Mitä et olisi koskaan halunnut nähdä?

190 posts, 10 pages, 67,861 views

Mellu-

#21 • • Mellu-
tulipas tässä juuri mieleen eräskin kerta kun rakas veljeni tulee aamulla vastaan kamalassa kännissä keittiössä pitkät kalsarit jalas ja pyyhe lanteilla *eiei*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

JustinSan

#22 • • JustinSan Nullius in verba
champagne.mpg *eiei*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

T-mu

#23 • • T-mu Läskimooses

Optik:
---
klips

<offtopic>
Küllä!
Ite oon ottanu tietylaisen asenteen jos on tullu eteen joku todella paha paikka. Kun ihminen on kuollut niin se on todellakin kuollut ja sä et voi sille mitään. Puhuminen jeesaa eniten mut oon ehkä tunteeton paska mut mulla ei oo ollu (vielä) mitään ongelmia tai kriisejä johtuen näistä "pahoista paikoista". Täytyy viel sanoa se et eipä tarvii huvikseen mennä ainakaan mihkään rottencomiin...

T: Sammutusmies #8, Pennalan VPK
</offtopic>
sts

#24 • • sts Sama pyynti aitta!
Hyvät palomiehet, puhutte vähän mutta asiaa.

Mutta en olisi halunnut nähdä joannamaria.avi... Se on jo niin surkea esitys että itkettää :(
JustinSan

#25 • • JustinSan Nullius in verba

sts:

Mutta en olisi halunnut nähdä joannamaria.avi... Se on jo niin surkea esitys että itkettää :(

Se loppu! *jiihaa* *nauru* *nauru* *nauru*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Mellu-

#26 • • Mellu-
nostaa hattua vpk:laisille *joo*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

sts

#27 • • sts Sama pyynti aitta!

JustinSane:
---
sts:

---

Nauroin kautta itkin siinä vaiheessa ku se jäbä poraa sitä muijaa ja totee onpa tiukkaa lihaa, ennen sitä se oli fistannu, ni on vähä ristiriidas toi tiukkuus sillo :D
#28 • • ikj Guest
masentava topikki & tulee huono olo. mut vastaan silti :D
Nuoren miehen pää hakattu erittäin huonoon kuntoon tiksin asemalla:( onneks ei ihan kuollut.
iriil

#29 • • iriil
Tuttu mies seisoo laivan hyttikäytävällä. Jalassa vai viininpunaiset lyhyet kalsarit ja mukana kaljatölkki. Mies on niin iso ettei ohi mahdu kun se seisoo selkä seinää vasten. Kaljatölkki kulkee mukana kätevästi, kaljamahan päällä hyllyen. Ja ne karvaiset jalat!!!!
Oliwer

#30 • • Oliwer
Mä olisin kyllä voinut jättää katsomatta ne lätkämatsit jotka ovat menneet yhdeksi tappeluksi. Isot miehet, ja nyrkit pystyssä jääkiekkokaukalossa *eiei* Kyllä mä ymmärrän että tunteet käy kuumana pelin tiimellyksessä, mutta joku roti pitäis siinä mätkimisessäkin olla. Pikku nassikat katsomossa.. hyvää esimerkkiä..*justjoo*
UnityF

#31 • • UnityF joo just se
-Avomieheni kuoleena mun vieressä aamulla kun heräsin.. Ei unohu ikinä. *uuh*
-Ihmisen jäävän junan alle. Se oli järkyttävää.
-Naapuria jota oli puukotettu pahasti ja jouduin olemaan siinä kunnes ampulanssi tuli.
-Jengitappeluja jossa esim musta on pidetty kiinni ja kaverini hakattu ja sitten toistenpäin.Ei kivaa katottavaa.
-Äitini ilmettä kun palasin kotiin 3kk poissaolon jälkeen. se oli vain niin tyhjä.
Steven Hoaks

#32 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

mrx:
linkki

Onnistuin kelaamaan hitaasti ensimmäisen kuvan puoliväliin kun silmäni poksahtivat *poks*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Tanjiz

#33 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Vuosi sitte joku muija hyppäs metron alle keskustassa ja mä olin kans siinä laiturilla.. Tää tapahtuma oli kyl ikävä nähdä..*uuh*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

#34 • • Viola00 Guest

idi:
masentava topikki & tulee huono olo. mut vastaan silti :D
Nuoren miehen pää hakattu erittäin huonoon kuntoon tiksin asemalla:( onneks ei ihan kuollut.

MITÄÄ? Koska ja missä siellä?
sparffo

#35 • • sparffo Team Aerobic
kun meidän kani*pupu* syö ilomielin shaissee *eiei*
kuulemma saa siitä jotain b-vitamiinejä? hyi saamari, kyllä b-vitamini pillerit maistuu sittekin hyvälle *nauru*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

Chatte

#36 • • Edited Chatte Team Teknolipat :)
Paljon tahtoisin jättää näkemättä. Paljon. Mutta ehkä kuitenkin kaiken muun - todellisen - voin käsitellä, paitsi oman mielikuvitukseni tuotteet. Pahimmat ja vaikeimmat. Noh, yritän. Eivät ne ehkä ole edes totta... ehkä... ei toivottavasti. *uuh*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

micqo

#37 • • micqo
Onhan noita asioita miljoooooooooonia,mut en taida alkaa tilittää...kun ovat osaltaan kuitenkin aikasta henk.koht. ja kaikesta ei voi edes puhua.
lostgone

#38 • • Edited lostgone
Totaalijulmaa.
Koulukaveri ja sen kaverit ovat tehneet itsestään poikakalenterin*justjoo* Kalenterin "vaatetus" on aina jokin tuote, kuten esim. suihkusaippua.*eiei*
Sen kalenterin pitää roikkua toimistossa tämän tietokoneen yläpuolella..Vuodessa on tänä vuonna aivan liian monta kuukautta.*eiei*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

domi

#39 • • domi Työn sankari.

sts:
---
JustinSane:
---
sts:

---

---

Nauroin kautta itkin siinä vaiheessa ku se jäbä poraa sitä muijaa ja totee onpa tiukkaa lihaa, ennen sitä se oli fistannu, ni on vähä ristiriidas toi tiukkuus sillo :D

"Taivastellaan nyt sitten tuota...." ei herrajumala, GG.
Zimeon

#40 • • Zimeon
Irkkii pastettuja linkkejä....