JussiS 26th Birthday Party || NEW DATE!!! 27.2.2005 @ Turku

50 posts, 3 pages, 5,391 views

Juhgu

Posts: 7,921

#21 • • Juhgu Virnistelijä
Täälläpä olisi ollut hauska olla paikalla. Mutta kun en ole, niin hyvää synttäriä näin etänä *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jussi Soro

Posts: 6,385

#22 • • Jussi Soro choon!
Oli kyllä ihan helvetin loistoa :) Olin hangon keksinä viimeiset pari tuntia, kun oli vaan niin uskomattoman kivaa :)

Kiitokset Ammalle ja Anskulle kakuista, Henkalle soittimista ja Ben Lostille setistä :)

Ehkä huomenna lisää palautetta kun pysyy taas pystyssä :)
Anny

Posts: 666

#23 • • Anny Hurricane-Munster
Oli kyllä ihan uber kivaa ja Jussilla tosiaan suunpielet korvissa (mahtaa olla poskilihakset jumissa)!! *iloinen* Harmi ettei kunto kestänyt kun seitsämään saakka ja olo on vieläkin aika hoopo... Musa oli mitä mainiointa, näitä lisää!!!!!!!!!!! *aplodit*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Jussi Soro

Posts: 6,385

#25 • • Jussi Soro choon!
huhhuh....

Pikkuhiljaa alkaa pääkin toimia viikonlopun jäjiltä. Oli kyllä mielettömän loistavat kemut, jengiä oli paikalla paljon (klubin aamubileitten yleisöennätys, muuten ;)). Kiitokset kaikille juhlijoille, toivottavasti teillä oli yhtä hauskaa kun mulla soittaessani :)

Erityiskiitokset vielä Ammalle ja Anskulle kakuista, Ollille roudausavusta, Ranelle valoista, Sebille ja Karrille klubista, Henkalle soittimista, ja Iglu-Posselle vähän kaikesta (aika heikko edustus teiltä tuli loppupeleissä paikalle enää).

Ai niin, se toinen dj joka siellä soitti, oli Ben Lost. :)

Oli niin hauskaa et vois ottaa joskus uudestaankin :)
Polka

Posts: 97

#26 • • Polka
Paras fiilis ikinä!!!!!!*plur*Ihanaa musaa ja upee positiivine tunnelma!Olis voinu kyl jatkaa loputtomiin!*jiihaa*Jussille vielä iiiiiiiiiiiiiiiiso kiitos!*aplodit*seuraavaa kertaa odotellessa...*sydän*
juju

Posts: 1,050

#27 • • juju a e r o

JussiS:
Iglu-Posselle vähän kaikesta (aika heikko edustus teiltä tuli loppupeleissä paikalle enää).



skarppaas nyt jussi vähän, olihan siel melkein koko porukka :)

hauskaa oli kyl täälläkin, just sopiva päätös tolle viikonlopulle :D
Jussi Soro

Posts: 6,385

#28 • • Jussi Soro choon!

juju:
skarppaas nyt jussi vähän, olihan siel melkein koko porukka :)

hauskaa oli kyl täälläkin, just sopiva päätös tolle viikonlopulle :D


kiitos muuten sulle, et kävit pari kertaa taas opettamassa mulle miten soittimet toimii *kivatsulle*

BTW, jos jollain on kuvia bileistä, eikä oo niitä yleisille servereille laittamassa, niin voisko lähettää mulle sähköpostilla:

[email protected]fo
raisport

Posts: 445

#29 • • raisport raisa
porukkaa riitti ja kiksu raikas. tunnelma oli suht levoton ílman viinatarjoiluakin, kakku ihan sikahyvää eikä ois malttanut lähteä kotiin nukkumaan. hyvää synttäriä jussille!
Avatar
#30 • • + Guest
Hyvä Jussiiii, hyvä Turkuuu. Kai Tampere uskaltaa tulla toistekin edustaan. *iloinen*
juju

Posts: 1,050

#31 • • juju a e r o

JussiS:
kiitos muuten sulle, et kävit pari kertaa taas opettamassa mulle miten soittimet toimii *kivatsulle*



*muhaha*

ei vaan.. sori, vaik en kyllä muistakaan moista tehneeni tällä kertaa *possu**piis*
Homegrove

Posts: 2,102

#32 • • Edited Homegrove Further
Juuso on kyllä kova poika neuvomaan miten kuuluu miksata, kaikenmaailman jatkoilla varsinkin. :D

--
Forward thinking house music

juju

Posts: 1,050

#33 • • juju a e r o

Homegrove:
Juuos on kyllä kova poika neuvomaan miten kuuluu miksata, kaikenmaailman jatkoilla varsinkin. :D



pyh! huhupuheita, huhupuheita... :D
Avatar
#34 • • + Guest

Homegrove:
Juuos on kyllä kova poika neuvomaan miten kuuluu miksata, kaikenmaailman jatkoilla varsinkin. :D



Juuso ei luota aamusin kenenkään muun olevan skarppina.
juju

Posts: 1,050

#35 • • juju a e r o

Cata:
Juuso ei luota aamusin kenenkään muun olevan skarppina.



no en kyl ainakaan turussa :D
tumpsi

Posts: 2,553

#36 • • tumpsi rekisteröitymätön

Cata:
---
Homegrove:
Juuos on kyllä kova poika neuvomaan miten kuuluu miksata, kaikenmaailman jatkoilla varsinkin. :D

---


Juuso ei luota aamusin kenenkään muun olevan skarppina.


Tottis :P
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#37 • • Aziz Combat Fighter

JussiS:
kiitos muuten sulle, et kävit pari kertaa taas opettamassa mulle miten soittimet toimii



Jos tarttet lisäneuvoja ni pist privaa, mä voin kans näyttää pari temppua :P
Jussi Soro

Posts: 6,385

#38 • • Jussi Soro choon!

Ana-5000:
---
JussiS:
kiitos muuten sulle, et kävit pari kertaa taas opettamassa mulle miten soittimet toimii

---


Jos tarttet lisäneuvoja ni pist privaa, mä voin kans näyttää pari temppua :P


No eipä noista Jujun neuvoista kyl _kauheesti_ ollu apua ;)
tomppelin

Posts: 168

#39 • • tomppelin Lauma
Kiitti Jussille hienoista aamuista! Tunnelma oli katossa puoleenpäivään asti. Musiikki oli loistavaa ja varsinkin Ben Lostin yllätyssetti nosti fiilistä entisestään. *hihu* Onnea vielä!

--
It is not easy to live with Spiderman.

donO

Posts: 8

#40 • • donO
Tattista vaan kutsusta jatkoille koko iglu köörin puolesta. Kakku oli hyvää ja meininki täytti odotukset. Palataan asiaan...