Klabi - 4_Miksaus (Big Room...)

43 posts, 3 pages, 6,249 views

Klabi

Posts: 1,423

#1 • • Edited Klabi HUGC
"Sexy little babys rock..."

1.5kk sitten soitettu miksaus. Alkaa tuhmemmalla / tummemmalla meiningillä siitä hiljalleen loppua kohden avautuen, väliin mahtuu ripaus funkimpaa tribalia sekä pari aika menevää progeviisua.
Palautetta olisi mukava saada.....


Klabi 4_Miksaus (Big Room)

Täältä...

01 Majestic 12 - Sexy Babys (original) [DTPM]
02 Nathan G – Ticka Boom [Kinky Vinyl]
03 Ernesto Altes & Guillermo Morro – Early Walk (original) [Housepark]
04 Wawa – Nova [DTRAX]
05 Louis Paris – Rhythm Of House (Raya mix) [Groovestation UK]
06 Overstreet – Lose Yourself (ATFC’s Sensation remix) [Clubsole]
07 Collatrax – My Passion (Fuzzy Hair mix) [Sound Division]
08 ATFC & Mark Knight – We Got Tha (Rub A Dub dub) [OnePhatDeepa]
09 Twisted Funk – Give Me Love (Pedro Gonzalez & Ed Rockstar’s Disco Devastation mix) [Kinky Vinyl]
10 Granite & Phunk – Knock U Over (Mark Knight & Martijn Ten Velden remix) [Toolroom Records]
11 Wawa – Nanako [DTRAX]
12 Kujay Dada – Everything (Big Room mix) [Phonetic]
13 Antoine Clamaran – Decadence [Influence Records]
14 H.C.C.R feat. Jessica Eve – What Happened? (J-Reverse mix) [Slip’N’Slide]
15 Bombdogs – I Can’t Explain (Steve Lawler’s Summer Of Love mix) [Harlem]
16 Lingua Franca – The Calling [Variation]
17 King Quadra – Pink Champagne (Pink Champagne mix) [Phonetic]
Jammailija

Posts: 3,224

#2 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Hemmetti, jätkä on kyl joku seksin ylijumala ku väännät näin maittavaa ja kuumaa pyllynsheikkausta over and over again*kuolaa*. Laadukas miksaus alusta loppuun - kyl tää Jammailija jammailis*jiihaa*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#3 • • kelasin Guest

Jammailija:
Hemmetti, jätkä on kyl joku seksin ylijumala ku väännät näin maittavaa ja kuumaa pyllynsheikkausta over and over again*kuolaa*. Laadukas miksaus alusta loppuun



second that <3
Klabi

Posts: 1,423

#5 • • Edited Klabi HUGC

Jammailija:
kyl tää Jammailija jammailis*jiihaa*!



12.3 Joesuussa....

"...I'll save you the last dance..."
Avatar
#6 • • sakk303 Guest
it's unbelievable how this thing is just rollin' and rollin' *jiihaa*
just feel the rhythm of house *sydän*

kaikessa ytimekkyydessään tyydyn vain toteamaan, että katto romahti, lattia tärähti ja paskat valahti housuun! and i just kept going! *plur* nämä tämmöset ovat niin mun kovalevyllä - ja mp3-soittimessa aamumusana matkalla duuniin *joo*
Jammailija

Posts: 3,224

#7 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Klabi:
---
Jammailija:
kyl tää Jammailija jammailis*jiihaa*!

---


12.3 Joesuussa....

"...I'll save you the last dance..."


I`m ready*pahis*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Timmo

Posts: 657

#8 • • Timmo
Jumaleissons sentään!! Suoraan cd:lle ja tehokuunteluun!

Kiitän.

--
Elämä On Raato

Sixtus

Posts: 198

#9 • • Sixtus
Laitetaas tähän topiciin sit kans kun niin pyysit:)

Laatukamaa taas vaihteeks Ekat 3 biisiä ei aiheuttanut tällä kertaa mitään suurempia värinöitä, mutta tosta Wawan Novasta eteenpäin alko pää nykii ihan väkisin! Ekan kuuntelukerran jälkeen on kuitenkin sanottava ettei tämä ehkä niin sisällöltään, tekniikaltaan ja progressioltaan yltäny ihan edellisen Miksaus 3:n tasolle vaikka hyvin lähellä liikutaankin.
Myös tää jää soimaan playlistille pidemmäksikin aikaa..

