Mä haluuuuun ...

3,063 posts, 154 pages, 977,909 views

Foxmagon

Posts: 1,329

#1181 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Kouluun jo! Ja assemblyille! Ja kesälomalle! *plur*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Snowie

Posts: 601

#1182 • • Snowie Ihku Hiutale
...edes jotain muistikuvia viime viikonlopusta. *justjoo*
Freja

Posts: 8,775

#1183 • • Freja Sihteeri
Myöhästyä keskiviikkona koneesta ja jäädä Vaasaan.. *nyyh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

oooo

Posts: 1,249

#1184 • • Edited oooo
Paljon kaikkee nannaa ruokaa *kuolaa* ja hmm öhöm *vink*
Zero

Posts: 19

#1185 • • Zero
Haluaisin että pystyisin nukkumaan aina kun hotsittaa... unirytmit ei ole kaveri *hymy*
sapeli

Posts: 11,768

#1186 • • sapeli jokukukamikä?

Zero, 8.4.2006 04:13:
Haluaisin että pystyisin nukkumaan aina kun hotsittaa... unirytmit ei ole kaveri *hymy*



Omasta blogista: *hymy*

Sapelin blogi,
4.2.2005:
Mulla on koko elämän ollu aika iltavirkku / aamutorkku-meininki, ja vaikka se sopii meikäläiselle niin aina on haukuttu laiskaksi ja ihmetelty "unenlahjoja" yms. Nyt kun vaihteeksi minä menen nukkumaan ennen hiljaisuutta ja herään ennen auringonnousua, niin huomasin yllätyksekseni että tekis mieli näpäyttää mm. mun veljeä joka päivätyöstään huolimatta nukkui minua pitempään, taikka yhtä mun kaveria (Anania) joka aina ihmettelee mun laiskuutta, vaikka nukun joskus vähemmän kuin se (ainoastaan oudompaan aikaan).

Sitten aloin miettimään: mä olen nukkunut ihan yhtä kauan kuin normaalistikin, ja loppujen lopuks tässä aamulla ja aamupäivällä menee paljon tehokasta aikaa hukkaan kun kukaan ei ole saatavilla. Miksi musta sitten tuntuu että jotenkin nyt tänään olisin jotenkin rehdimpi ja reippaampi ja "parempi"? Kun tekee oikein mieli leuhkia muille että olen nukkunut hyvin ja jo nyt hereillä. On se outoa.

No, tämän tendenssin kun huomasin niin tajusin että se on täysin näkökulmakysymys, taikka siitä kiinni mitä on oppinut ajattelemaan. Mä olen kai aina hiukan mollannut itseäni sisäisesti kun kaikki muutkin on sanonut laiskaksi, ja nyt joku sisäinen ääni hihkuu ja riemuitsee kun en olekaan laiska - asia minkä olen oppinut muilta. Oikeastaan, tässä aikaisin heräämisessä ei ole mitään hienoa. Ihmiset ehkä uskottelevat niin itselleen että jaksaisivat paremmin (pysyä oravanpyörässä), ja ehkä se on lähinnä kateellisten panettelua kun pääsee haukkumaan myöhään nukkuvaa kaveriaan laiskaksi. Olen kyllä aika onnekas että saan valita aikatauluni. (Tai no, niin se on mulle aina järjestynyt - onnea vai mitälie.)

Tämä kaikki jollain tavalla liittyy aiempaan oivallukseeni (tai pikemmin tajuamiseeni) että sisäinen todellisuus (eli näkökulmat ja asenteet ja odotukset) on olennaisempi kuin ulkoinen todellisuus. Musta on aina tuntunut pahalta jos menen nukkumaan oikein myöhään aamuyön puolella, ja sitten taas on tuntunut oudolta ja jotenkin sairaalta taas mennä nukkumaan ennen iltakymmentä, tai jos on vielä valoisaa. Nyt sitä tajuaa että kellonajat on vain numeroita, ja kun oma rytmi on paikassa A niin ei se ole yhtään sen parempi tai huonompi kuin paikka B. Olisihan tämä pitänyt oppia UnityF:ltä jo kauan sitten. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

zenny

Posts: 1,145

#1187 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Irtokarkkei.. huomen tulee rahaa ni meen ostaa oikein ison pussin niit... *kuolaa*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

POSER

Posts: 800

#1188 • • POSER Wimp and Poser
Lisää liksaa, nykyinen palkka kun on perseestä... nyyh

--
Keppiä Jehoville!

Careen

Posts: 74

#1189 • • Careen d a n c e m a c h i n e s
että tää hemmetin "sinkku" elämä sais jo hieman toisenlaisen käänteen *huoh*
-Careen-

--
K

zenny

Posts: 1,145

#1191 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

Careen, 22.4.2006 16:14:
että tää hemmetin "sinkku" elämä sais jo hieman toisenlaisen käänteen *huoh*
-Careen-



Ois kyl ihan kiva joo...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Fresia

Posts: 764

#1192 • • Fresia vähän outo
Lomaa *hmph* Ja uuden kesätyöpaikan, jossa riittäis töitä kaikille, jotka ne listoilleen ottaa...*igor*

Eikä jonkinlainen piristys sinkkuelämään tosiaan ois ollenkaan pahitteeksi...*tirsk*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

mariq

Posts: 2,154

#1193 • • mariq
..että loma ois jo nyt, eikä vasta melkein neljän viikon päästä..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

vanhus

Posts: 889

#1194 • • vanhus
hmmm.. loma olis hyvä johkin pitkälle matkalle ja sit jotain muuta kivaa viel*joo**tirsk**pepsodent**blush*
pirpeli

Posts: 5,533

#1195 • • pirpeli
...pois töistä.
...pois sinkkuluukusta.
...pois Suomesta, hetkeksi.
...lisää palkkaa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

TanyaK

Posts: 745

#1196 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
.sisustaa oman kämpän ja laittaa takapihan kuntoon..toisaalta..kävis kokonaan uus kämppäkin. Sellanen pieni mummonmökki olis ihan huippu omalla pikku pihalla.
Jago

Posts: 4,039

#1197 • • Jago un-trained monkee
mä haluun nyt että toi yks olisi mies ja myöntäisi tekonsa sensijaan että alkaa muuttamaan historiaa(en mä sitä iskenyt, eihän me edes deittailtu)
parikuukautta se onnistu elämästään sitten unohtamaan. valikoiva muistinmenetys on kummallinen sairaus..

tärkeempiäkin haluja on. kämppä, duuni, koulu(oon jo mutta tarkotan sitä toista), poikaystävä, lisää kavereita(tarttee aina), suklaata(kuuluu tärkeimpien halujen listaan*hihu*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Tupe-san

Posts: 447

#1198 • • Tupe-san
Mä haluan lämpöseen, mukaan musiikkia, makoilemaan rannalle ja popittamaan ja siemailemaan jotain virkistävää juotavaa :)

--
No Reality

euforia

Posts: 90

#1199 • • euforia mmm sure! why the f*ck not!
seksiä

--
morjens

Avatar
#1200 • • cjet Guest
Oman gullan.. *blush* ja sen kainaloon.. Harmi ku sellaista ei oo ja on viel KEVÄT.. *nauru*