HARD CORE WILL NEWER DIE!!!!!!! neon, re-form, friik, ja ne muut dj:t JA TE KAIKKI IIIIIIHHHHHANAT IHMISET!!!!! oli ihan vitun kivaa mut järjestäkää perk sitä tuoletti- paperii jengillä on jotain purtavaa, ihan tosi siis joo oli loiteliastavaaaaaa!!!!!!!!
Jep jep, olipas taas perskeleen hyvät kemut.
Sasha F:n setti oli jälleen aivan hyvä, toki muutkin
soittivat todella hyvää settiä. Ainoa asia mikä jäi lievästi
sanottuna v*tuttamaan, on se että kunto loppui hetkeä ennen
kun Neon & Friik rupes soittaan hooseetä.
Olisin mieluusti pistänyt viimeisetkin energian rippeet likoon,
mutta ajatus kotimatkasta kävellen piti perseeni tiukasti penkillä.
Aivan, ja hyvää synttäriä Loco:lle minunkin puolesta.
Mä ainakin tykkäsin helvetisti pippaloista, neonin energisyys tarttui munhun ainakin kunnolla ja reformin maskmanit sai fiilikset kattoon... Tanssittuu tuli taas kunnolla niin paljon mitä kunto anto vaan periksi. Ja nais kauneutta oli taas silmän oliksi runsaasti :P varsinki yks pinkki paitanen jäi hyvin mieleen, vielku olis rohkeutta enemmä ;)
ihan jees pippalot, vaikka jouduin yleisön painostuksesta poistumaan ennen aikojani...sasha f on tha paras. tommyn piiska maistu kans mukavan "kovalta" =)..e mitään..näitä lisää ja menoks..
Kiitos kaikille*hali*
Luulin et potisin ikävää, mut onneks kaverit ja muutkin ihmiset oli niin hyvällä tuulella, etten saanu aihetta murjottaa*hymy* Pitkäst aikaa kunnon bilefiilis oli taas mukana*jiihaa* Tahtoo lisää!!!
Ai vittu et oli helmet bileet ja *sydän*kauniita naisia*sydän* sai taas kattella tarpeekseen pitkästä aikaa... Sasha F oli siis aivan mahtava ja ei se neonin ja friikin settikään mikään paska ollut ei todellakaan.. Se HC*pahis* pläjäys oli kyl tunnelmat kattoon nostattava! Muutaman kaljan, kahen Batteryn ja kahen Red Bullin voimalla jakso kyl hyvin loppuun saakka. Kiitokset kaikille mukana olleille ja toivottavasti nähdään taas pian!!
Huoh, vihdosta viimein pääsen taas koneen ääreen...
Ilta oli omalta osaltani täydellinen fiasko kaikkine koneiden kaatuilemisineen yms ms. Kaiken kruunasi vielä poislähtiessäni saama parkkisakko... Mutta siitä huolimatta...
Bileet olivat todella loistavat, oli todella kivaa vaikka sattuneesta syystä en ihan täydessä biletysterässä ollutkaan. Sashan setti sai kyllä jalan nousemaan myös parvella, kyllä sellaista hakkausta tuli.
Kiitoksia teille, Emma ja Pexi, seurasta ja kaikesta, te teitte illasta loistavan
hyvä meininki. mä olin vaan niin stanan väsynyt ettei jaksanu tanssia oikeen.. prkl..
mun munkit eli taas omaa elämäänsä ja pullalhteli paidan alta esiin tietyin väliajoin...
kivaa oli.
pikkuhuoneessa tuli aivan loistavaa musaa..
tuli kiksuu(vieläpä jotain mun suosikki fiilistely biisei)sit tuli mukaansa tempaavaa housee..
ja AIVAN USKOMATTOMAN HYVÄÄ PSYKEE!!!*sydän*ilmeisesti jos oikein kuulin niin Luna G:n toimesta..
en edes muista koska olisin viimeks tanssinu niin fiiliksissä..
mutta musiikillinen anti oli todellakin monipuolista ja hyvää.