- hintahaarukka noin 2000-2300.
- pääasiallinen käyttö kuvankäsittely (muokkaus, piirtäminen), 3d-suunnittelu ja videoitakin tulee kans jonkin verran käsiteltyä eli siis multimedia
Ai niin, ei mäkkiä.
Ehdotuksia, kiitos!
95 posts, 5 pages, 20,133 views
Puistokemisti:
http://www.fujitsu-siemens.fi/kotipc/amilod3.html
Käviskö Amilo?
Athlon 64 3700+
512
80
Radeon 9700 128mb
15"
thomas:
resistance is futile
RiNiK:
btw mäkin ja PuuCeen kanssa ei ole pahemmin enään minkäänlaisia ongelmia... voin todeta kohtalaisen paljon kumpaakin käyttäneenä...
himassa nimittäin on 2 pöytäkonetta jotka on PC:tä ja kannettava mäkki ja ei ole tullut vielä minkäänlaista ongelmaa vastaan...
Omnivore:
Nyt jo kolmisen kuukautta Applen 15" Powerbookin omistaneena voinen suositella sitä kaipaamiisi toimintoihin täysin varauksetta. Olin itsekin ennen ostoa hieman skeptinen mahdollisista yhteensopivuusongelmista PC-Intel-maailman koneiden kanssa - mutta yllättäen sellaisia ei ole ollut. Tiedostoformaatit ovat suurimmaksi osaksi samoja ja jos näin ei ole, ne ovat muunnettavissa (helposti). Käytön helppous ja yksinkertaisuus ovat taas aivan omaa luokkaansa verrattuna PC-kannettaviin. Itselläni koneessa on 1,5GHz prosessori ja 1GB muistia eikä hitausongelmia ole ollut. Itse pidän erityisesti koneen kyvystä herätä unesta alle kahden sekunnin, OSX (Panther) -käyttöjärjestelmän tehokkuudesta ja toimivuudesta sekä tietysti koneen äärettömän seksikkäästä aluminiikuoren aikaansaamasta ulkonäöstä.
nostatus:
Mutta onko mäkkiin olemassa 3d-ohjelmia? Itse olen tottunut (kotona ja töissä) käyttämään ProE:tä, jota ei taida mäkkiin saada. Onhan niitä tietysti muitakin.
nostatus:
---
Gnizhak:
Apple PowerBook 15" Combo ja giga lisää muistia (jotain 2200 e)
Eikä kannata pyristellä vastaan
---
Mistäs ton noin halvalla saa?