IGLU TOUR 2005 25.3.2005 @ Kotka

31 posts, 2 pages, 3,171 views

Nectarine

Posts: 475

#22 • • Nectarine Rouva T
ei kyllä se oli ihan kaikille tarkoitettua... mietikkääs nyt itse jotain kundeja samas tilantees, kyl se kaunis naisvartalo toimii vaan niin paljon paremmin *joo*

--
Prinsessa Ruusunen

Halokaust

Posts: 19

#23 • • Halokaust
OMG, feministien hyökkäys! Joo kyllä noi esitanssijat oli "älyttömiä", hyvässä merkityksessä*hih*
zenny

Posts: 1,145

#24 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

Nectarine:
ei kyllä se oli ihan kaikille tarkoitettua... mietikkääs nyt itse jotain kundeja samas tilantees, kyl se kaunis naisvartalo toimii vaan niin paljon paremmin *joo*



ei siel kyl montaa naist näkyn kuolaamas.. *ding* seuraavis bileis vois sit olla vaik mies esitanssijoit..*joo* eiks joo?


-out off topic-

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

megu

Posts: 103

#25 • • megu

zenny:
---
Nectarine:
ei kyllä se oli ihan kaikille tarkoitettua... mietikkääs nyt itse jotain kundeja samas tilantees, kyl se kaunis naisvartalo toimii vaan niin paljon paremmin *joo*

---


ei siel kyl montaa naist näkyn kuolaamas.. *ding* seuraavis bileis vois sit olla vaik mies esitanssijoit..*joo* eiks joo?


jooooo miestanssijoit vois ol kyl jotain... ois meilki sit jotain kuolattavaaa... *hih*

Nectarine

Posts: 475

#26 • • Nectarine Rouva T
edelleenkin, en tiedä osaatko lukee mut, kirjotin jo aikasemmin et ne ei vaan toimi... tai ok, niit voi olla mimmien kanssa (ja ei, sen ei tarvitse olla silloin pikkutuhmaa)
yksinkertaista mutta totta, naisia on vaan kivempi katsella. piste.

--
Prinsessa Ruusunen

UzU

Posts: 2,361

#27 • • UzU [33100]
Onks Nectarine ollut jossain tangossa roikkumassa? Ja missä olin mä.. :(


;)
zenny

Posts: 1,145

#28 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

Nectarine:
edelleenkin, en tiedä osaatko lukee mut, kirjotin jo aikasemmin et ne ei vaan toimi... tai ok, niit voi olla mimmien kanssa (ja ei, sen ei tarvitse olla silloin pikkutuhmaa)
yksinkertaista mutta totta, naisia on vaan kivempi katsella. piste.




Joo-o no kaikil on omat mielipiteet. Piste.

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Nectarine

Posts: 475

#29 • • Nectarine Rouva T
Uzu: joo minä ja Kati tanssittiin kaksin, sun olis pitänyt niiin olla näkemäs se!

--
Prinsessa Ruusunen

Velttov

Posts: 216

#30 • • Velttov

Nectarine:
Uzu: joo minä ja Kati tanssittiin kaksin, sun olis pitänyt niiin olla näkemäs se!


*plur* joo joutui nosteleen jalkoja kun alko kuolan korkeus nousta yli säärien *plur*

oli kyl rok
Öykkäri

Posts: 11

#31 • • Öykkäri
Mukavat pileet oli, kiitos kaunis järjestäjille! Vähän huppelissa tuli tosin itse oltua.. örf
Mä kyllä tykkäsin esitanssijoistakin, asut oli kivat ja pääsiäiseen sopivat *aplodit*

Lisää samanlaisia pileitä!