Saada dipan valmiiksi, voittaa lotossa ja matkustaa jonne aivan perkeleen kauas Suomesta
Siis vähäksi aikaa... vaikka ensi kevääseen saakka näin aluksi
juuri tällä hetkellä esimerkiksi saada palkan etukäteen tai mieluiten rikastua äkillisesti, muussa tapauksessa kitkutellaan maanantaihin asti n.3 euron budjetilla..
*kompassiaojentel*
Oli ihan pakko laittaa, ku sillon ku täytin 18v, sain mun kummisedältä synttärilahjaks KOMPASSIN ja se sano et sa auttaa löytämään elämälle suunnan..
peikkotyttö, 21.7.2005 00:53:
juuri tällä hetkellä esimerkiksi saada palkan etukäteen tai mieluiten rikastua äkillisesti, muussa tapauksessa kitkutellaan maanantaihin asti n.3 euron budjetilla..
Että kulta onnistuu tupakan polton lopettamisessa.... Päätöksen se teki eilen, ja tänään alkaa koitos. Saas nähä miten käy. Toivottavasti osaan olla sille hyvä tuki tän koitoksen aikana.
...moottorisahan. En mä tiedä mitä mä sillä teen muuta ku sahailen vaan, mutta sellanen ois kiva. *muhaha*
No joo, sitten vakavampiin aiheisiin. Haluaisin paremman olon, ja tän vitun masennuksen ja ahdistuneisuuden pois ku se rajottaa jo omaa elämää aika merkittävästi. Saapa nähä, mitä koulustakin tulee ku viime syksynä se loppu just siks ku en vaan kyenny menemään sinne ku tuli niin hirveä olo ajatuksestakin mennä sinne. Nykysin nää pelkotilat ja ahdistuneisuus vai mitä nyt onkaan, rajottaa näköjään myös mun bileissä käyntiä ja tavallista elämää ihan yleensä.