Jäbän nykyinen saundi osuu kyl lähes täydellisesti yks yhteen omien mieltymysten kanssa, mikä tietty tarkottaa sitä et sulla on hyvä maku*plur*
Klabi

Posts: 1,423

#10 • • Edited Klabi HUGC
Näyttää taas kerran meiningit maistuvan.

Kiitokset kommentoineille.

Olisi edelleenkin mukavaa saada palautetta, risuja, ruusuja, jööttiä vai jautaa... lähes kaikki käy

*joo*

edit: pitäisi opetella lukemaan...
Avatar
#11 • • astaroth Guest
Oi bejbe! *sydän*

Tämä on vielä parempi, kuin kolmonen! En olisi arvannut, että siitäkin voisi parantaa näin paljon. Ykkösestä asti jokainen setti on ollut edellistä parempi.
Klabi

Posts: 1,423

#12 • • Klabi HUGC

Astaroth:
Oi bejbe! *sydän*

Tämä on vielä parempi, kuin kolmonen! En olisi arvannut, että siitäkin voisi parantaa näin paljon. Ykkösestä asti jokainen setti on ollut edellistä parempi.



Kiitos!!
Luxusta kuulla että ei ole tullut junnattua paikallaan...
Vaik väl siltä kyllä vähän tuntuu

*iihhih*
Tizi

Posts: 166

#13 • • Tizi
Tää setti on mun mielestä aivan loistava.. En ole ennen ollut mikään housen ystävä, mut tää setti kyllä on muuttanut mun musiikki makua jonki verran jo myös housen suuntaan. *jiihaa* Klabi jatka samaan malliin.. *hymy*
Klabi

Posts: 1,423

#14 • • Klabi HUGC

Tizi:
Tää setti on mun mielestä aivan loistava.. En ole ennen ollut mikään housen ystävä, mut tää setti kyllä on muuttanut mun musiikki makua jonki verran jo myös housen suuntaan. *jiihaa* Klabi jatka samaan malliin.. *hymy*



Hunajaa hunajaa...

Erittäin mukavaa kuulla että olen onnistunut laajentamaan jonkun musiikillista maailmankuvaa
Ennakkoluulottomuus kaunistaa, aina!!!!

*joo*
Avatar
#16 • • cjet Guest
Sexy little babys... *hymy*

Pistetääs kuunteluun, ainaki 3-miksaus rokkas niin kynpillä. Sennheiserin kuulokkeet tykkää tällasesta. *jiihaa*

offtopic: Hyvät kaistat ja silleen, tuli aika livakkaan taas.

PS. Illalla bastu, juomat peesiin. *känni*
Sixtus

Posts: 198

#17 • • Sixtus
Pakko hehkuttaa vielä vähän tätä. Sama homma tän kans ku mikasus 3 kanssa: paranee vaan kuuntelussa kerta toisensa jälkeen!

Ja sen verran takas et noi kolme ekaakin kipaletta toimii kuitenkin*joo*
Avatar
#18 • • Edited cjet Guest
Todellaki! *aplodit*

Hemmetti ku kädetin, ku pastesin jonku tyhmän linkin selaimeen irkistä ja sit se aukas mediaplayeriin jonku .... mediatiedoston, mikä ei ees pyöriny, ja musiikki loppu niinQ seinään. Vähä söi miestä.
Mut siis: Bojot himaan Klabster. Toimii kuin lähijunan vessa - silleen hyvässä merkityksessä!
UnityF

Posts: 15,721

#19 • • UnityF joo just se
Mun mielestä tää on sun paras setti mitä oon sulta koskaan kuullu *joo* tykkään erittäin paljon *plur*
Klabi

Posts: 1,423

#20 • • Edited Klabi HUGC

Sixtus:
Pakko hehkuttaa vielä vähän tätä. Sama homma tän kans ku miksaus 3 kanssa: paranee vaan kuuntelussa kerta toisensa jälkeen!

Ja sen verran takas et noi kolme ekaakin kipaletta toimii kuitenkin*joo*



Juu tää on kuin hyvä viini. Paranee vanhetessaan *iloinen* Ei vaiskaa, mugavaa et maistuu.


UnityF:
Mun mielestä tää on sun paras setti mitä oon sulta koskaan kuullu *joo* tykkään erittäin paljon *plur*



Kiitos!!!

*blush*


Palautetta olisi edelleen kiva saada, oli se sitten negatiivista tai positiivista...


Juha: Jäi saunat väliin tällä viikolla, yritetään ens pe uudelleen!!!!