NES-topic

41 posts, 3 pages, 8,516 views

florx

Posts: 532

#1 • • Edited florx
Ostin viime lauantaina kaveriltani vanhan 8-bit Nintendon ja kyllä tuli hyvä fiilis, mukana tulleet pelit eivät tosin olleet makuuni paitsi Super Mario Bros 1 :)
Mulla oli joskus NES, mutta vaihdoin sen Segan mega drive II:een, joka oli kanssa kova ja tyylikäs laite.
Jostakin pitäis nyt metsästää Track & Field-peli, joku varmaan muistaa, se yleisurheilupeli jossa piti rämpyttää mahdollisimman nopeesti :) Siinä olen paras.
Sit tiätty SMB 3, prince of persia, excite bike, nes open golf, blades of steel pitää kanssa hommata joskus, noi pelit ainakin vielä muistan lapsuudesta.



Monella varmaan vielä on Nes, mutta pelaatteko vielä ja mitä? Mitä pelejä omistat?






Btw: olen itse kiinnostunut ostamaan joitakin tosi hyväkuntoisia pelejä (myös ohjeet ja paketti sais olla priimakunnossa) sekä alkuperäisen Nintendon NES-kantolaukun (olikos se musta?), ilmoituksia kehiin...
bansq

Posts: 931

#2 • • bansq leftfield winger.
tarkastahan huuto.netin nintendo-osio, sieltä löytyy kaikkea laitteista peleihin.. toiset pyytää nykysin noista ihan sikamaisia hintoja, mm. 10 pelin paketti ja perusnipa 99e. samalla hinnalla saa gamecuben :)

--
plip goes on.

florx

Posts: 532

#3 • • florx
Yep, aika vähän sielläkin tosin on hyväkuntoisia yksilöitä liikkeellä. Ja ne hintapyynnöt on usein kyl aika naurettavia
Optik

Posts: 1,691

#4 • • Optik Piikkisika/Outopallo

paanos:
Yep, aika vähän sielläkin tosin on hyväkuntoisia yksilöitä liikkeellä. Ja ne hintapyynnöt on usein kyl aika naurettavia



Tämä ei vaivaa ainoastaan NES-kamoja, vaan rahanahneus on tuolla huuto.netissä valloillaan muuallakin.. *eiei*

Esimerkkinä esim pelkästä commodoren 64 (melkein ilman mitään oheislaitteita) koneesta oli lähtöhinta melkein 50e..
Samanlaisia koneita ollisi yhdellä kaverilla kaapissa useita.. hintaan 5e *justjoo* Osa tosin on varaosiksi menossa, mut silti..

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Juhgu

Posts: 7,921

#5 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Emulaattorilla tulee joskus pelailtua (no anteeks!) :) hanki samalla ainakin Ice Hockey, Ice Climber, Teenage mutant ninja turtles II ja Zelda 1. Mahtavia pelejä *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

-Santtu-

Posts: 1,965

#6 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

paanos:

Jostakin pitäis nyt metsästää Track & Field-peli, joku varmaan muistaa, se yleisurheilupeli jossa piti rämpyttää mahdollisimman nopeesti :) Siinä olen paras.



Mul on toi urheilupeli *hymy*

Tosin mun kaikki ninkkupelit on tällähetkellä Hallaa:lla ikuisuuslainassa, koska mun oma konsoli on sen verran särki että kestää päällä sen puolisen tuntia ja simahtaa *nyyh*

Nintendo on paras, ja Turtles ihan ykköspeli. *nauru*
Verottaja

Posts: 1,174

#8 • • Verottaja no-life / luuviulu
Tottahan toki NES löytyy. Tosin, laite homehtuu varastossa kun
en pysty käyttämään sitä (en omista TV:tä).
Mulla olisi myös toimiva "Zapper", ja pelejäkin suht kiitettävä määrä,
mm. Mario 1 & 2 & 3, Blades of steel, Kung Fu, Turtles 1 & 2,
Chip 'n Dale: Rescue rangers, Ducktales, Kid Icarus, Shadow gate,
Ghosts 'n goblins... ja paljon muita, en vaan muista kaikkia.

MegaMan 1, 2, 3, ja 4 kuuluu ehdottomasti NES:in parhaimmistoon,
ja haluaisinkin päästä joskus vielä niitä pelailemaan. *slurps*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

BEAT!!

Posts: 55

#9 • • BEAT!! Support your local pub
Löytyypi n. 10 NES konsolia ja n. 100 carttia linkki

*piis*

--
Hirosima 45
Tshernobyl 86
Windows 95

Saara

Posts: 1,954

#10 • • Saara #2970
Meiän nes taitaa olla peleineen ja zapperreineen mökillä, Pitääpi ens kerralla siellä käydessä kattoo toimisko se viel ja ottaisko mukaan kotiin. Pelejä meil ainakin oli tosi paljon, turtlesit megamanit mariot mukaan lukien.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#11 • • astaroth Guest
Up with NES, down with PS! o/

Taloudesta löytyy NES, SNES ja N64.

Täytyykin paneutua paremmin tähän topikkiin, kun pääsen töistä.
Epailija

Posts: 5,636

#12 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Selvähän se, että Zapperilla varustettu NES löytyy. Tällä hetkellä se tosin kerää pölyä jossain kaapissa, kun sille ei ole oikein ollut käyttöä vuosiin. En tiedä edes toimiiko enää. Pelejäkin on kertynyt jokunen kappale; ainakin seuraavat (oikeinkirjoitus voi kusta kengille):

-Gun Smoke
-Lolo
-Duck Hunt
-Super Mariot yhdestä kolmeen
-Mega Man 3
-Tale (vai oliko se ilman sanaleikkiä eli Tail... evm.) Spin
-Chip'n'Dale: Rescue Rangers
-Journey to Silius
-Probotector

Kyllä tulee lämpöisiä muistoja mieleen, kun miettii vanhan matolaatikon kanssa vietettyjä hetkiä. *sydän* Ihan nostalgian vuoksi tekisi mieli ostaa Game Cube.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Kaaottisen mukava

Posts: 94

#13 • • Kaaottisen mukava aka kamu
Kaverin luona tulee aina välillä tulee tahkottuu Ice Hockeytä *sydän**sydän*. Varsinki videotykin kanssa homma lävähtää aivan mahtavaksi! Luikut on parhaita. *hih* Sääli vaan, että oma NES on kadonnu jonnekin ajan saatossa.

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

domi

Posts: 7,069

#14 • • domi Työn sankari.
Nes sekä GC löytyy, Game geniet ja zapperit mukaanlukien. Pelejä on Mariot, Track'n'fieldit, Megamaneja ,Off Road, Ice Hockey ja Blades Of Steel, Lolo, ja jotain muitakin niitä oli...
kap-pu

Posts: 1,167

#15 • • kap-pu the amazing suction cup boy
eipä ole moista laatikkoa enää. tiukimmat oli mm. Megaman 1, 2, 3 ja 4, Ufouria, Snake Rattle 'n' Roll, G.I. Joe.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Illustrator

Posts: 3,171

#16 • • Illustrator
Jaa, onhan se jossain tuolla kellarissa. Pitäs varmaan kaivella esille. Megamanit, Track&Field 1&2, Blades of steel, Battletoads, Turtlesit, Gradius...oi niitä aikoja.*plur* Etenki lämpimiä muistoja tulee track&field kakkosen kädenväännöstä. Kavereiden kanssa hakattiin jotain puolentunnin matseja, oli se vaan loistavaa.
Urjala

Posts: 134

#17 • • Urjala vauhko
Huhuu, toki pelailen vielä niin itse laitteella kuin toisinaan emulaattorillakin, niitä pelejä joita ei ole tällä hetkellä kasetteina siis.

Kokoelmaani (liian pieneen, nyyh) kuuluu:

Super Mario Bros 1, 2, 3
Mega Man 2, 3, 4
Metroid
Shadow Warriors
Total Recall
Bubble Bobble
Duck Tales
Adventure Island 2
Tecmo World Wrestling
Side Pocket
Ghosts'n'Goblins
Wizards and Warriors 1, 2
Snake's Revenge
Track & Field 1
Journey to Silius
Faxanadu
Swords and Serpents
Gauntlet 2
Batman - The Joker Returns
Battletoads
Chessmaster
Lolo 1
The Guardian Legend
Ivan "Ironman" Stewart's Super Off Road (paras autopeli ikänänsä)
Illustrator

Posts: 3,171

#18 • • Illustrator

Urjala:
Kokoelmaani (liian pieneen, nyyh) kuuluu:
Bubble Bobble

Toi oli kyl kova.*joo* Kaverilla oli aikoinaan japseista tuotu parinsadan pelin piraattikassu. Ei loppunu pelit kesken.*nauru*
Urjala

Posts: 134

#19 • • Urjala vauhko

Illustrator:
Toi oli kyl kova.*joo* Kaverilla oli aikoinaan japseista tuotu parinsadan pelin piraattikassu. Ei loppunu pelit kesken.*nauru*



Heh muistan hyvin serkkupojalla olleen 350 pelin kasetin, jossa ei ollut mitään järkevää pelattavaa :D mätimme kuitenkin tuntikaupalla jotain surkiaa baseball-peliä. Välillä se peli jopa kaatuili näyttävästi, kun jäi joku sample soimaan ja siihen alkoi tulla melkein jotain feedback-efektiä...hihhih.
Jna

Posts: 613

#20 • • Jna
Eiks kukaan ois halukas myymän mulle tota Tiku ja Taku peliä? Mä niiiiiin tahtoisin sen...