123 posts, 7 pages, 15,135 views
mange:
Tekisi mieli tulla tarkastaa Rx:n soitantaa pitkästä aikaa ja tietty Ant1:sen ja Kriss G:n b2b.
Mutta mutta, miten täältä Espoosta pääsisi sinne Lahteen ja sitten yöllä takaisin. Siinäpä pulma.
mange:
Mutta mutta, miten täältä Espoosta pääsisi sinne Lahteen ja sitten yöllä takaisin. Siinäpä pulma.
nomic:
---
mange:
Tekisi mieli tulla tarkastaa Rx:n soitantaa pitkästä aikaa ja tietty Ant1:sen ja Kriss G:n b2b.
---
mä osaan paikanpäälle *juonittelee* mä oon kartanlukija ja sä ajat. kun toisin päin sitä ei kannata kokeilla
mange:
---
nomic:
---
mange:
---
mä osaan paikanpäälle *juonittelee* mä oon kartanlukija ja sä ajat. kun toisin päin sitä ei kannata kokeilla
---
Kyl voin ajaa jos vain semmoinen auto saataisi jostain.
Mellu-:
Vois tälle illalle kyl juonitella jotain *juonittel* hahaaa... varokaa vain... meitsil on visio
ant1:
---
Mellu-:
Vois tälle illalle kyl juonitella jotain *juonittel* hahaaa... varokaa vain... meitsil on visio
---
meitsil on raksatelineitä kakstoistakerroksiseen taloon :j
nomic:
---
ant1:
---
Mellu-:
---
---
parempi ehkä että en tuu paikalle, Ant1:n suunnitelmat ja Mellun visiot
:)
nomic:
---
ant1:
---
Mellu-:
---
---
parempi ehkä että en tuu paikalle, Ant1:n suunnitelmat ja Mellun visiot
:)