Googlella löydettyjä jänniä(?) juttuja

190 posts, 10 pages, 104,120 views

Apo

Posts: 1,574

#23 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

calico:
Omalla nickil löytyi tällainen kiehtova kaupunki



Mulla on oma vuori:

linkki

Pitää varmaan kiivetä tuonne joku päivä *piis*
Nacu

Posts: 1,293

#24 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Olen vaatemerkki.

Olen 32-vuotias espoolaismies, joka tykkää fistauksesta ja isoista dildoista Ö___Ö (antoi myös naisille neuvoja suihinotosta eräillä chat-sivuilla)

Sit oon ollu laittamassa pikkulettejä kesäks tuuli.netissä *hmph*

Ja olen myös ravihevonen. *nauru*

Kuvat olivan niin sekalaista sorttia, ettei mennä niihin ollenkaan... *hymy*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#25 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
No eipä löytynyt mitään ihmeellistä...
paljon linkkejä De Souza nimisten henkilöiden tekemisiin.
Tuottaja Phil Spector kertoi poliisille ampuneensa vahingossa B-näyttelijä Lana Clarksonin. Spectorin murhapäivänä antama tunnustus on ristiriidassa hänen myöhemmän väitteensä kanssa, jonka mukaan Clarkson olisi tehnyt itsemurhan.

Poliisi Beatrice Rodriguez, joka lähetettiin Spectorin kartanolle tuottajan autonkuljettaja De Souzan hälyttämänä, kertoo raportissaan, että Spector sanoi: "... minun ei ollut tarkoitus ampua häntä. Se oli vahinko."

De Souza kertoi suurelle valamiehistölle, että kolmisen minuuttia sen jälkeen, kun hän kuuli laukauksen sisältä ja soitti poliisille, Spector tuli ulos ase kädessään ja sanoi: "Olen tainnut tappaa jonkun." De Souza kysyi yksityiskohtia, mutta Spector vain kohautti olkapäitään, eikä sanonut enää mitään. Spectorin asianajaja Bruce Cutler syyttää syyttäjiä Spectorin oikeudenkäynnin "turmelemisesta". Hän pitää Rodriguezin todistusta valheellisena.

- Yllättäen hänen nauhurinsa ei tallentanut tätä niin kutsuttua tunnustusta, koska hän ei koskaan sanonut niin, sanoo Cutler. Cutler hyökkäsi myös De Souzan todistajanlausuntoa vastaan.

- Hän oli tässä maassa laittomasti, hän ei osaa kunnolla englantia ja syyttäjä on auttanut, suojellut ja piilotellut häntä vastineeksi hänen todistuksestaan.
m.gee

Posts: 235

#26 • • m.gee
*ding* mun nickillä löyty suora linkki omaan profiiliin....*hih*

--
Jotkut laittavat koukkuunsa niin suuren syötin,ettei se mahdu yhteenkään suuhun....

sapeli

Posts: 11,768

#27 • • sapeli jokukukamikä?
(Hain nickilläni kaikilla kielillä:)

- Olen puolalainen (tai tsekkiläinen tai mikälie) ovifirma

- Olen Tampereen yliopiston kauppatieteiden opiskelijoiden Sauna-, Peli- ja LeffaIlta

- Olen ilmeisesti jonkinlainen kiillote tai puulaji *ding* http://www.kawaius.com/smp.htm

- "Pyörätuolia ei näkynyt. Sapeli-Simonen istui työpöytönsä takana ryhdikkäänä kuin vatupassilla oiottu kivipylväs ja tummahko hymy huulillaan.
- Ei näy olevan sapelia seinällä, vitsailimme. - Onkohan siellä pöydän alla?
- Ei ole kuin yksi sapeli ja se on mun kuteitteni peitossa, se sanoi. "


- Minulle on myös oma kappeli! *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sella

Posts: 107

#28 • • Sella sellanen
Olen mm:
-pieni kyla mm Espanjassa, Italiassa ja Saksassa
-italialainen pankki
-syndrooma
ja sit viela italialaisten kamujen mukaan satula ja sanonta Roomassa, joka tarkoittaa kivaa persetta...*nauru*
-P

Posts: 4,972

#29 • • -P
Löyty linkit suoraan www.fi-rave.com :in irkkikannulle
ja jotain random uskonnollista höpinää

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Trixie

Posts: 1,342

#32 • • Trixie
Mäkin ajattelin kokeilla tota mun omaa nickiä ja tuloksii löyty suraavia:

- Belgianpaimenkoira Trixie
- Oma klubbarin profiili
- Trixie eläinharjat ja -kammat
- sit joku ihme juttu, ammattina huora http://www.selehti.fi/uutiset.php?id=178

näitä nyt alux...

