54 posts, 3 pages, 15,090 views
ei mulla ainakaan ole energiaa minnekään illuihin, jos olen dokannut edellisestä illasta. Parhaat jatkot on, kun pääsee kaverin ISOON LUXUS taloon jatkaa dokaamista, saunomaan ja syömään suolaista, sekä kuuntelemaan ihan helvetin isoista skobeista törkeen hyvää settiä!! Ja sitten vaikka nukkumaan, kun väskää... Ja aamulla heti jääkaapille.
...ja vielä lisää kauniin naisen viereen ja laadukasta seksiä niin johan on täydelliset jatkot!!!
alien:
...ja vielä lisää kauniin naisen viereen ja laadukasta seksiä niin johan on täydelliset jatkot!!!
siitä puhe mistä puute
Aamen.megaman:ei mulla ainakaan ole energiaa minnekään illuihin, jos olen dokannut edellisestä illasta. Parhaat jatkot on, kun pääsee kaverin ISOON LUXUS taloon jatkaa dokaamista, saunomaan ja syömään suolaista, sekä kuuntelemaan ihan helvetin isoista skobeista törkeen hyvää settiä!! Ja sitten vaikka nukkumaan, kun väskää... Ja aamulla heti jääkaapille.
kei:Lachesis:Parhaat jatkot on unten mailla. :)
ja mikä parasta, niille pääsee aina ennemmin tai joskus myöhemmin...mut aina hyvä päätös setitykselle.
Jep, ne on ikään kuin pakolliset :)