akir0 - promo january 2005

20 posts, 1 page, 6,197 views

akir0

Posts: 2,554

#1 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009
Joulukuun Impulsessa jaossa ollut miksaus nyt myös digitaalisesti netin kautta haettavissa.

Tyylinä se menevämpi trance ilman turhia progeiluja. Sisältää tuttuun tyyliin niin uutta kuin vanhaakin, mahdollisesti jopa vähä tuntemattomampiakin kipaleita. Tälläkertaa pääosin ilman vokaaleja.

Tracklisti sisältää mm. Arminia, Fire & Iceä ja Human Evolutionia. Tracklisti tulee mahdollisesti kokonaisuudessaan myöhemmin, jos ihmiset sitä oikein kaipaavat.

Teknisesti mielestäni ihan ok suoritus, pari tasoheittoa ja muutaman kerran alapäät syö vähän toisiaan. Tuo johtuu pääosin mikserin superhuonoista equista ja snadisti soittajan ammattitaidottomuudesta.

Kommenttaja/palautetta/risuja/toiveita/pieniä kiviä saa antaa. Niinjoo, ja jos joku tykkää ni saa kehuakki.
trance

tracklist:

Armin Van Buuren - Blue Fear
wonders - The Morning After
Christian Rusch - Magellan's Voyage
Aegan - Debris
Mono - Rise
Signum feat. Anital Kelsey - Come Around Again
Human Evolution - Human Evolution
Gate 42 - Flow
Hidden Logic - Time
Empyreal Sun - Twisted Reality
Fire & Ice - Souvenir De Chine

lisätiedot - kuuntele
JayVee

Posts: 887

#3 • • JayVee FINRG / Supercharged
tykkäsin kyllä tästä setistä..taattua akiro laatua =)

--
FINRG / Supercharged

Mike Kila

Posts: 306

#4 • • Mike Kila
Rauhallista, fiilistely trancea alussa ja sitten kunnon biletystä, tykkään ;).. Vähän laukkaili jossai kohdin, mutta muuten oikeen hyvää meininkiä.

Spottailel:

Armin van Buuren - Blue Fear
Signum - Come Around Again
Human Evolution - Human Evolution
Mono - Rise

+ viimone joku Fire & Ice *nauru*
Illustrator

Posts: 3,171

#5 • • Edited Illustrator
Taas loistavaa meininkiä.*joo* Alussa mukavan rauhallista rallattelua ja sitte loppuun vähä "perinteisempää" trancea. Setti eteni hyvin ja suurimmaks osaks tässä oli mulle uusia biisejä. Mikäs biisi se muuten siinä 43min kohalla lähtee soimaan? Loistava.*sydän* No mut joo kivaa fiilistelyä koko setti. Tykkäsin.
Teknisesti tää oli parempi ku Rheim. Muutaman pienen laukan huomasin, mut neki paikkasit varsin tyylillä. Muutenki vaihdot rullas jotenki paremmin. Tasojen heittely ei ollu mitään järin suurta eli eipä juuri häirinny. Jotain nurinaa...tossa 48min kohilla oli suht hätäsen kuulonen vaihto...*nauru*
akir0

Posts: 2,554

#6 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009

Illustrator:
Tasojen heittely ei ollu mitään järin suurta eli eipä juuri häirinny. Jotain nurinaa...tossa 48min kohilla oli suht hätäsen kuulonen vaihto...*nauru*



Näin oli. Jäi nimittäin cd-soitin jumittamaan pari kertaa just siinä ja jouduin vaihtamaan biisin alunperin ajatellusta toiseen ihan loppuvaiheessa. Tapana on kuitenkin soittaa miksaukset silleen "kerralla purkkiin" metodilla sen kummempia hieromatta, joten tuo ja ne pari laukanpoikastakin tonne jäivät.

43 minuutin kohdalla lähteepi Gate 42 - Flow. Todellakin ihan helmiralli.