--
face your fears and live your dreams

äm

Posts: 2,376

#33 • • Edited äm
Hakusanana ämmä


Worst Date Ever! Part III

Ämmä

"Mitä hittoa tässä ruoassa on? Mä halusin vähärasvaista !!! Ämmä aloittaa performanssinsa heti alkuruokien aikana. Pöytäliina on ruma ja lasi likainen ja ruoka pahaa, ilmastointi ei ole riittävän tehokas ja kynsikin katkesi saatana. Ämmällä on perusnegatiivinen asenne elämään yleensä, ja pienetkin vastoinkäymiset saavat hänet järjestämään kohtauksen. Ämmä paiskaa sujuvasti oluttuopit lattialle ja tiuskii portsarille - odotat kauhulla baaritiskillä heittäytyykö Ämmä vatsalleen lattialle kiukuttelemaan ja tinttaamaan jos ei saa palvelua viiden minuutin kuluessa. Ämmä on rasittavuuden huippu. Jos erehdyt retuuttamaan Ämmän kotiisi jatkoille, hän ei suostu juomaan laseistasi ennen kuin on itse pessyt ne, arvostelee kovaäänisesti kenkävalikoimaasi ja loppuviimein laukeaa housuunsa kun otat paidan pois. Hohhoh.


Sekä: typeryyttä

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

andi--

Posts: 1,381

#34 • • Edited andi-- lunttu
Otsikolla: "Apinoiden sukusolujen geeni terapia"

Sisältöä:
"Huhtikuussa 2001 syntyi ensimmäinen geneettisesti muunneltu apina - se sai nimekseen Andi ('inserted DNA' eli 'sijoitettu DNA' takaperin kirjoitettuna). Andi tehtiin hedelmöittymättömästä munasolusta, johon tiedemiehet olivat sijoittaneet meduusan geenin, jotka kutsuttiin vihreäksi fluorisoivaksi proteiiniksi. Tämän jälkeen munasolu hedelmöitettiin tavallisen apinan siittiösolulla. Ultraviolettivalossa Andi hohti vihreänä, mikä oli todiste siitä, että kädellisen geneettistä rakennetta on mahdollista muuttaa sijoittamalla munasoluun tietty geeni."

täällä koko sivu.

--
- RAAH -

sts

Posts: 7,969

#36 • • sts Sama pyynti aitta!
google kertoo nämä sts:stä (suomenkielisellä haulla), ei tartte ees kattoa tiedän ulkoa.

STS-Kielimatkat, STS-education, Suomen tietoseura, Ammunnanseurantaohjelmisto STS, STS-Pankki, STS-Rengaspalvelu.

Nyt kun katoin niin ekalla sivulla on kans Klubitus profiilini. viimeisenä linkkinä.

Sitten näemmä joku on rakkausrunot.fi:ssä julkaissut 49 runoa sts nimellä, vielä joku miespuolinen... :D Pitääki selvittää kuka on kaimani joka julkaisee tuolla apulanta quoteja :D OFMG DA INTARNET!
hKt

Posts: 121

#37 • • hKt hökötti
Omalla nickillä löytyy Helsingin Kaupunginteatteri. *nauru* http://www.hkt.fi/

--
*sydän*

:D

Posts: 3,707

#38 • • :D
Löytyi remixeja ja omia biiseja mitä oudompien ihmisten seteistä.
Sitten näemmä jollain foorumilla mua kaivattaisiin pohjoiseen
keikkailemaankin jopa. :)

Sitten eniten "diffas" nimi liittyi jotenki Marokkolaiseen ruokailu-
kulttuuriin. Tms. Ei jaksanut lukea niin pitkään ;)
kilobitti

Posts: 2,419

#39 • • kilobitti 1-2-3 techno
Uus telefon suudab 3G võrgus andmeid alla laadida kiirusel 128 kilobitti sekundis ehk üle kahe korra kiiremini kui see praegu mobiilisides on võimalik.
linkkisel

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Nacu

Posts: 1,293

#40 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Tässä kaikille ruokavinkkejä *einäin* *eiei*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself