Mä haluuuuun ...

3,063 posts, 154 pages, 975,021 views

NextAce

Posts: 2,505

#1841 • • NextAce Alienated
Moottoripyörän, enkä mitään alle tuhatkuutioista nuhapumppua.

--
-Alienation-

-----

tomppi

Posts: 1,600

#1842 • • tomppi thzombie ™

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

zenny

Posts: 1,145

#1843 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Et tää yskä katoais ja pääsis salille.. *joo* mut näyttää silt et on katoamas ni pääsee varmaan täs lähipäivin toivottavast jo...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

SamHard

Posts: 2,098

#1844 • • SamHard

bubbelgum, 4.1.2007 02:16:
Jonnekkin aivan vitun kauas pois suomesta. Täl hetkellä vaan ahdistaa kaikki mikä täällä on. Vois lähtee jonnekkin lämpimään ja alottaa vaan koko elämä uudestaan alusta, unohtaa kaikki se paska mitä täällä joutuu stressaa...




Samat fiilikset!! Hollantiin tai Englantiin voisi lähteä...
Avatar
#1845 • • Fuzzy Guest
Criss Angelin.. se käveli just veden päällä...
Ja muutenki iha jees äijä*iloinen* En tiiä onks sil tatskoi tai läväreit, mut jos on, nii se ois PERFECT!*kuolaa* Voittekste nyt ziigaa sitä... huh!
Amuck

Posts: 2,396

#1846 • • Amuck dub-i-dub
Mä haluan tehdä koivunlehdistä seppelettä, pumpata kaivosta vettä niin isoon saaviin että hädintuskin jaksan kantaa sen saunalle, istua maassa puutarhakeinun takana varjossa, nuuskia meren tuoksuista ihoa, kuunnella jäkälän rapinaa askelten alla, heitellä leivänpaloja joutsenenpoikasille varoen jäämästä niiden ja joutsenvanhempien väliin, pestä perunoita pihalla, poimia lähes kypsiä vehnäntähkiä pellosta, tuntea kuuman laiturin pyyhkeen läpi, kysyä "kukko vai kana?" timoteitä riipien, yrittää rapsuttaa pihkaa jalkapohjasta ja maistella ketunleipiä.

+3 C ei vielä ihan tee kesää.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avernian

Posts: 7,451

#1847 • • Avernian Kerettiläinen

2la, 10.1.2007 20:25:
Mä haluan tehdä koivunlehdistä seppelettä, pumpata kaivosta vettä niin isoon saaviin että hädintuskin jaksan kantaa sen saunalle, istua maassa puutarhakeinun takana varjossa, nuuskia meren tuoksuista ihoa, kuunnella jäkälän rapinaa askelten alla, heitellä leivänpaloja joutsenenpoikasille varoen jäämästä niiden ja joutsenvanhempien väliin, pestä perunoita pihalla, poimia lähes kypsiä vehnäntähkiä pellosta, tuntea kuuman laiturin pyyhkeen läpi, kysyä "kukko vai kana?" timoteitä riipien, yrittää rapsuttaa pihkaa jalkapohjasta ja maistella ketunleipiä.

+3 C ei vielä ihan tee kesää.



Shaitan. Ehkäpä parhaimman kuuloinen toive täällä pitkään aikaan :)

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

katrihana

Posts: 127

#1848 • • katrihana

2la, 10.1.2007 20:25:
Mä haluan tehdä koivunlehdistä seppelettä, pumpata kaivosta vettä niin isoon saaviin että hädintuskin jaksan kantaa sen saunalle, istua maassa puutarhakeinun takana varjossa, nuuskia meren tuoksuista ihoa, kuunnella jäkälän rapinaa askelten alla, heitellä leivänpaloja joutsenenpoikasille varoen jäämästä niiden ja joutsenvanhempien väliin, pestä perunoita pihalla, poimia lähes kypsiä vehnäntähkiä pellosta, tuntea kuuman laiturin pyyhkeen läpi, kysyä "kukko vai kana?" timoteitä riipien, yrittää rapsuttaa pihkaa jalkapohjasta ja maistella ketunleipiä.

+3 C ei vielä ihan tee kesää.



*piis*

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

Timce

Posts: 5,381

#1849 • • Timce

2la, 10.1.2007 20:25:
Mä haluan tehdä koivunlehdistä seppelettä, pumpata kaivosta vettä niin isoon saaviin että hädintuskin jaksan kantaa sen saunalle, istua maassa puutarhakeinun takana varjossa, nuuskia meren tuoksuista ihoa, kuunnella jäkälän rapinaa askelten alla, heitellä leivänpaloja joutsenenpoikasille varoen jäämästä niiden ja joutsenvanhempien väliin, pestä perunoita pihalla, poimia lähes kypsiä vehnäntähkiä pellosta, tuntea kuuman laiturin pyyhkeen läpi, kysyä "kukko vai kana?" timoteitä riipien, yrittää rapsuttaa pihkaa jalkapohjasta ja maistella ketunleipiä.

+3 C ei vielä ihan tee kesää.



Vähän oot kiva. <3 Mulle kans.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

zari

Posts: 716

#1850 • • zari Team Tamppaajat
töistä kotiin nugguu *ding*

NII!

ja bileisii *ökkö*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

ee102

Posts: 775

#1851 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Haluan tietää, miten käy kun kuolee. et kuoleeko sitä vaan kokonaan pois vai jotain muuta?
Mellu-

Posts: 4,006

#1853 • • Mellu-
aikaa itselle.. on vaan niin romuna ettei jaksa kiinnostaa mikään..
kaksi päivää möllöttänyt nyt kotona enkä oo edes puhelimeen vastannut kuin tonille,silti ei
meinaa saada elämäniloaan takaisin.. väsynyt yrittämään tj.. emmä tajuu .. on vaa niin mahdoton-fiiwis :/

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

domi

Posts: 7,069

#1854 • • Edited domi Työn sankari.

Mellu-, 11.1.2007 22:57:
aikaa itselle.. on vaan niin romuna ettei jaksa kiinnostaa mikään..
kaksi päivää möllöttänyt nyt kotona enkä oo edes puhelimeen vastannut kuin tonille,silti ei
meinaa saada elämäniloaan takaisin.. väsynyt yrittämään tj.. emmä tajuu .. on vaa niin mahdoton-fiiwis :/


Sä palat loppuun tuota menoa.
sune

Posts: 2,096

#1855 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Mellu-, 11.1.2007 22:57:
aikaa itselle.. on vaan niin romuna ettei jaksa kiinnostaa mikään..
kaksi päivää möllöttänyt nyt kotona enkä oo edes puhelimeen vastannut kuin tonille,silti ei
meinaa saada elämäniloaan takaisin.. väsynyt yrittämään tj.. emmä tajuu .. on vaa niin mahdoton-fiiwis :/



Tiedän tunteen *igor*

--
ei kovin ihku eikä plur

Mellu-

Posts: 4,006

#1856 • • Mellu-

domi, 12.1.2007 09:34:
---
Mellu-, 11.1.2007 22:57:
aikaa itselle.. on vaan niin romuna ettei jaksa kiinnostaa mikään..
kaksi päivää möllöttänyt nyt kotona enkä oo edes puhelimeen vastannut kuin tonille,silti ei
meinaa saada elämäniloaan takaisin.. väsynyt yrittämään tj.. emmä tajuu .. on vaa niin mahdoton-fiiwis :/

---

Sä palat loppuun tuota menoa.



jarrupalat loppu jo .. *uuh*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Kit^

Posts: 798

#1857 • • Kit^ ihme höpöttäjä
et ois kesä ja lämmintä ja et kaikil ois loma ja kivaa *jiihaa*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

KiimanenKurre

Posts: 791

#1858 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

Kit^, 12.1.2007 23:14:
et ois kesä ja lämmintä ja et kaikil ois loma ja kivaa *jiihaa*

aika kaukaa haettua toi kesä ja lomat... mutta kivaa voi olla myös ennen lomia ja kesää... *hih**joo*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri