Posts: 4,006 #1 • • 2005 Mellu- tääl olis voinu juhlistaa syndejä mut eipä voikkaan kun ollaan saksan maalla jo silloin ois ollu kiva
#2 • • 2005 astaroth Guest Ja ne jotka eivät hilaa persettään paikalle... ...jäävät kotiin, tai jonnekin.
Posts: 3,386 #3 • • 2005 Wert Varapalkkaliukuja wert hilaa kiksuperseensä paikalle, myöskin kiksulevylaukullisen
Posts: 1,186 #4 • • 2005 Maihku neiti hankala Mä voisin tulla tänne jos sais jostain kyydin tänne*vink*
#5 • • 2005 • Edited astaroth Guest Maihku: Mä voisin tulla tänne jos sais jostain kyydin tänne*vink* Krisu ajaa! ^______^ Edit: Hope...
Posts: 4,120 #6 • • 2005 nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix Wert: wert hilaa kiksuperseensä paikalle, myöskin kiksulevylaukullisen *wertin jalassa kiinni hymiö*
Posts: 483 #13 • • 2005 NiMo PolkkaPuppe olis kyl synttärit sit siinä seuraavalla viikolla. mut voishan niitä juhlistaa tällöinkin. *juonittel*
Posts: 104 #14 • • 2005 keri Team Panen Kaikkea Mikä On Pinkkiä*plur* MÄ-HALUUN-TÄNNE. jos en pääse ni sit..no...alan kiukuttelee.
Posts: 904 #15 • • 2005 peepe Joo yläkertaan toki fiilistelee, ehkä jopa alakertaankin, eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka vanhakin innostuis ;)
Posts: 91 #18 • • 2005 mk kixumuusikko Kova PK-miehitys.. nooo ehkä tämmönen maalais-kixuilijakin sekaan sopii
Posts: 1,524 #19 • • 2005 Aidan Soitan suutani koska voin! galilei: Kova PK-miehitys.. nooo ehkä tämmönen maalais-kixuilijakin sekaan sopii Noh sithän teil on vaan enemmän näytön paikka :D tai helsinki tulee ja jyrää 'pahis*