jos mä repisin mu sukupuolielimen irti sillee et sen tilalle jäis vaa reikä ni pääsisiks mä 4egellä sisään? (ja jos pääsisin ni kenen sisään (ja miks))
Vuosituhannen talobeibit rokkas kyllä eräissä pippaloissa , joten taidanpa saapua paikalle jos opiskelukiireiltä nyt kerkee. Ja pitääks housut tosiaan vetää ovella nilkkoihin, jos joku tyttö näyttää liikaa mieheltä, eikä halua maksaa kuutta egee? Ihan ton paremman puoliskoni takia kyselen.
No todellakin tytöt rokkaa :) Harmi vaan et nää on samaan aikaan kuin eräät toiset kemut, mutta toivottavasti tulee viel toinenkin mahdollisuus kuulla typyjä Tampereella.
•
•
Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Lalalauantaina....Tytöt rocks big time! Laitoin just pakin valmiiks ja kyl sinne hieman "rankempaakin" haussia jäi.
Kantsii tulla kuuntelee ja kattelee mestoille,onko tarpeeks tiukka meininki!
•
•
Parker I see music and hear lights / Wanabi LD
Nämä vasta huomenna
Pitäs varmaan alkaa kasaan tavaroita että sais ne hehkulamput huomenna hajotettua...
mayah:
Anu hei, ei mitään saumaa, et tulisin Tampereelle ja me ei nähtäis, et järjestäpä ne asiat kuntoon....
*iihhih* En mä vaan ne muut...
No ei, mä tuun si vaikka yksin! Pidä tää lupauksena, jos rikon sen, saat tulla lyömään mua kuonoon heti keikkas jälkeen!
Jep, hyvät bileet, harmi vaan et missasin kokonaan Lady K:n. Minkäslaista settiä hän soitti? Cinnamonin ja Lucy Luken b2b oli aika monipuolinen ja tanssittava kokonaisuus Mayah pistikin sitten astetta rankempaa settiä ja biitti oli välillä aikas tylyä Ei voi kyllä muuta sanoa ku et tytöt rokkaa, ja pojat ei...eiku...