COBALT - Pearls From Past (Kikkelihittei menneiltä ajoilta)

15 posts, 1 page, 3,675 views

COBALT

Posts: 1,407

#1 • • COBALT akitaattori
Terz!
Sykkivää alkanutta vuotta Klubbarilaisille!
Oli synkkä ja myrskyinen yö yksin kotona! Päissäni mietiskelin menneitä... Tartuin levyhyllyyn ja uppouduin penkomaan menneitä, upeita, mulle tärkeitä viisuja. Otin tujauksen konjaakkia ohessa ja kuin ohimennen napsautin mikserin virtakytkimen ON-asentoon...
Lopputuloksen kuulette oheisesta urlista. Oheinen miksaus on täysin improna soitettu eikä sitä ole mitenkään masteroitu!!!
Niin kuin miksauksen nimestä voi jo päätellä, niin siitä löytyy veisuja menneiltä ajoilta, lähihistoriasta.
Kun sulle iskee haikee olo, niin laitappa tästä levy soimaan.

Itketään yhdessä tästä:---> http://www.osasto.org/cobalt/Cobalt-Pearls_From_The_Past.mp3

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Mizfir

Posts: 2,472

#2 • • Mizfir pittuinen
Oiii..oli kyl niin fiilistelyä täynnä tää ihanuus*sydän* luulenpa että tulee kuunneltua enemmän kuin pari kertaa*joo*

Kiitos Aki*plur*

--
-Mannanen-

thomas

Posts: 5,618

#3 • • thomas
olen pahoillani mutta tämä miksaus ei oikein kyllä uponnut.
puhkisoitettuja kiksuhittejä putkessa (hirveimpiä versioita
myös..) kaiken kruunaa agnelli & nelson - hudson street joka
on hirveydessään aivan omaa luokkaansa. vaihdot meni
mukiinmenevästi, ei häirinnyt muttei säväyttänytkään.

sori tämä vuodatus *plur*
Mizfir

Posts: 2,472

#4 • • Mizfir pittuinen
Saiskos biisilistan, niin ei tarvii alkaa kaivelee niit huonon muistin lokeroista? *iloinen*

--
-Mannanen-

DJ Smyygi

Posts: 131

#5 • • Edited DJ Smyygi
Loisto kiksu-setti *hih*. Ja tuo biisilista olis kiva saada vaiks moni oli tuttu, mut jotkin ei. *kiitoskiitos*.
COBALT

Posts: 1,407

#6 • • COBALT akitaattori
Laitan tracklistin kunhan ehdin. On yhteydet poikki himasta toistaiseksi, kun oon muuttanut äskettäin etc...
Ja Thomaksellekin tiedoksi, jos et miksauksen nimestä huomannut, niin hittejä menneiltä ajoilta on homman nimi... Totta helkutissa ne on silloin "puhkisoitettuja" jokainen veisu! *ding*
Lienee sanomattakin selvää että ko. kaltainen miksauksen ei ole tod. tark. herättää mielenkiintoa yhdessäkään DJ:ssä! *uros**nauru*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

yuuyyu

Posts: 144

#7 • • yuuyyu
Jees aika kivaa laulua siinä, jokainen on vissiin joskus tullu soitettua, kyllä tällä nostalgiamittarin viisarin saa aika hyvään asentoon*vink* ei paha nukkumatilta*pahis*

Pari bissee ja ei kun kyynelehtimään kuinka ajat oli parempia silloin ennen...*nauru*

Miksausjälki hyvää jne*ylistyssanoja muutama*
anthocyan

Posts: 1,511

#8 • • anthocyan Kohti valoa...
Tää on kyl niin itkuuuu!!!! *nyyh* Tulee niin haikeaolo.... Mutta hyvällä tavalla *plur* Kyyneleet valuu, mutta hymy on kasvoilla. Kiitos! *hali*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Lauri

Posts: 1,051

#9 • • Lauri Devoted

thomas:
puhkisoitettuja kiksuhittejä putkessa (hirveimpiä versioita
myös..) kaiken kruunaa agnelli & nelson - hudson street joka
on hirveydessään aivan omaa luokkaansa.



Eikös se nimikin jo kertonut, että helmiä menneiltä ajoilta. Laitetaas siis kuunteluun ;)
COBALT

Posts: 1,407

#10 • • COBALT akitaattori

anthocyan:
Kiitos! *hali*



*hali* +

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Hotblood

Posts: 387

#11 • • Hotblood
Tää oli loistavaa, just tällästä musaa tykkäisin kuulla bileissä mut liian vähän nykyään soitetaan enää moista... *nyyh* No, soittelen tätä kotona ja bilettelen *jiihaa* Ja naapurit tykkää (taas *vink*) *nauru*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Avatar
#12 • • astaroth Guest
Ihan kivasti maistuu näin sunnuntaina. Miksausjälki on hyvää, vaihdot rullasi kivasti.
COBALT

Posts: 1,407

#13 • • COBALT akitaattori

Hotblood:
Tää oli loistavaa, just tällästä musaa tykkäisin kuulla bileissä mut liian vähän nykyään soitetaan enää moista... *nyyh* No, soittelen tätä kotona ja bilettelen *jiihaa* Ja naapurit tykkää (taas *vink*) *nauru*



Meillä on 19.02 Kotkan Livinstone'ssa millennium'it. Täytyypä laittaa vakavaan harkintaan, josko soittais tollasen historic-setin siellä, nam!!!
Vois vaikka itsekin alkaa kyynelehtimään, snif...! Oi niitä aikoja, oi niitä lauluja...!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Jammailija

Posts: 3,224

#14 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Klassikkosetit rocks ku niit vaa käytetään säästelisäästi*joo*! Millonkahan mä oon ollu viimex bileissä missä tuli klassikoita*ding*. Mut asiaan...

Suhtauduin jo ennaakkoon skeptisesti tähän mixaukseen, koska kiksu ei oo uponnu aikoihin ja toi sana "kikkeli" viel loitonsi mua*nauru*. Mut täytyypä sanoa, että tää mixi jäi mun soittolistalle koska siin on a) hemmetin hyviä ja legendaarisia biisejä ja b) siksi että työn jälki on laadukasta, eli miksauksissa ei oo pahaa sanottavaa. Hyvä!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Twist

Posts: 925

#15 • • Twist Team Kemuttajat
Tykkäsin ... Biisit oli just niitä loppuun kulutettuja kikkelihittejä , mut ai ai ... kyl ne maistuu aina sillon tällön...setti oli kokonaisuudessaan hyvä ei mitään huomautettavaa ..
8/10