Audiogalaxyn aika on tullut R.I.P

15 posts, 1 page, 5,622 views

scobl

Posts: 755

#1 • • scobl
Sääli, nyt audiogalaxykin joutui sulkemaan palvelunsa (ei pysty kopioimaan mitään) *nyyh**nyyh* mielestäni se oli kaikista paras paikka musiikin lataamiseen *nyyh* Nyt pitää etsiä muita palveluita ja odottaa parempaa... *suru* osaako joku suositella hyvää jakoohjelmaa?

--
bred na net

Janne

Posts: 1,330

#2 • • Janne kipee ukkeli
No voihan scheisse! *eiei*

Eiköhän keinot taas löydy *vink*. Voisi kohta alkaa etsiskellä korvikkeita. Yksi vaihtoehto tietysti on Grokster, aika vähän olen käyttänyt (ei kovin uutta kamaa) mutta ainakin happotesti "Tiesto" näköjään palauttaa pari-kolmesataa erinimistä biisiä. *iloinen*

Oon itte siirtynyt melkolailla nettiradion kuuntelijaksi, kun kunnon 128k streameja nykyään löytyy. Kun ei vaan niitäkin kiellettäisi - jenkeissähän on se joku tekijänoikeuskiista näistäkin. *hmph*
Mice

Posts: 402

#3 • • Mice .: unique :.
Audiogalaxy oli kyllä helppo, harmi tosiaan jos se lakkaa... *suru*
Minullakin on kyllä viimeaikoina soinut nuo nettiradiot, esim digitally imported on ihan jees ja sit se oululainen jonka nimeä ei ikinämuista..

Listatkaapa raatiota mitä tiedätte:
ClubZone: http://clubzone.kompassi.com:8000/
Digitally imported: http://193.75.110.132:8000

--
This won\'t hurt, I promise..

Janne

Posts: 1,330

#4 • • Janne kipee ukkeli
Tästähän oli vasta juttuakin. Digitally Imported on tosiaan hyvä (varsinkin eurodance *hih*), myös Proton Radio on kiva: www.protonradio.com.
She

Posts: 717

#5 • • She
Näin on närhen munat..Tänään huomasin saman, kun kirosin ensin hetken että kun jono on kadonnut mutta....*nyyh*

(muokattu 19.6.2002 10:44:19)
anqqa

Posts: 4,032

#6 • • anqqa tirehtööri
http://www.shoutcast.com, siellä on asemia moneen makuun.. loistaviakin.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

patis

Posts: 1,158

#8 • • patis 10
on tää niin väärin...


onneks kerkesin käydä kaverilla imuttaa ag:sta just hervottoman läjän muzakkia
anqqa

Posts: 4,032

#9 • • anqqa tirehtööri
luulisin noidet *sterien käyttävän samaa verkkoa, eli sama onko morpheus, kazaa, grokster, blobster jnejne?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

scobl

Posts: 755

#10 • • scobl
minullakin on viime aikoina soinut nettiradio aika paljon, erityisesti DI. Nettiradiossa kuulee aika usein erittäin hyviä kappaleita ja ne on ihan pakko saada koneelle mp3 muodossa että saa nauttia pidempään *hih*

Kazaa on aika hyvä, mutta sieltä ei löydy edes 50% siitä mitä löytyi galaxyssa. Galaxya olen käyttänyt 2 vuotta ja tietoa liikkui:
sent: 28,654.62 MB / recv: 28,024.58 MB noin 56 GB

filetopia, direct connect ja kazaa ovat minun listalla. Katsotaan parin viikon päästä jolloin lataajaporukka on valinnut oman suosikkiohjelman. *heiii*

--
bred na net

Avatar
#11 • • - Guest
Kazaalla löytyy kyllä mukavasti tavaraa, tosin ei liene järkeä käyttää sitä alkuperäistä Kazaata, joka on täynnä ties mitä spywaresta troijalaisiin. www.kazaalite.com <-- sitä käytän minä.

Direct Connectilla löytyy myös hyvin tavaraa, mutta siitäkään ei kannata käyttää alkuperäistä versiota, koska parempiakin on tarjolla. Täysin uudelleen tehty, ja mielestäni paljon parempi on DC++, www.dcplusplus.com . Sitten vain hyviä hubeja etsimään.
|Cronos|

Posts: 1,118

#12 • • |Cronos| the Moose
Onks kukaan kokeillu WinMX:ää? se on myös aika kätevä phjelma.. www.winmx.com..muistaakseni...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

She

Posts: 717

#13 • • She
KaZaA on ihan kohtuullinen juu... Vaikka nyyh, niin suren AGSatellitea.... *nyyh*

(muokattu 2.7.2002 20:51:45)
scobl

Posts: 755

#14 • • scobl
Muistaakseni Kazaassa oli laaturajoituksena 128 kbps mp3t, pikkusen liian vähän minulle. Win MX ja DC++ on loistavia, suosittelen! *hymy*

--
bred na net

Defiz

Posts: 717

#15 • • Defiz
Voi olla ettei audiogalaxy (AGsatellite) kuole pois.. saitilla on tehty äänestys, eli ne tekee palveluunsa filtteröinen. Joka on sääli mutta luulenpa että aika moni musiikin tekijä antaa levittää tavaraansa.. siis tarkoitan konemusiikin tekijöitä, ainakaan kaikki tuntemattomia GOA artisteja ei varmaan blokata.

Tosin turhahan tuota on käyttää jos sieltä ei enään löydy mitään hienoa :/

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*