Laserpoint 2005 16.4.2005 @ Helsinki

572 posts, 29 pages, 98,486 views

tiberiuz

Posts: 302

#501 • • tiberiuz Afecto // Rex Terrazza // Baleric Sunset
Oli kyllä todella uskomattomat bileet, meno oli mitä mahtavin ja suuri kiitos ja kumarrus järkkäreille!! Itse ja varmaanki suurin osa ihmisistä odotti valoilta mainosten perusteella paljon, mutta aika heikohkothan ne oli. Mutta ei se meininkiä haitannu.. Darudea ei paljon tullu kuunteltua koska 3 huoneessa tuli aika paljon tamppailtua mutta, Transparent biisin muistan loppuosaa settiä.. *jiihaa*

se TOIMI todella hyvin. Matt ja Push olivat mahtavat myös!!! erittäin monipuolista settiä kummaltakin ja erityisesti tykkäsin mattin nostatuksista. Pushin - Strange World suorastaan räjäytti areenan ja Proteus otti yleisönsä tosi hyvin viimisenä tosin ei vähäisimpänä... Orkidea ja Tab olivat tosi hyviä myös, sekä WCDJ omalla panoksella *aplodit* *joo* (Alfred J. Kwak kunniaan *nauru* *ankka*)

joku tuossa kyseli siitä proteuksen yhestä biisistä missä tuntui kuin olisi taivaassa... jos en aivan väärin muista niin se olisi ollut itse harrin tekemä remixi Nightwishin - Come cover me biisistä..? *täh* tuosta en ole ihan varma mutta muistelisin niin.

muita miinuksia ei ole muuta kuin se saunabaari, jossa tosiaan hiki virtas muutenki ku tamppauksen voimasta... ja tuoppipantit oli kyllä tosi hyvä idea myös, tosin melkeen puolillaan olevat bisset hävis multa ja kavereilta pöydistä jos kävi muualla... mutta sellasta sattuu... *hmph* , siitäkin huolimatta jäi tooosi hyvä fiilis tän vuoden laasereista. *joo**aplodit*
Jone

Posts: 8,258

#502 • • Edited Jone Archibald Haddock

titi, 18.4.2005 15:17:
mutta olikohan lipun hinta kuitenkaan kohdallaan, jos parempaan ei pystytä?



WTF? O_o o_O O_o o_O

asterix, 18.4.2005 15:43:
joku tuossa kyseli siitä proteuksen yhestä biisistä missä tuntui kuin olisi taivaassa... jos en aivan väärin muista niin se olisi ollut itse harrin tekemä remixi Nightwishin - Come cover me biisistä..? *täh* tuosta en ole ihan varma mutta muistelisin niin.



Nightwishin "Deep Silent Complete" --> Proteuksen "Venla?"
YuuricaZ

Posts: 358

#503 • • YuuricaZ
hemmetti...mun bileet meni aivan vituix..ensinnäkin olin siel niin vitun myöhään et Herra M.H:n missasin kokonaa ja Push:sta näin vaan jonkun aikaa...mut se mitä olin siel ni jorailin...oli aivan mahtavaa settii*sydän**sydän**sydän* mut melkee vois sanoo et heitin rahat hukkaa*igor*

--
tavoitteena kokaiinimallin jalat*ding*

Waily

Posts: 919

#504 • • Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |
Valoja on sätitty paljon tässä topikissa..

mä en henk koht ihmettele niitten heikkoa toteutusta ollenkaan kun ajattelee laitteita joilla se Haban valomies veti.. ja kun ottaa huomioon että jäbä vaan kävelee paikalle ohjelmoimaan tietämättä setistä mitään.. ei miehessä mitään vikaa mut kyl tolla kapasiteetilla ois voinu luoda tosi mageita juttuja jos vaan ois ollu tietonen laitteistosta ja uhrannu vähän enemmän aikaa ohjelmoinnille..
laserit oli kyllä vähän munattomat ilman niit verkkosysteemeit..

pääsalissa soundi taottiin aika mukavaan kuntoon turkuhahmojen kanssa mutta onhan samat jäbät väsänny jo pitkään koneistoa ja osaavat hommansa extra propsit viivelinjan täydellisesta toimivuudesta. muista areenoista en sitte tiiäkkää soundillisesti tai valollisesti paitsi rauta areenan valot joista sain omasta mielestäni tehtyä aika rautamaiset... paljon noilla rokkivaloillaki saa aikaan.
Dancer

Posts: 125

#505 • • Dancer RyhmäRatsastajat
Meno oli kohdallaan *iloinen* Kannatti kyllä jäädä hesaan viikoks majailemaan, et kyseisiin kemuihin pääsi!!! Kiitokset myös iloiselle seurueelle, joka jaksoi taas keskittymiskyvytöntä joraajaa *pahis*

--
Lebe nicht am Morgen!!!

Karski

Posts: 6,049

#506 • • Edited Karski Pomon kätyri

Mark, 18.4.2005 08:48:
-ei MITÄÄN dekoja at all, oisha sitä ees jotai voinu laittaa jonnekki



Eli me dekottiin sitä perkeleen rauta-huonetta
ihan turhaan monta tuntia parilla sadalla neliömetrillä
maastoverkkoo, roikkuen henkemme uhalla tikkailla
joiden yhdessä askelmassa lukee 'älä astu tähän'
ja jotka esim. tällasen uroksen painosta notkahteli
puolelta toiselle kuin ongenvapa *nyyh*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

efo

Posts: 1,908

#507 • • efo Laserpoint

Tres, 18.4.2005 16:15:
Eli me dekottiin sitä perkeleen rauta-huonetta
ihan turhaan monta tuntia *itkee*


Mut ku ei se ollu kukkadekoa vaan jotai tylsää reikäverkkoa*nyyh*

*justjoo*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Fyrisch

Posts: 4,525

#508 • • Fyrisch

Tres, 18.4.2005 16:15:
Eli me dekottiin sitä perkeleen rauta-huonetta
ihan turhaan monta tuntia parilla sadalla neliömetrillä
maastoverkkoo



Ihan näyttävä se oli kyl :) ja se erikoinen haju mikä niist verkoist lähti
nominaali

Posts: 19

#509 • • nominaali Another spoiled customer
kiitos soittajille.

järkkäreille ei oikein mitään ekstra kiitosta keksi.

rauta arena oli hieno. kyllä, ilman kukkiakin oli kiva kuunnella kuoleman soundeja :)

En toista kertaa lezööreihi lähe.

--
Kun ykkönen onkin kakkonen, olen varmasti hukassa.

Mark

Posts: 7,311

#510 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Tres, 18.4.2005 16:15:

Eli me dekottiin sitä perkeleen rauta-huonetta
ihan turhaan monta tuntia parilla sadalla neliömetrillä
maastoverkkoo, roikkuen henkemme uhalla tikkailla
joiden yhdessä askelmassa lukee 'älä astu tähän'
ja jotka esim. tällasen uroksen painosta notkahteli
puolelta toiselle kuin ongenvapa *nyyh*



no fuck, muutetaanpas alkuperänen: ei mitään dekoja pääsalissa *uuh* pahoittelut tres, rautahuoneessa oli savuu sen verta paljon joka kerta ku kävin jammailemas et oli vaikee hahmottaa mitä siel oli ja mitä ei ollu *nauru*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Susu

Posts: 1,077

#511 • • Susu The Nasu
No olihan siinä bilettä kerrakseen...*joo*
Juomien hinnat (lähinnä limu ja vesi) oli huikeat. Tuolit puuttu. Olis ollu kiva välillä istahtaa ja huilata siis muuallekkin kuin likaiselle lattialle. Niin ja hiljaisempi ns. chill out puuttu kokonaan.
Proteus olis ollu taas niin hyvä mutkun loppu kunto kesken.

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

hc_toast

Posts: 4

#512 • • hc_toast R00kie
Aivan parhaat pippalot! *jiihaa* paikat on vieläki vähä rikki mut ei se mitää, meno jatkuu! *iloinen* Sasha heitti kyl hyvät setit siel*aplodit*

--
.-*HooVee*-.

inneah

Posts: 704

#514 • • inneah ...Trust no one...
Saavuin aamu 12 takas hesaan åren matkalta,siinä pienet päikkärit ja taas mentiin *jiihaa* aivan MAHTAVAT pippalot *plur* väsymys alkoi jo siinä 2 kieppeillä painaa mikä harmitti koska musa senkun parani! vieläki ihan täpinöissä *iloinen* (kimille kiitoksia kun saavuit paikalle*pus* paras ylläri)

--
nahkalakanat

sts

Posts: 7,969

#515 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

titi, 18.4.2005 15:17:
mutta olikohan lipun hinta kuitenkaan kohdallaan, jos parempaan ei pystytä?



Minun mielestäni tuolla hinnalla bileet olivat enemmän kuin paremmat hintalaatusuhteelta, vrt. monet muut saman hintaiset ISOSTARA(TM) bileet helsingissä.
Keskiyon Keisari

Posts: 643

#516 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]

Specimen, 17.4.2005 10:12:
Meikä ei kyllä ymmärrä miksei proteus olisi saanu soittaa viimisenä, kun se musiikillisesti sinne kuitenkin sopii paremmin kun esim hitaampi M.I:K:E. Ja päästage oli kait tarkotettu niille dj mag top 100 djeille, ni parempi ne nyt kait on laittaa musiikilliseen järjestykseen, kun suosiolliseen järjestykseen.


No se proteus juttu on vaan tietysti mielipidekysymys, mut mieluummin vähän leijailevampaa musaa mun mielestä bileiden loppuun. :) Ja en nyt ihan oo polkan ystäväkään joten sekin voi olla yksi syy mun mielipiteeseen *hymy**piis*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Hixxy

Posts: 522

#517 • • Hixxy HaroPup
Huhhei, olipas bileet. Pirun mukavaa oli ja paljon tuttuja paikalla, musiikkikin oli vaihteen vuoks iha kohillaan, laidasta laitaan näin sen olla pitää, vanha happy huonekin repäs oikee ison hymyn päälle *plur* Tälläsiä lisää kiitos *aplodit*
cinde

Posts: 17

#518 • • cinde
Jia! Olen kyllä edelleen varma siitä että 3,5vuoden bileissä käymättömyyden jälkeen oli taas
mainiot kekkerit.Orkidea ja Tab pisti eniten virtaa äiti-ihmiseen.Koko setti putkeen oli aika
saavutus.Kyllä kannatti.Aivan loistavaa

*aplodit**plur*

--
Hei älä spiidaa, kyllä ne tontut viel löytyy. Mä lupaan

remotion

Posts: 5,283

#519 • • remotion nostatus guru
ei oo voimia kirjotella edes vieläkään, sen verran tuli riehuttua ja valvottua koko viikonloppuna... ja kun olis niin paljon sanottavaa.

Huippu bileet ja tiety tanssittiin ekasta biisistä viimeseen biittiin asti vaikka humala vmeinasi ottaa yliotteen jo 11 aikaan mutta 10 batteryä ja virtasta sekä hyvät kaverit piristivät sekä hodari ja hirvee tanssihimo!

kiitos kaikille jotka tamppas mun kanssa tuhatta ja sataa!
peepe

Posts: 904

#520 • • peepe

titi, 18.4.2005 15:17:
Valot nyt olivat mitä olivat...ihan kivan näköisiä...mutta olikohan lipun hinta kuitenkaan kohdallaan, jos parempaan ei pystytä?



Ei tuon kokoluokan bileitä voi saada pystyyn halvemmalla lipun hinnalla. Jos miettii et Tampereella johki Onnelaan lippu maksaa 7e+narikka. Kaapeli on aika iso tila+työntekijät+soittajat+kaikki muu.

Mut joo, tää on aina vaan tätä samaa :D