Laserpoint 2005 16.4.2005 @ Helsinki

572 posts, 29 pages, 101,559 views

jeesboks

Posts: 4,064

#62 • • jeesboks p u p u
Tänne pääsyä odotan kyl niin paljon *jiihaa*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Laserpoint

Posts: 177

#63 • • Edited Laserpoint
Bussi Tampereelta

Hinta: 13 euroa + laserpoint lippu.
Lähtee mikäl yli 30 ilmottautunutta.
Ilmottautumiset ja lisäinfot > [email protected]
tai 0400-466835 / UzU

Laserpoint lippuja saa toimitettuna mm. Tiketistä (www.tiketti.fi)

--
Laserpoint

sts

Posts: 7,969

#64 • • sts Sama pyynti aitta!

ALIEN:
no ohhoh... eka Juno Reactor ja sit nämä! ^___^



Tosin juno perutti ;D
Avatar
#65 • • ALIEN Guest

sts:
---
ALIEN:
no ohhoh... eka Juno Reactor ja sit nämä! ^___^

---


Tosin juno perutti ;D



no voiha vitut!
Pep´Sun

Posts: 18

#66 • • Pep´Sun
M.I.K.E*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
Tänne mennään
liput on jo *aplodit**sydän**sydän*

--
~you know what I want~

HaPsULi

Posts: 170

#67 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
tänne on kyllä pakko tulla*joo* kuullu kaikilta kavereilta kuinka hauskaa täällä on ollut ni nyt se on sitten PAKKO tulla itse kokemaan*jiihaa* tätä odotellessa...*plur*

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

Vprobe

Posts: 444

#69 • • Vprobe goa-head
Hmm... mul on vissiin jonkinsortin asenneongelma, koska kirosin nähdessäni Daruden lineupissa, kun muut tuntuvat sitä lähinnä hehkuttavan. Ehkä se on tää Daruden Sandstorm -biisi mikä on mut joskus saanut inhoomaan kyseisen hepun tuotantoa ja saanut mut luokitteleen sen amispopiksi. Onhan tyypillä tietty hyviäkin biisejä.. ei sillä..
Toivottavasti toi ei nyt sit vedä tavisammareita kovin paljoa paikalle pilaamaan tunnelmaa. *uuh*
1ncarnation

Posts: 542

#70 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
m.i.k.e for the win ^^

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Avatar
#71 • • astaroth Guest

Vprobe:
Hmm... mul on vissiin jonkinsortin asenneongelma, koska kirosin nähdessäni Daruden lineupissa, kun muut tuntuvat sitä lähinnä hehkuttavan. Ehkä se on tää Daruden Sandstorm -biisi mikä on mut joskus saanut inhoomaan kyseisen hepun tuotantoa ja saanut mut luokitteleen sen amispopiksi.


Osittain olen samaa mieltä kanssasi, mutta täälläpä saa sitten varmistuksen siihen, onko oikeassa vai väärässä. Itse ainakin odotan suurella innolla Daruden settiä.

Toivottavasti toi ei nyt sit vedä tavisammareita kovin paljoa paikalle pilaamaan tunnelmaa. *uuh*


Mitäs ne haittaa, jos bilettävät muiden mukana?
UzU

Posts: 2,361

#72 • • UzU [33100]

Astaroth:
Osittain olen samaa mieltä kanssasi, mutta täälläpä saa sitten varmistuksen siihen, onko oikeassa vai väärässä. Itse ainakin odotan suurella innolla Daruden settiä.



Vprobe:
Hmm... mul on vissiin jonkinsortin asenneongelma



Teillä on tiedon puute, mutta eiköhän se täällä korjaannu ;)
Avatar
#73 • • astaroth Guest

UzU:
Teillä on tiedon puute, mutta eiköhän se täällä korjaannu ;)


Let's hope so. :)
Vprobe

Posts: 444

#74 • • Vprobe goa-head

Astaroth:

---

Mitäs ne haittaa, jos bilettävät muiden mukana?



