Voinpa mäkin lopultakin sanoa bilettäneeni merikaapelihallissa. En käsitä, miten oon tähän asti onnistunu missaa/välttää kaikki siellä järkätyt bileet. Noh, enivei...
Musa oli hyvää, Hardwick veti laatusetin ja heti perään M.I.K.E. lunasti - ja jopa ylitti - kaikki odotukset, mitä mulla miehen setistä oli.
Pari ennenkuulematonta ja aivan loistavaa biisiä jäi vaivaamaan mieltä; ehkä ne joskus löytyy vinyylinä jos joku saa tänne aikaiseksi tracklistin.
Tilaa oli hyvin, jengiä sopivasti. Jopa Hardwickin/M.I.K.E.:n settien aikana pystyi ongelmitta siirtymään lavan eteen ja oli jopa kohtuullisesti tilaa tanssia (Colors, ottakaa oppia lipunmyyntimäärien suhteen
). Rauta-stage oli dekottu hemmetin hyvin soitettua musiikkia ajatellen
), wcdj veti just niin sekopäisen virkistää settiä kuin mitä sopi odottaakin ja polkkapuoli... noh, kyllä siellä pari kertaa käytiin vilkuilemassa ja todettiin, että happea on kivempi hengittää.
Valot.
Mä luulin, että noita bileitä mainostettiin erityisesti nimenomaan valojen takia. Pari tylsää peruslaseria, strobot ja muuta perussälää ilman mitään mielikuvitusta tai luovuutta. Jos bileiden nimi on Laserpoint ja flaba hehkuttaa "the main idea of the event is to show you the power and visuality of these gorgeous light effects." niin mä kyllä odotan jotain enemmän kuin "kato laaseri tekee pisteen seinään. kato laaseri piirtää viivan seinään. kato strobo välkkyy. jee." *taputapu* Joissain perusdiskoissakin on nähty vaikuttavampaa valoshowta kuin tuolla eilen. Ei näin.
...ja sitten ne tuoppipantit... Aivan _loistava_ idea ottaa tuopeista euron pantti ja sitten maksaa se takaisin jokaisesta ehjänä palautetusta tuopista! En muista koskaan olleeni yhtä isoissa bileissä, missä biletila on noin siisti jopa loppuillasta. Enkä ole muuten yhtään pahoillani siitäkään, että otettiin tyttökaverin kanssa tavoitteeksi kerätä bilelippujen hinta takaisin tuoppipanteista ja kun tossa äsken just laskin kertyneen setelinipun ja irtohilut niin rahaa tulikin yhteensä 88 euroa (523mk ja risat). Ei muuten todellakaan tullut hiki, kun nappasi aina ohimennessä tyhjät tuopit mukaan ja kiikutti ne tiskille.
Bileissä oltiin noin 4h, mistä 1.5h biletettiin eli nopealla matikalla tuoppien keräilyajalta kertyi tuntipalkkaa tommonen hippasen reilut 35e/h. Pankaas paremmaksi.
.pi.