Mä haluuuuun ...

3,063 posts, 154 pages, 975,836 views

zenroph

Posts: 102

#2601 • • zenroph nerokkain aikaansaaaj
elämän takaisin raiteilleen.
Liina

Posts: 161

#2603 • • Liina Ratamurmeli
Jonnekkin ulkomaille (lämpimään!), nähdä jotain muutakin maailmaa kuin Helsinki...
Ja koiraa oon kanssa halunnu monta vuotta, ei vaan oo ollu vielä mahollisuutta ottaa semmosta *uuh*
Dot

Posts: 82

#2604 • • Dot nauskis-mau
...ostaa oman asunnon. Tai edes tuon edellisen asukkaan hien hajun pois eteisen seinästä. *possu*

Haluttais myöskin lisää kesävaatteita, hullusti kenkiä ja rahaa Konemetsään. *hih*
Oishan noita....
whispering

Posts: 871

#2605 • • whispering Super Juusto
gts-super_3.jpg

Ei jaksa fillaroida aina.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#2606 • • Edited Hitchhiker
Päästä nyt heti jonnekkin keskelle metsää jossa ei ylimääräiset liikenteen äänet kuulu ja olla vain keskellä luontoa ihan yksikseen rauhassa miettimässä asioita.
*minttu*

Posts: 366

#2607 • • *minttu*
Mansikoita. Nyt heti mielellään.
Nasutin

Posts: 265

#2608 • • Nasutin
Jotain ihanaa! :)

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

anis

Posts: 2,451

#2609 • • anis
hieronnan! *hih*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

ramsau

Posts: 403

#2610 • • ramsau chuck my norris
Lyödä halolla päähän jokaikistä asiakasta joka istuu täällä
crissy

Posts: 1,958

#2611 • • crissy
lähtee kattomaan Hocicoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joko treelle tai hesaan.
inneah

Posts: 704

#2612 • • inneah ...Trust no one...
seksiä.

--
nahkalakanat

anis

Posts: 2,451

#2613 • • anis
Hieronnan perkele! Mut lähin varteenotettavin vaihtoehto ois kyl kolmen metropysäkin päässä... Et katellaan huomenna vaik*hih*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Miinapiina

Posts: 3,494

#2614 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 10.7.2008 14:48:
lähtee kattomaan Hocicoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joko treelle tai hesaan.



no öhöm, hesaan...

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#2615 • • Annakins Guest
jepjep. tiedän mitä haluan mutta en (vielä ainakaan) miten sen saan. ärsyttävää.
martina

Posts: 1,875

#2616 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
Olen itsekäs ja haluan, että joku jostain käsittämättömästä syystä peruisi koulupaikkansa, ja minä pääsisin tilalle tältä hemmetin ekalta varasijalta... niin lähellä, mutta niin kaukana...
Lyylikki

Posts: 2,975

#2618 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

martina, 14.7.2008 10:09:
Olen itsekäs ja haluan, että joku jostain käsittämättömästä syystä peruisi koulupaikkansa, ja minä pääsisin tilalle tältä hemmetin ekalta varasijalta... niin lähellä, mutta niin kaukana...



AARrrgggh. Toi no NIIN ihottavaa olla jollakin ihan alkupään varasijalla. Onneksi sitä voi vähän itse kuitenkin laskeskella. Suosituilla aloilla ja suosituissa kouluissa varasijalta ei niin helposti aukea tie vielä opiskelemaan, mitä enemmän aloituspaikkoja, niin sitä varmemmin kouluun pääsee.

Kaveri oli TAIKiin kanssa jollain 1. tai 2. varasijalla, eikä päässyt, kun aloituspaikkoja oli 12. Itse taas aloitin tradenomiopintoni varasijalta 44, mutta koululun pääsemisestä sain tosin tietää edellisenä perjantaina, kun maanantaina alkoi opinnot. Jeppis neppis.

Toivotaan nyt, että joku olisikin päässyt opiskelemaan johonkin, mihin itse vielä enemmän haluaa *pepsodent* (Eihän se toivominen ole itsekästä, eihän)
crissy

Posts: 1,958

#2619 • • crissy
et joku tulee tyhjäämään noi olkkarin hyllyt!!

ihan vitusti tavaraa!!