31 posts, 2 pages, 4,327 views
onneks tiskiltä sai korvatulppia kun omat jäi kotiin niin pysty tanssia ja kuulla musiikkiakin kunnolla*hihu* baari henkilökunta oli todella mukavaa ja mitkä juomien hinnat! niin halpaa oli kun ois ollut virossa*nauru* sais helsinki ainakin ottaa mallia hinnoista (lonkku 3,80 = sedu-lonkku 5,50
)... kivaa oli ja harding soitti hyvän setin, eikä kuismakaan hassumpi ollut, kiitos ja kumarrus *kiitoskiitos*

ehkä miespuoliset sit niist tykkäs mut ite en ainka oikee... vähä tuli mielee et ois ollu iha jossaa muual ku bileissä.. sellast oli kyl niitten meno et ohhoh.. ja mitää tankoi siel ois tarvin olla, älytönt.. mut muuten noit lukuunottamat loisto bileeet!!! lisää, lisääää..
megu:
mut siel oli kyl jotaa mikä ei iha mielee ollu, ne "esitanssijat"..ehkä miespuoliset sit niist tykkäs mut ite en ainka oikee... vähä tuli mielee et ois ollu iha jossaa muual ku bileissä.. sellast oli kyl niitten meno et ohhoh.. ja mitää tankoi siel ois tarvin olla, älytönt..
mut enivei olen pahoillani huonosta itsetunnostasi.
Nectarine:
---
megu:
mut siel oli kyl jotaa mikä ei iha mielee ollu, ne "esitanssijat"..ehkä miespuoliset sit niist tykkäs mut ite en ainka oikee... vähä tuli mielee et ois ollu iha jossaa muual ku bileissä.. sellast oli kyl niitten meno et ohhoh.. ja mitää tankoi siel ois tarvin olla, älytönt..
---
tuo kateus on niin sööttiämut enivei olen pahoillani huonosta itsetunnostasi.
Nectarine:
---
megu:
---
tuo kateus on niin sööttiämut enivei olen pahoillani huonosta itsetunnostasi.