Jatkot,jatkojen jatkot.....parhaimpii jatkoi

54 posts, 3 pages, 14,732 views

Danskuh

Posts: 675

#1 • • Danskuh pikku-Dee
*plur* mun parhaimpii jatkoi on kyl illut...ja illuist viel illal pienen taon jälkee johonki.ja jatkot,frendien luan, ku o kaikki koos ja jutut alkaa siin vaihees olee jo sitä luokkaa et ostin koiran lusikka.pää asia ettei joudu himaan yksin...jatkot ilman jatkoja tai bileet ilman jatkoja olisi kuin sukka kuutamolla*voiei* ja sit jos teil on käyny jotai hauskaa jatkoil tai ihan mitä vaan niín parhaat palat esiin *vink*
eemeli

Posts: 910

#2 • • eemeli
ei mulla ainakaan ole energiaa minnekään illuihin, jos olen dokannut edellisestä illasta. Parhaat jatkot on, kun pääsee kaverin ISOON LUXUS taloon jatkaa dokaamista, saunomaan ja syömään suolaista, sekä kuuntelemaan ihan helvetin isoista skobeista törkeen hyvää settiä!! Ja sitten vaikka nukkumaan, kun väskää... Ja aamulla heti jääkaapille.

--
celebration generation

Avatar
#3 • • ALIEN Guest
megaman:

ei mulla ainakaan ole energiaa minnekään illuihin, jos olen dokannut edellisestä illasta. Parhaat jatkot on, kun pääsee kaverin ISOON LUXUS taloon jatkaa dokaamista, saunomaan ja syömään suolaista, sekä kuuntelemaan ihan helvetin isoista skobeista törkeen hyvää settiä!! Ja sitten vaikka nukkumaan, kun väskää... Ja aamulla heti jääkaapille.




...ja vielä lisää kauniin naisen viereen ja laadukasta seksiä niin johan on täydelliset jatkot!!!
*possu*
Avatar
#4 • • yana Guest
alien:


...ja vielä lisää kauniin naisen viereen ja laadukasta seksiä niin johan on täydelliset jatkot!!!
*possu*




siitä puhe mistä puute *justjoo*
Susu

Posts: 1,077

#5 • • Susu The Nasu
Parhaat jatkot on yleensä sellaises paikas mis pääsee käymään suihkus, on paljon hyviä ystäviä ja päälle saa puhtaat ja lämpimät vetimet.*nauru*
En oo ikinä oikeen välittänyt varsinaisesti bilejatkoista...silloin tällöin on tullu käytyä ja esim. reactorin pelasti jatkot...huhhuh tulihan polkattua*pahis*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Avatar
#6 • • ALIEN Guest
yana4000:

alien:
...ja vielä lisää kauniin naisen viereen ja laadukasta seksiä niin johan on täydelliset jatkot!!!
*possu*


siitä puhe mistä puute *justjoo*



sanoppa muuta kato!! *iloinen*
henkka

Posts: 4,973

#7 • • henkka
eeeeei vittu...

kyl kandee miettii mitä edellisiltana/aamuna tekee jos ei oo yksin himaan menemistä kun jatkopaikat jatkojenjatkojenjatkojen jälkeen on kiven alla.
kaaputin

Posts: 610

#8 • • kaaputin pällikääliö
etkot, bileet, jatkot/etkot2, bileet, jatkot, jatkoken jatkot, bileet, jatkot
ja joka jatkoilla ja välissä kun näkee ihanii ihmisii ni on kyl nättii. Ja tohon kun vielä lisää kesän ja täydellisen auringonnousun todistamisen bileiden aikana niin voi luoja et on ollu kivaa.

--
elämä on <3

Illustrator

Posts: 3,171

#9 • • Illustrator
alien:

megaman:ei mulla ainakaan ole energiaa minnekään illuihin, jos olen dokannut edellisestä illasta. Parhaat jatkot on, kun pääsee kaverin ISOON LUXUS taloon jatkaa dokaamista, saunomaan ja syömään suolaista, sekä kuuntelemaan ihan helvetin isoista skobeista törkeen hyvää settiä!! Ja sitten vaikka nukkumaan, kun väskää... Ja aamulla heti jääkaapille.


...ja vielä lisää kauniin naisen viereen ja laadukasta seksiä niin johan on täydelliset jatkot!!!
*possu*

Aamen.
*ökkö*

[muokattu 29.1.2003 19:50]

[muokattu 29.1.2003 19:50]
Lachesis

Posts: 190

#10 • • Lachesis
Parhaat jatkot on unten mailla. :)
UnityF

Posts: 15,721

#11 • • UnityF joo just se
i*sydän* illujen bileitä...
Mark

Posts: 7,311

#12 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
parhaat jatkot löytyy jostain muualta ku bileistä imo.. Eräällä herra Karppisella oli aika legendajatkoja, sääli et kaveri on nyt thaimaassa, mut sieltä ku löyty sauna, uima-allas ja yleensä vitusti viinaa ni tunnelma oli kohillaan *nauraa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Roger Roger

Posts: 3,372

#13 • • Roger Roger Kentti
Kotijatkot on iha kivat. Varsinkin sellaiset, missä ei oo liian kireitä tyyppejä. Aamujatkoista parhaat on mun mielestä illut.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Germitbiili

Posts: 1,070

#14 • • Germitbiili Ihmepoika
Juu parhaat jatkot on sellaset missä on paljon frendejä jotka jaksaa bilee viel kotonaki.....bileiden ja jatkojenkin jälkeen!!!!*super**sydän**plur*

--
NO SHIT SHERLOCK

keisha

Posts: 1,394

#15 • • keisha bullet with butterfly wings
Lachesis:

Parhaat jatkot on unten mailla. :)


ja mikä parasta, niille pääsee aina ennemmin tai joskus myöhemmin...mut aina hyvä päätös setitykselle.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Lachesis

Posts: 190

#16 • • Lachesis
kei:

Lachesis:Parhaat jatkot on unten mailla. :)
ja mikä parasta, niille pääsee aina ennemmin tai joskus myöhemmin...mut aina hyvä päätös setitykselle.




Jep, ne on ikään kuin pakolliset :)
xnode

Posts: 41

#17 • • xnode
Parhaat jatkot on kyllä ihan ehdottomasti sellaiset, joissa
soi chilli musiikki ja joihin voi tarvittaessa nukahtaa johonkin
nurkkaan. Tietty aina parempi ois jos ois vielä lämmintä ja ulkona.

Ei mitään tamppaus[tm] *ökkö* jatkoja mulle *hih*.
keisha

Posts: 1,394

#18 • • keisha bullet with butterfly wings
Lachesis:

kei:Lachesis:Parhaat jatkot on unten mailla. :)
ja mikä parasta, niille pääsee aina ennemmin tai joskus myöhemmin...mut aina hyvä päätös setitykselle.


Jep, ne on ikään kuin pakolliset :)


jotain vois päätellä tosta sun viestin kirjotusajasta... just jatkoille menossa?*nauraa*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Lachesis

Posts: 190

#19 • • Lachesis
kei:


Jep, ne on ikään kuin pakolliset :)
jotain vois päätellä tosta sun viestin kirjotusajasta... just jatkoille menossa?*nauraa*




Aivan, unten maille. :)
Riku

Posts: 3,187

#20 • • Riku The Little Prince
Siis tottakai DTT2:n jatkot Cosmolla. Tietty ei ne Awakeningin jatkotkaan siellä huonot olleet, mutta... *nauraa*

--
Kyseenalaista aina kaikki.