Mä haluuuuun ...

3,063 posts, 154 pages, 976,549 views

larzizi

Posts: 1,661

#2581 • • larzizi
Juhannuksen! Sillon on vaan niin hieno fiilis aina. Plus, että haluan päästä viemään neitsyyden mun älyttömän söpöltä minipallogrilliltä, jonka sain lakkiaislahjaksi *jiihaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Kultakisu

Posts: 145

#2582 • • Kultakisu una sambista
...löytää mun avaimet. etenkin sen pesutuvan avaimen, jota ei ole kuin yksi kappale. ei meinaan pääse pyykille eli tuo pyykkivuori eteisestä ei katoa mihkään *uuh* eikä oo enää mitään kivoja vaatteitakaan ja vielä viikonloppu tulossa *eiei*
RiD

Posts: 2,817

#2583 • • RiD Nukemi
kuukauden tai kaks lomaa ja kiertelemään aasiaa :F

--
*super* *possu*

-V-

Posts: 587

#2584 • • -V-
Et olis jo juhannus ja sen jälkeiset arkipäivät viikon ajalta vois jäädä pois ;)
Quakey

Posts: 692

#2586 • • Quakey
et ois kesätyöt jo loppu ja oikee loma alkais :DDD
Jutu

Posts: 3,054

#2587 • • Jutu Blondi
Oman kodin mihin voitais ottaa yksi ragdoll tai pari *sydän* Nyt ei voi ottaa kun kämpän omistaja kieltää eläinten pitämisen täällä niin täytyy vielä ainakin vuosi tyytyä vaan kattelemaan muiden kisuja :(

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

jusqu

Posts: 762

#2588 • • jusqu pilipalipilotti
Mä haluun pari buranaa.

--
*pupu**piis*

Freja

Posts: 8,775

#2589 • • Freja Sihteeri
Että asiat ois jo 100% varmoja.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#2590 • • Norb Guest
..pois töistä *uuh*
Crazybattery

Posts: 782

#2591 • • Crazybattery Fruor ergo sum
ettei tää päivää loppui ikinä*hih*
Adorable

Posts: 103

#2592 • • Adorable
saada raahattua tavarat uuteen asuntoon *uuh*
zari

Posts: 716

#2593 • • zari Team Tamppaajat
vaikka mitä... ainaki rodokselle takas!

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Avatar
#2594 • • Annakins Guest
Takas Karibialle!
ravec

Posts: 1,102

#2595 • • ravec
Vielä pikkuisen enemmän itsevarmuutta lähestyä klubbarin naisia *pepsodent*
Nelli

Posts: 127

#2596 • • Nelli
... koiran! Mulla on aivan järkyttävä koirakuume. *plur* Ollu jo pidemmän aikaa, mut nyt oon alkanu oikeen ruokkimaan sitä kattomalla netistä kaikkia mielenkiintosia rotuja ja kenneleitä. Tuntuu muutenkin, että mun lähiympäristössä pyörii joku koirabuumi.

Harmi vaan, että tähän elämäntilanteeseen ja asumismuotoon on aika mahdotonta sovittaa koiraa tai mitään eläintä ylipäätään. *uuh*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#2597 • • WiljamiDzay Nyypiö

Nelli, 1.7.2008 08:16:
Harmi vaan, että tähän elämäntilanteeseen ja asumismuotoon on aika mahdotonta sovittaa koiraa tai mitään eläintä ylipäätään. *uuh*



Samaa oon kiroillu pitkään.. Jos elukan tahtoo (itse ennemmin kissan) niin pitäis melkein muuttaa sit maalle.. *uuh* (ei siinä sinänsä mitn ku sielt o kotosinkii mut duunissa käyntiä ja sosiaalista elämää haittais liikaa silti...)

Itse haluaisin saada toisen tiimin sopparin jolla sais parin tonnin korotuksen palkkaan...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Tarsu

Posts: 2,449

#2598 • • Tarsu
homman valmiiks,
takas suomeen hanin luo (kotikaupunkiin :)
ja kàheen kàrryn :)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Lyylikki

Posts: 2,975

#2599 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Nelli, 1.7.2008 08:16:
... koiran! Mulla on aivan järkyttävä koirakuume. *plur* Ollu jo pidemmän aikaa, mut nyt oon alkanu oikeen ruokkimaan sitä kattomalla netistä kaikkia mielenkiintosia rotuja ja kenneleitä. Tuntuu muutenkin, että mun lähiympäristössä pyörii joku koirabuumi.

Harmi vaan, että tähän elämäntilanteeseen ja asumismuotoon on aika mahdotonta sovittaa koiraa tai mitään eläintä ylipäätään. *uuh*



Yksi koirakuumeinen ilmoittautuu myös. Rotu jonka olen valinnut itselleni ei kuitenaan mitenkään sopisi nykyiseen elämäntilanteeseen *poks* Ja kyllähän minä järjellä ymmärrän, että ei (isoa)koiraa kannata kaupunkiin ottaa. Toki koirat sopeutuu ja tunnen monia isoja koiria, jotka elävät onnellista koiranelämää ihan keskellä kaupunkia, mutta silti.
Freja

Posts: 8,775

#2600 • • Freja Sihteeri
Asioihin varmuuden aaaargh!!!! Ärsyttää ku on 98% varmat jutut, mut silti siinä on se 2% ettei uskalla vielä tehdä isompia hankintoja yms. Ressi.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been