#321 • • 2005 . Guest Uuden tietokoneen ja äänikortin sekä monitorit!! Ainii ja vielä midikiipparin:)
Posts: 5,807 #322 • • 2005 Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava särkylääkettä!! koko pv'n ollut messilässä ja vetäny sellasta tahtia mäkiä alas (lähinnä kierien) et joka paikkaan sattuu ja pääkin viel kipee, ku en aina laskeutunut peballeni.
Posts: 925 #323 • • 2005 Twist Team Kemuttajat -rahaa -naisen -et viikonloppu ois taas -lähtee etelään -tai alpeille
Posts: 3,138 #324 • • 2005 noena first breath after coma Mä haluisin että asiat menis kerrankin hyvin. en muuuta.
Posts: 1,094 #325 • • 2005 micqo SamHard: Uuden tietokoneen ja äänikortin sekä monitorit!! Ainii ja vielä midikiipparin:) osta multa
#328 • • 2005 . Guest mikkoP: --- SamHard: Uuden tietokoneen ja äänikortin sekä monitorit!! Ainii ja vielä midikiipparin:) --- osta multa Ei kun uudet=) Voin ostaa mikäli sulla on tietokoneliike joka myy komponetteja;)
Posts: 1,094 #330 • • 2005 micqo SamHard: --- mikkoP: --- SamHard: Uuden tietokoneen ja äänikortin sekä monitorit!! Ainii ja vielä midikiipparin:) --- osta multa --- Ei kun uudet=) Voin ostaa mikäli sulla on tietokoneliike joka myy komponetteja;) Ei ole mulla tietokoneliikettä mut on nää aika uudet kamat kuitenkin
Posts: 1,145 #336 • • 2005 zenny Pieni sateenvarjotyttö Noi rästis olevat koulu jutut pois.. no kaikkii oon jo alottanu et sillee vaikuttaa ihan positiiviselta
Posts: 573 #337 • • 2005 Bellezaaa Afrodite* zenny: Noi rästis olevat koulu jutut pois.. no kaikkii oon jo alottanu et sillee vaikuttaa ihan positiiviselta sama vika
Posts: 909 #339 • • 2005 RainChild No siis....mä haluun vaiks mitä : auton itselleni, että ylppärit ois ohi, oman kullan... Mutta tällä hetkellä mä haluun TAAS suklaata , mulla on ollu joku tämmönen suklaakausi ...*tahtoo*