572 posts, 29 pages, 102,518 views
alphamagic, 5.4.2005 16:01:
Juu se lippu pitäs kyl hakee... Jos vaikka taivaalta tippuis 23 käteen kun meen töistä kotia...?
UnityF, 5.4.2005 16:10:
---
alphamagic, 5.4.2005 16:01:
Juu se lippu pitäs kyl hakee... Jos vaikka taivaalta tippuis 23 käteen kun meen töistä kotia...?
---
mun mielestä sulle vois tippuu taivaalta 46e niin saisin minäkin lipun...
Mun rahat tulee vasta pe / ma niin vähän ärsyttää jättää lipun osto niin myöhäseen.. mut minkäs sille voi ja tätä ennen huippu etkoilee ja jajajajajajaja... huoh.. tääl ollaa *känni*ssä!
UzU, 6.4.2005 12:46:
Tamperelaiseet ja hämeenlinnalaiset nyt hopi hopi ilmottautumaan Laserpoint-bussiin, jotta saadaan bussi varmistettua. Vielä tarvii muutaman ihmisen, jotta bussi kulkee.
Bussi maksaa 13e Tre-Laserpoint-Tre ja Hämeenlinnasta voidaan noukkia matkalta.
Ilmottaudu ja lisäinfot [email protected] tai 0400-466835 / UzU
HRDance, 6.4.2005 17:47:
hmmm... pitäisköhän yrittää hommata lippu ajoissa.. Vaikken kyllä ole vielä yhtään varma olenko tulossa Ja vois kyllä olla kiva kuulla mitä se daruden heppu oikein täällä tekee
Individual, 6.4.2005 19:39:
...ja olis kiva kuulla joku perustelu sulta sille miksei Darude olis tuolla soittamassa. Kyseisellä herralla riittää keikkaa ulkomailla, joten siinä ehken yksi syy minkä takia häntä juurikaan Suomessa nähdä. Ja kyllä se mun käsittääkseni soittaa osaa, osas ainakin Arminissa.
HRDance, 6.4.2005 20:02:
---
Individual, 6.4.2005 19:39:
...ja olis kiva kuulla joku perustelu sulta sille miksei Darude olis tuolla soittamassa. Kyseisellä herralla riittää keikkaa ulkomailla, joten siinä ehken yksi syy minkä takia häntä juurikaan Suomessa nähdä. Ja kyllä se mun käsittääkseni soittaa osaa, osas ainakin Arminissa.
---
Mielestäni en koskaan väittäny ettei se soittais. Sitä lähinnä tarkoitin että mitä ja miten se soittaa..
Ei kannata ottaa liian kirjaimellisesti
Toivottavasti hyvät bileet tiedossa
djpatriot, 6.4.2005 21:36:
huhhu!!! paska HUHU kiertää!!! onko muka liput jo loppuun myyty??? en oikein malta uskoa tuota... katkaiskaa huhulta siivet!!!!!!!!!!!!