Kiitoksia muillekkin palautteesta, lisääkin saa antaa :)
andi--

Posts: 1,381

#7 • • andi-- lunttu
On kyllä maukasta kuunneltavaa... *joo* Tracklistiä kaipailisin... *hih*

--
- RAAH -

akir0

Posts: 2,554

#8 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009

andi--:
On kyllä maukasta kuunneltavaa... *joo* Tracklistiä kaipailisin... *hih*



Eiköhän se tracklisti tule tänne jossain vaiheessa :)

Mut palautetta vois vielä snadisti muiltakin kaivata.
Twini

Posts: 3

#9 • • Twini
voin auttaa sen verran että viiminen on fire&ice - souvenir de chine
kuuntelin vasta pätkissä mutta laadukkaalta tuntu jo.
Wert

Posts: 3,386

#10 • • Wert Varapalkkaliukuja
noniih.. akir0 se kyl pisti parhaan setin mitä oon kuullu häneltä...
mukavaa vaihtamista... jossain kohdissa hieman hakee mut ei pahasti ollenkaan :)


mukavia ei uunituoreita kiksuja kyl *joo*
signumin come aroundista ku ois läväyttäny instrumentaalin nii huh... :)
mut ei kait siinä

8/10 tälle kans
akir0

Posts: 2,554

#11 • • akir0 idleRPG champion 2009
Jeppis, Tracklist lisätty tuonne, remiksit saa porukkaa selvittää omin avuin :)

Come Around alko kyllä nyt jälkeenpäin vähä itseäkin häiritsemään, sekun on miksauksen oikea täysvokaaliralli, eikä siksi oikein ehkä tonne väliin sovi. Mutta ei tainnu olla käsillä ko. hetkellä instrumentaalia.

Mutta hienoa, että jengi on tykänny ja imutellu!
jugy

Posts: 57

#12 • • jugy Tsilinaksu!
Mitä miksauksia oli Mono - Rise:stä ja Hidden Logic - Time:stä? Ainakaan itse en ole tällaisia versioita missään vaiheessa kuullut...
AlexS

Posts: 1,389

#13 • • AlexS kummasetä
Rise:stä Smith & Pledger Remix (?)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

akir0

Posts: 2,554

#14 • • akir0 idleRPG champion 2009

jugy:
Mitä miksauksia oli Mono - Rise:stä ja Hidden Logic - Time:stä? Ainakaan itse en ole tällaisia versioita missään vaiheessa kuullut...



Rise:stä tosiaan Smith & Pledger ja Time:stä Factorian remixi
Juhgu

Posts: 7,921

#15 • • Juhgu Virnistelijä
Onpas ihkua kiksua *hymy* Eikä miksaaminen ole ainakaan taustakuulolla särähtänyt korvaan missään vaiheessa. Tykkään.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#16 • • astaroth Guest
Tätä oli ilo kuunnella. :)
typo

Posts: 685

#17 • • typo Testaaja
Kyllähän tää upposi vallan mainiosti. Ensin pistää tosta Flaikun setin pyörimään ja kun se loppuu niin tää mukavasti jatkaa siitä mihin jäätiin ja fiilikset pysyy ylhäällä. Way to go! *jiihaa*

.pi.

PS. Jätkät miksaa niin hyvin, että meinasin jättää oman setin laittamatta jakoon, kun vasta totuttaudun levareihini *vink*

--
.psychedelicious.

Mellu-

Posts: 4,006

#18 • • Mellu-
pitäsköhän mun oikeesti alkaa huolestumaan mun polkkaimagosta ku miä ihan aikuisten oikeesti tykkäsin tästä *ding*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

thomas

Posts: 5,618

#19 • • thomas

Mellu-:
pitäsköhän mun oikeesti alkaa huolestumaan mun polkkaimagosta ku miä ihan aikuisten oikeesti tykkäsin tästä *ding*



olet vain tullut uskoon. tykkäsinhän minäkin tästä kyllä.
mange

Posts: 1,913

#20 • • mange Terrorcraft
Aika maukasta meininkiä tässä setissä ja tämähän alkaa tosiaan yhdellä minun lempparibiisillä niin kyseessä ei voi olla huono setti. Teknisestikin on parannusta edelliseen settiin, Rheimiin. Vaihdot tulee rohkeammin sisään eikä jää semmoista tavallaan "tylsää" biitin paukuttelua soimaan. Eli kehitystä on tapahtunut edellisestä setistä. *hymy* *thumps up*