyt ei ollu sellaisii teinipissikisii liikentees joten ei niin kauhiast selvinpäin olo haitannu*nauru**piis* Toisin sanoen mulle toi ilta oli hieman samanlainen ku perusbaaris kahvil kavereit moikkaamas*hymy* ei huono mut ei mitenkään erityinenkään... Eli ihan ok*hymy*

--
face your fears and live your dreams

GrimsouL

#89 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Näköjään ei oo bileitä ilman ongemia, mutta jotain tämmöstähän sitä osaa aina odottaa..? No eipä pienet tekniset onkelmat hirveesti mun fiiliksiä laskenu koska musiikki oli niin s**tanan HARDII et oksat pois. *plur* Nyt jalat kipeet..
Howdy

#90 • • Howdy Oldie
Kaverit rokkas bileet sukkas *nauru**hymy**piis* over and out ....

--
Käpy vailla vertaa

#91 • • Equalizer Guest

Howdy:

Mut sehän riittää*iloinen*
Howdy

#92 • • Howdy Oldie

Hyttynen:
---
Howdy:

---

Mut sehän riittää*iloinen*

Siis todellakin riittää *joo* hyvä ilta oli ..

--
Käpy vailla vertaa

Chrisdyan

#93 • • Edited Chrisdyan
iha jees kemut *hymy* carbonit kyl illan parasta antia *jiihaa*

*Da White Team*

--
Hikitomori

Cress

#94 • • Cress
Oli kyllä kiwat GeGGerEEt! jalat heilu iha hywään tahtiin joten olo o ku ois vetäny tehoTreenit *iloinen* iso käSi hela poppoollee! *jiihaa* musa oli hywää *hymy* *piis*
UnityF

#95 • • UnityF joo just se
Oli kyllä ihan kiva ilta *hihu* Kiitos ihanille ystäville. *hymy*
Essi

#96 • • Essi Kukkupää!
Fiilis huononi mitä pidemmälle iltaa mentiin. Carbonit olisin tosiaan kuullu mielelläni vikana.

Ens kerralla en lähe autolla liikenteeseen.

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

Ninka

#97 • • Ninka
Hauskaa oli *jiihaa* *sydän*... aika vähän porukkaa *ding*. Äänestä olen tyytyväinen, siis sen "hiljaisuudesta". Kokonaisuutenaan jäi hyvä fiilis *joo*

Sebastiania odotin ja se taas ylitti odotukset (vaikka toi ääni välillä mättikin)
*sydän* Sebastian *sydän*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Dynamia

#98 • • Dynamia Team Raaka Raisio
hyvät bileet!!*pahis*sebastian veti kovan setin jonka kruunas sit toi superin setti...hauskaa oli ja nyt on paikat jumis...
kvensse

#99 • • kvensse vilsu
Eilen ku hipsi portaita alas gloriaan ni piti vähä höristää korvia että onko täällä nyt ees mitää meneillä, mut oliha siellä.
En sit tiiä miten eile kusi jotenki iha kympillä popit. Säteisiin ku vertaa entreetä gloriaan ni ihan eri tasoa bassot jne, mut eile oli iha munatonta jotenki. Olihan se kiva et puheen sorina kuulu biisien yli eikä tulppia pahemmi tarvinu.
Ja valoihin mun mielestä ei kukaan koskenu viimeseen pariin tuntiin. Carbonin setin aikana huomasin jotain yritystä.
En sit tiiä missä nollakulmassa olin tj..
Zimeon

#100 • • Zimeon
Oli kyllä mukava ilta, tavata tuttuja taas pitkästä aikaa. Harmittaa vaan äänentoisto loppuillasta =( Oltiimpahan sitten 7 aikaa illasta taas kotona *hihu*