Mä haluuuuun ...

3,063 posts, 154 pages, 963,598 views

mark_hamilton__

Posts: 162

#2902 • • Edited mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer
lopettaa petokseen perustuvan parisuhteen ja ottaa jonkun toisen Yökerhosta, vikka ne käy kiinni kuin sikalimppuun ja heti pitää pussata ja halia jne.. ja ne puhuu ihan pimpoja.. veraten hyvän koulutuksen omaavaan älykkääseen konemusamisuun.. jospa blondipimpot ovatkin sitten parempia.. ken tietää..
anis

Posts: 2,451

#2903 • • anis
Kotiin täältä töistä. Mut vielä semmoset 10h ainakin :(

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

mark_hamilton__

Posts: 162

#2904 • • mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer
Haluan lopettaa olemasta "yirttäjä", jolle raha on tärkein.--
Vai onko tässä asennetta vai mitä:
Tein työtä for my Honour an Money 24/7/1, koska minulla on vastuu.. vaikka tämä aiheutti loppuunpalamisen mikä pahimmillaan oli 3 pv tuskissa komassa tutisten huoneen lattialla nähden hallusinaatioita ja lääkäriltä saain asiasta 4 kk saikkua ja silti menin "kunnian" takia töihin.. koska yritys pitää saada päättymättömällekasetille tekemään rahaa itsestään tekemättä ei mitään.. koska tämä on yrittäjän kunnia ja yrittäjä ei valita vaikka ydinsota syttyisi.. hän yrittää silti..
Oj

Posts: 1,349

#2905 • • Oj Keep it FILTHY
Kesän!! Tää talvi rupee oleen aika v*tun nähty jo *dissaa*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Quakey

Posts: 692

#2906 • • Quakey
pois täältä! *teleport* :P
yellowblaaer

Posts: 211

#2907 • • Edited yellowblaaer
Takaisin normikannettavani!!! Kroppa ja eritoten selkä tulee hulluksi minimallin kanssa.*eikä* *nyyh*
mariq

Posts: 2,154

#2908 • • Edited mariq
Treenaamaaaaaan! mutta en tiedä uskallanko, vai pitääkö vielä toipua flunssasta? *ding* hartiatkin alkaa olla sikäli riittävän jumissa, että pieni jumppa voisi olla ihan paikallaan kyllä..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Goala

Posts: 332

#2909 • • Goala It is your own imagination!
hyvin unta yönä ja haluuuun myös vihreetä tupakkia jukka poika missä ze on äää!

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

MaSari

Posts: 1,986

#2910 • • MaSari space jammer
Nukkumaan vaan enpä taida vielä päästä *haukottel*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Oj

Posts: 1,349

#2911 • • Oj Keep it FILTHY
Että tulis skeittikelit *igor*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

xl8r

Posts: 2,227

#2912 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
et loppuis talvirengaspakko ja vois ottaa mönkkärin taas ajoon.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

anis

Posts: 2,451

#2913 • • anis
Että tää koti siivois ite ittensä. Noh 1 huone siivottu, enempää en kyllä tänään taida viitsiä. Säästellään voimia illan bileisiin.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#2915 • • Annakins Guest
Et olis jo torstai ja viikonloppu.
kinderi

Posts: 1,783

#2917 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Mä haluuuuun ...:

Että tulis skeittikelit *igor*



..Rulliskelit!

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Jago

Posts: 4,039

#2918 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mä haluuuuun ...:


---
Että tulis skeittikelit *igor*
---


..Rulliskelit!


Tuli tästä mieleen, että haluun pyörän ja rullikset.
Kohtahan tuolla on jo ne kelit, että pääsee ulkoilemaan.Viime vuonna yritin jo hankkia pyörän, mutta sitten kun muutto varmistu ajattelin, etten haluu yhtä hankalan kokosta lisätavaraa kannettavaks.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Goala

Posts: 332

#2919 • • Goala It is your own imagination!

Replying to Mä haluuuuun ...:

Nukkumaaaaan.... *haukottel*

djmg


NIINPÄ! unta kiitos mulle.

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Oj

Posts: 1,349

#2920 • • Oj Keep it FILTHY
Uuden auton

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]