Miami's Mansion Nightclub Stops DJ Dennis Ferrer's Set for Not Being "Commercial Enough"
http://blogs.miaminewtimes.com/crossfade/2012/02/mansion_kicks_dj_dennis_ferrer_off_decks_not_commercial_enough.php
2,987 posts, 150 pages, 1,258,281 views
Replying to Päivän uutinen:
Sain kyllä päivän naurut:
Miami's Mansion Nightclub Stops DJ Dennis Ferrer's Set for Not Being "Commercial Enough"
http://blogs.miaminewtimes.com/crossfade/2012/02/mansion_kicks_dj_dennis_ferrer_off_decks_not_commercial_enough.php
Arvonlisäveron minimikantoraja tuonnissa laskee 5 euroon 1.1.2013
---
Arvonlisäveron minimikantoraja tuonnissa laskee 5 euroon 1.1.2013
---
Tää on niin helvetin syvältä. Joudun lähes kaikki tilaamaan jenkeistä, jotta saa kunnon version leffoista ja animesta. Kaiken lisäksi Walking Deadin saa vain jenkeistä leikaamattomana
VAROITUS! Seuraavan uutisen yhteydessä nähtävä videoleike sisältää sairasta (autenttista) väkivaltaa.
Mexican drugcartel post chainsaw execution video online
---
VAROITUS! Seuraavan uutisen yhteydessä nähtävä videoleike sisältää sairasta (autenttista) väkivaltaa.
---
Paskat siitä teurastamisesta, jätkät ei ollu enää siinä vaiheessa paikalla kun terät osuivat nahkaan. Syvää syvää empatiaa, mitä tässä pääsi kokemaan se voi koitua vaikeaksi katsojalle. Teurastus on lihan leikkaamista that's it, mutta se ilme, ne silmät, se tilanteen hyväksyminen - sitä kohtaan koin syvää kunnioitusta. Moottorisaha oli lempeä ja se puukko oli törkeen paska varsinkin, kun sitä ei osata käyttää.
---
---
---
Paskat siitä teurastamisesta, jätkät ei ollu enää siinä vaiheessa paikalla kun terät osuivat nahkaan. Syvää syvää empatiaa, mitä tässä pääsi kokemaan se voi koitua vaikeaksi katsojalle. Teurastus on lihan leikkaamista that's it, mutta se ilme, ne silmät, se tilanteen hyväksyminen - sitä kohtaan koin syvää kunnioitusta. Moottorisaha oli lempeä ja se puukko oli törkeen paska varsinkin, kun sitä ei osata käyttää.
---
Jotenkin tuntuu, että sen enempää sinä, minä tahi kukaan muukaan videon katsoneista ei kykene kunnolla edes sisäistämään näkemänsä järkyttävyyttä. Tässä yhteydessä tuollaiset "teurastus on lihan leikkaamista that's it -heitot" - niin vaatimattoman seikkaperäiseltä kuin se sanojasta saattanee sillä hetkellä tuntuakin - saa lähinnä haukotuksia osakseen. Moottorisahan "lempeydestä" en yhdy siitäkään sanomaas, mutta mitä puukkoon tulee jaan mielipitees. Enkä vähiten siksi, että olen veitsestä saanut useammin kuin kerran elämäni aikana. Ja voin muuten vakuuttaa, että olin harvinaisen "paikalla."
---
---
---
cut
---
cut
---
Jotenkin tuntuu, että sen enempää sinä, minä tahi kukaan muukaan videon katsoneista ei kykene kunnolla edes sisäistämään näkemänsä järkyttävyyttä. Tässä yhteydessä tuollaiset "teurastus on lihan leikkaamista that's it -heitot" - niin vaatimattoman seikkaperäiseltä kuin se sanojasta saattanee sillä hetkellä tuntuakin - saa lähinnä haukotuksia osakseen. Moottorisahan "lempeydestä" en yhdy siitäkään sanomaas, mutta mitä puukkoon tulee jaan mielipitees. Enkä vähiten siksi, että olen veitsestä saanut useammin kuin kerran elämäni aikana. Ja voin muuten vakuuttaa, että olin harvinaisen "paikalla."
---
Niin, ei ollut tarkoitus haukotuttaa, mutta koin vastavuoroisesti tarpeen ilmaista oman mielipiteeni, koska olit itse määritellyt videossa näkyvän väkivallan "sairaaksi" omsasa postissasi. Minusta se ei ollut lähimainkaan sairasta (sitä ei tehty esim. psykoottisesta mielenkiinnosta makaaberiin) ja moottorisahan osalta se oli jopa tehokasta väkivaltaa - siis teloitusmielessä. Tämän lisäksi kysymyksessähän oli pelkkä bisnes ilman sen suurempia ihmistuntemuksia esimerkin luominen ja kulissien ylläpito, joten siinä mielessä käytettyä väkivaltaa voisi luonnehtia jopa rationaaliseksi.
Sairaaksi asian tekee mielestäni se, miten ME länsimaisissa yhteiskunnassa käsittelemme laittomia huumausaineita ja näin ollen ylläpidämme näitä huume-kartelleja.
Eikä tämmöinen ainakaan minua sen enempää järkytä, osaan kyllä itkeä tunteeni esille traumaattisen tapahtuman yhteydessä (tai sen jälkeen) kuten tein tämänkin videon osalta.
No, kyllä mun kirjoissa järkyttyminen ja itkeminen käy aika hyvin yksiin. Ehkä sitten käsittellään se järkytys kuitenkin niin eri tavoin. Itseäni ei itkettänyt, mutta esim. ruoka meni alas vasta reilut 48h katsomisesta... vaivoin.
Edit. Saapa nähdä mitä seuraavaksi keksivät? Interaktiivinen tappaminen. For Real!
Púhukaa mistä puhutte mutta EI ENÄÄ SANAAKAAN hevosenlihasta! Piste!
---
Púhukaa mistä puhutte mutta EI ENÄÄ SANAAKAAN hevosenlihasta! Piste!
---
Älkääkä varsinkaan ajatelko vaaleanpunaista elefanttia!
Turkistarhauksen kieltämistä ajava kansalaisaloite luovutetaan tänään eduskunnalle