JOSH WINK @ Rose Garden 17.2.2005 @ Helsinki

91 posts, 5 pages, 12,422 views

jansq

Posts: 197

#81 • • jansq Team Emmätajuu
*yessir**grr*Jumaliste! Huomaa etten oo vähään aikaan klubbarissa kävässytkään. Miten mä oon voinut missata wanhan kunnon Winkulan stadinkeikan?!?! ARGHGHHGHG!!!! Menenpä tästä komeroon itkemään pariksi viikoksi...

--
loud music is good for you

Kon-tiki

Posts: 1,936

#82 • • Kon-tiki The Unsinkable

a:
no on se kyllä ikävää oottaa 4h et kolme vikaa biisiä oli ihan oikeesti hyviä .)



Oli muitakin hyviä, mutta kieltämättä loppuhuipennus oli paras. Muuten liikaa jengiä ja tod.näk. ikävä kyllä myös liikaa jengiä, johon tartutin flunssan. En olis lähtenyt ilman ennakkolippua. Tuntuu kyllä viinaterapia vähän auttaneen. Ei ole töissä yhtä paska olo kuin eilen.
Anime

Posts: 1,939

#83 • • Anime Retrostööpeli
Ihan loistokeikka! Tuli niin hyvää lutkutusta et edes himmee ryysis ei häirinny *jiihaa* Pikkasen olin kyl epäilevällä fiiliksellä paikalle saapuessani koska Winkiltä edellinen kuulemani keikka oli ihan hanurista. No, en pettyny. En todellakaan. *sydän* Kiitos ja anteex paikalla olleille *känni*

--
-K

Avatar
#84 • • pipa Guest
liikaa ihmisiä..
Kriss G

Posts: 1,492

#85 • • Kriss G Wir brauchen bass
Nyt voi kuolla onnellisena. 10 vuotta tätä oli odotettu eikä jättänyt kylmäksi vaikkei 303 niin paljon laulanut kuin olisi toivonut. Lyhyesti sanottuna parasta viihdettä!

--
DESTROY ALL HIPPIES

kamu-

Posts: 243

#86 • • kamu- Skojare
Musiikki oli kyllä aivan parasta *sydän* Sääli vain et ei riittänyt tila tanssilattialla ja sen takii tulikin sit lähettyy aikasemmin kotiin*hmph* No mut aina ei voi voittaa *hih*

--
Minä itse! *nauru*

wattsson

Posts: 146

#87 • • wattsson
oli kyl hyvää settiä pitkästä aikaa ja on kyl aika saatanan hyvä soittelemaan toi winkki!! vähä liikaa väkeä oli. muuten hyvät bileet
artturi

Posts: 446

#88 • • artturi
Aaayeee, ei pakkohan tässä on hehkuttaa kun on vieläkin ihan mehuissaan eilisestä.
Ja vaikka paikka oli tupaten täynnä ei ainakaan latistanut mun menoa. Josh Wink jotenkin vaan sopi roseen kuin nenäpäähän.

*piis*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#89 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Musiikki oli aivan loistavaa kaikilta herroilta ja fiilis korkealla mutta kuuma oli kun helvetissä ja pikkusen liikaa ihmisiä... Nämä haitta puolet ei kuitenkaan päihittänyt kokonaisuutta ollenkaan ja minä ainakin menin bileiden jälkeen kotiin hyvin tyytyväisin mielin...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

DiamonDie

Posts: 676

#90 • • DiamonDie mediahippi
Vähän turhan housea omaan makuuni, mutta kiva setti silti. Bileet olivat mukavat nekin, tosin paikka oli ihan liian tukossa ja kuuma. Seassa oli myös hieman liian päihtynyttä porukkaa, tosin milloinpa näitä ei näkisi.

Ensivierailu Rose Gardenissa oli myös positiivinen yllätys, tykkäsin kovasti paikan sokkeloisuudesta ja siitä, että erilaisia huoneita ja nurkkia oli paljon. Suihkulähde ja korituolit olivat pop. Paikkaan saisi varmaan tosi hyvin decotettua psykebileetkin, jään odottamaan.
z

Posts: 1,146

#91 • • z
Ei siellä liikaa ihmisiä ollut. Jostain syystä kaikki vaan oli tunkenu siihen lattialle. Miksiköhän?