Periaateessa ei mitään mikäli heillä on etiketti hallussa, eli ei känniääliöintiä, perseenpuristelua ym. (valitettavaa kyllä, mutta useammin olen havainnut "taviksien" suunnalta tämänkaltaista käytöstä bileissä).
pyhimys

Posts: 622

#75 • • pyhimys

1ncarnation:
3000 on kyl aika paljon..et liput on ainakin helpompaa saada kuin Tieston keikalle...tosin jo M.Í.K.E yksin ilman muita Laserpointin staroja ei jää Tiestosta kauas taakse... ^^



Ai M.I.K.E jää Tieston taakse. En ylipäätään tajua miksi nyky-Tiestoa hehkutetaan. Vaikuttaa siltä, että moni (en sano, että sinä) ei tajua kuinka suuri stara M.I.K.E oikeasti on ja kuinka paljon mies on tehnyt konemusiikin hyväksi.. Moni varmaan luulee, että M.I.K.E:n biisit jää noihin Pushin ja Plastic Boyn biiseihin. Miehellä on viimeisten laskelmien mukaan yli 80 aliasta. Moni voi yllättyä siitä, että M.I.K.E ei soita pelkästään trancea, vaan luvassa on todennäköisesti paljon tummempaa soundia mukana. Toivottavasti kuullaan sekoitus electroa, trancea ja tech-trancea. Mutta, päätösbiisinä on sitten tultava Universal Nation originaalina.

Mitenköhän pitkä setti M.I.K.E:llä on? Toivottavasti 3 tuntia.

Hmm... mul on vissiin jonkinsortin asenneongelma, koska kirosin nähdessäni Daruden lineupissa, kun muut tuntuvat sitä lähinnä hehkuttavan.



Darude soitti ihan mukavan setin tuolloin Armada illassa. Ei ainakaan silloin soittanut mitään juustohittiparaatia vaan mukiinmenevää progea ja trancea.
goldS

Posts: 109

#76 • • goldS
Liput tilattu *jiihaa*

--
I liked to fly IN music

1ncarnation

Posts: 542

#77 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

pyhimys:
---
1ncarnation:
3000 on kyl aika paljon..et liput on ainakin helpompaa saada kuin Tieston keikalle...tosin jo M.Í.K.E yksin ilman muita Laserpointin staroja ei jää Tiestosta kauas taakse... ^^
---
Ai M.I.K.E jää Tieston taakse. En ylipäätään tajua miksi nyky-Tiestoa hehkutetaan. Vaikuttaa siltä, että moni (en sano, että sinä) ei tajua kuinka suuri stara M.I.K.E oikeasti on ja kuinka paljon mies on tehnyt konemusiikin hyväksi..
---


Lähinnä tarkoitin massoja,massoille Tiesto on paljon tunnettu ja vetävämpi nimi,wau tiesto top1 jne....itse olin just Tieston bileis eikä mitenkään nostanu Tieston arvoa mun silmis..vaikka hyvä dj se on mm.markus schulz,armin van buuren(*sydän*) ja mike ovat silmissäni paljon parempia.. ja tarkoitin että Mike yksin(ilman proteusta,matt hardwickia jne.) pitäis olla ihmisille yhtä vetävä kuin Tiesto..

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Tipsu

Posts: 133

#78 • • Tipsu RONTTI =)
Taidan jolkottaa TÄNNE!! *jiihaa*

--
Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan...

Nico

Posts: 28

#79 • • Nico
JEEJEEJEE!!!!! Näitä bileitä oottelen siihen malliin,että oksat suoriks ja mutkat pois!

Ämiikooee on aika kone ja kunkku!

Jorataan itsemme tainnoksiin ja suohon ja kuusen ja kapsahdetaan vielä katajaankin näissä hipoissa.Jookosta joo!!!!???? =)
remotion

Posts: 5,283

#80 • • remotion nostatus guru
mikä toi vessa juttu siis oli? Istä tuntuis vastenmieliseltä pidätellä hätää tuntitolkulla...