SUPERCOOL 2.2.2005 @ HELSINKI

27 posts, 2 pages, 3,384 views

Holle

Posts: 793

#21 • • Holle Beach X Member
Joo, kiitos kollegoille ja bilettäjille!! Loppuillasta alkoi olla vaan jo aika huono kunto päällä, mut kyl siitäkin sitten selvittiin ennen Kotkaa. Kyllä!! Meille todellakin esiteltiin "rekkamiehen hymy" siellä mäkkärillä.
anis

Posts: 2,451

#22 • • anis
Ja taas yhdet sekopäiset Supercoolit takana! *hymy* kiitoksia jengille,minulla oli ainakin mukavaa! *iloinen*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

keri

Posts: 104

#23 • • Edited keri Team Panen Kaikkea Mikä On Pinkkiä*plur*
oli hirmu jeeees!!
eksyin ihan "vahingossa" paikalle, jotenki sillee tyyliin takki niskaan ja eiku menoks premin suuntaan*nauru*
oli ihkuja ihmisii, oli hyvää musaa, oli tosi kiva ja rento fiilis*plur* välil sitä vaa tyytyväisen näkösenä istuksi , fiilisteli musaa ja katteli porukkaa tanssilattialla*hihu*
ja kyllä, ku sitä kaljaa tilataan ni sitä tilataan sit sen verran ettei ilman tarjotinta selvitä*nauru*
NIIN ja kiitti hei kivoille ihmisille ku juotitte mua känniin*nauru**iloinen*

(ja jatkot oli ihkut vaikka meinasinki kuolla töissä tänään kiitos teille juu noo ketkä*hali*)
Encoder

Posts: 310

#24 • • Encoder Kofeinisti
Jeps jeps, eka kerta Helsingissä yksin bilettämässä sitten tammikuun muuton.
Kivaa oli. Ja ihan loistavaa kiksua *kiitoskiitos*
Harmi vaan, ettei ollut perjantai tai lauantai, kun piti lähteä "jo" puoli kahden maissa pois.
DJ-triollakin näkyi olevan fiilikset kohdallaan siinä missä muillakin. Isot plussat tästä.

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Rayman^^

Posts: 3

#25 • • Rayman^^ .................
Siistii oli ja meno oli good oli*aplodit* joskus taas uusiks *nauru*

--
..............

UnityF

Posts: 15,721

#26 • • UnityF joo just se

JussiS:
UnityF: se biisi mitä kysyit, oli Adam White - Ballerina [Darey Products]. Julkaistaan varmaan lähiviikkoina.



*kiitoskiitos* se oli kyl niiiiiiiiin loistava! *plur*



HUH HUH mikä ilta.. kun pääsin tanssilattialle niin viihyin siellä oikeastaan koko illan kun pojat soitti vain niin hyvin. Biisit kolahti erittäin hyvin koko illan ja iloisia yllätyksiäkin oli joukossa oikeen paljon. Rakenne toimi oikeen hyvin ja meno olikin sen mukaista. *plur* Mä viihyin näissä cooleissa paremmin kun esim halluissa tai muissa kiksubileissä jossa olen ollu lähiaikoina. tähän mennessä tän vuoden paras setti mitä oon kuullu bileissä. Tätä lisää *kuolaa*
Timce

Posts: 5,381

#27 • • Timce
Tulee vähän myöhässä, mutta tulkoon.
Oli helvetin kivaa. Humalatila oli aika kestämätön (anteeksi) , mut niinhän se aina. Naposteltavat oli hyviä ja musiikki erinomaista. "Minttu sekä Ville"-biisi oli illan parasta antia. <3

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss