Mä haluuuuun ...

3,063 posts, 154 pages, 972,623 views

typ0

Posts: 1,892

#161 • • typ0 syntax error
oikee talvi ois aika bueno tai sit sellanen luonnon mullistus et tääl on koko ajan kesä...ei mitää haista paskan lössöpaska talvia joko metri tolkulla lunta ja 7 astetta pakkasta tai sitte 22 astetta lämmintä koko aja!!

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Smorb

Posts: 193

#162 • • Smorb

typ0:
oikee talvi ois aika bueno tai sit sellanen luonnon mullistus et tääl on koko ajan kesä...ei mitää haista paskan lössöpaska talvia joko metri tolkulla lunta ja 7 astetta pakkasta tai sitte 22 astetta lämmintä koko aja!!





kannatan *joo*
hemuz

Posts: 2,178

#163 • • hemuz kätevä emäntä
UUdet lautailumonot ja sitte laskee johki kunnol *sydän*
nomic

Posts: 4,120

#164 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

typ0:
oikee talvi ois aika bueno tai sit sellanen luonnon mullistus et tääl on koko ajan kesä...ei mitää haista paskan lössöpaska talvia joko metri tolkulla lunta ja 7 astetta pakkasta tai sitte 22 astetta lämmintä koko aja!!



word. :)
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#165 • • Peikkotyttö
Kotiin nukkumaan ja tykkäilemaan ja ihquilemaan peiton alle kullan kanssa. Viikonlopun vapaata töistä. Ison pussin irtokarkkeja. Omenasiideriä. Paljon rahaa (jos joku voi auttaa tuon viimeisen kohdan kanssa,niin ota yhteyttä profiiliini,niin annan tilinumeroni*vink*)

--
Groove is in the Heart

Avatar
#166 • • greenie Guest
Voisin haluta, että porukat kävis enemmän keskustelua ja pitäis vähemmän monologeja. Se, että monologit matchaa, ei tarkoita dialogia. Liikaa hyviä kysymyksiä on täällä jäänyt ilman vastausta :)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#167 • • Aziz Combat Fighter

greenie:
Voisin haluta, että porukat kävis enemmän keskustelua ja pitäis vähemmän monologeja. Se, että monologit matchaa, ei tarkoita dialogia. Liikaa hyviä kysymyksiä on täällä jäänyt ilman vastausta :)



No, foorumit on luonteeltaan vähän sellasia et keskustelu menee usein niin hemmetin hankalaks jos kaikkeen yrittää vastata.

Mä toivoisin et porukka keskustelis vähän tiukemmin itse aiheesta mitä topikki käsittelee eikä hairahtelis niin pahasti sivupoluille puimaan jonkun yksittäisen sanan implikaatioita tjsp. The big picture!
Zyklonius

Posts: 1,629

#168 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Ana-5000:
---

Mä toivoisin et porukka keskustelis vähän tiukemmin itse aiheesta mitä topikki käsittelee eikä hairahtelis niin pahasti sivupoluille puimaan jonkun yksittäisen sanan implikaatioita tjsp. The big picture!



Pah, jokainen jamppa ja jannu vaan kirjastoon, Wittgensteinin Tractatus lainaan ja iltalukemiseksi. Metatasojen raiskailu ja kielipelien ryöstöviljely kunniaan! *taputapu*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#169 • • Aziz Combat Fighter

Zyklonius:
---
Ana-5000:
---

Mä toivoisin et porukka keskustelis vähän tiukemmin itse aiheesta mitä topikki käsittelee eikä hairahtelis niin pahasti sivupoluille puimaan jonkun yksittäisen sanan implikaatioita tjsp. The big picture!

---


Pah, jokainen jamppa ja jannu vaan kirjastoon, Wittgensteinin Tractatus lainaan ja iltalukemiseksi. Metatasojen raiskailu ja kielipelien ryöstöviljely kunniaan! *taputapu*



Totta vitussa - miten sitä muuten voi olettaa että pärjäisi klubifoorumilla :)
Zyklonius

Posts: 1,629

#170 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Ana-5000:
---
Zyklonius:
---

Pah, jokainen jamppa ja jannu vaan kirjastoon, Wittgensteinin Tractatus lainaan ja iltalukemiseksi. Metatasojen raiskailu ja kielipelien ryöstöviljely kunniaan! *taputapu*

---

Totta vitussa - miten sitä muuten voi olettaa että pärjäisi klubifoorumilla :)



Aivan. Wittgensteinin monivuotisen opiskelun ja mielellään väitöskirjan tekeminen aiheesta tulisi olla ehdottomana ennakkoedellytyksenä esimerkiksi pariutumiselle ja suvunjatkamiselle, tajuntaa laajentavien pulvereiden sisäiselle nauttimiselle ja sananvapaudelle. Niin minä tämän näen.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

jadexsiy

Posts: 143

#172 • • jadexsiy norja ja nopea
Varmasti juuri kaiken sen mitä en voi saada..*hmph*
Defiz

Posts: 717

#173 • • Defiz
töitä..

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Epailija

Posts: 5,636

#174 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Zyklonius:
Aivan. Wittgensteinin monivuotisen opiskelun ja mielellään väitöskirjan tekeminen aiheesta tulisi olla ehdottomana ennakkoedellytyksenä esimerkiksi pariutumiselle ja suvunjatkamiselle, tajuntaa laajentavien pulvereiden sisäiselle nauttimiselle ja sananvapaudelle. Niin minä tämän näen.



Mulla on musta vyö relativismissa ja ruskea nihilismissä, mitenkäs teidän laitanne on? =P

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Zyklonius

Posts: 1,629

#175 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Epailija:
---
Zyklonius:
Aivan. Wittgensteinin monivuotisen opiskelun ja mielellään väitöskirjan tekeminen aiheesta tulisi olla ehdottomana ennakkoedellytyksenä esimerkiksi pariutumiselle ja suvunjatkamiselle, tajuntaa laajentavien pulvereiden sisäiselle nauttimiselle ja sananvapaudelle. Niin minä tämän näen.

---

Mulla on musta vyö relativismissa ja ruskea nihilismissä, mitenkäs teidän laitanne on? =P



Elämänkokemuksen höyhensarjassa painin, punaisissa yiipienissä trikoissa. Deontologian vihreä vyö ja solipsismin EM-hopea vuodelta 2002. *piis*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Bellezaaa

Posts: 573

#176 • • Bellezaaa Afrodite*

jadexsiy:
Varmasti juuri kaiken sen mitä en voi saada..*hmph*



Samoin.
Miks pitää haluta sellasta mitä ei voi saada, eiks vois vaan tyytyy siihen mitä jo on...*ding*
asdf

Posts: 3,155

#177 • • asdf
Haluun tulla terveeks jo *uuh*
Trixie

Posts: 1,342

#178 • • Trixie
Palkan ja oikein suuren palkankorotuksen!!!

--
face your fears and live your dreams

skiZma

Posts: 165

#179 • • skiZma Sammakko

Juhgu:
---
skiZma:
Oman henkilökohtaisen autonkuljettajan (+auton).

---


No sehän järjestyy kun hinnasta sovitaan. Olenkin tässä juuri työnhaussa *hymy*



Eipä taida olla varaa palkata sua *hymy* se olis kokopäivätyötäkin..

--
Ei minun tarvitse mitään todistaa, minä vastasin, sillä minulla on laserpistooli kädessäni.

sapeli

Posts: 11,768

#180 • • sapeli jokukukamikä?

Trixie:
Palkan ja oikein suuren palkankorotuksen!!!



Tai sit vois vaan alottaa tarpeeks isolla palkalla *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.