trusti vs mad d - untitled

15 posts, 1 page, 4,619 views

Avatar
#1 • • trusti Guest
hyvin nopeaa ja säröistä nyrkkinaintiteknoa
tekno

lisätiedot - kuuntele
Lnn Sika

Posts: 2,848

#2 • • Lnn Sika
hyvin puskee eteenpäin, säröäkin pelissä sopivasti *joo*
Timce

Posts: 5,381

#3 • • Timce
Hieno biisi..Tuli ihan Mhonolog mieleen...Rytmitekijöitä sopivasti, mutta missä on raid-pelti?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

A-E

Posts: 528

#4 • • A-E Detroit Techno Militia
Rumät jätkät saanu aikaiseksi ihan musiikkia, vaikka eihän toi schranz nyt oikeeta teknoa ole.*vink*

Hyvin rullaava ralli, jossa kyllä vauhtia ja mäiskettä riittää. Tätä biisiä jopa jaksoi sen kaksi kertaa enemmänkin kuunnella, vaikka nopeampi schranz ei nyt ihan mun makuun olekkaan.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

nomic

Posts: 4,120

#6 • • Edited nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

ant1:
Minä en tällästä epäteknoa kuuntele *pelle*

Tykkään , vähä liian nopee ehk (:



pizzaa reilusti alaspäin niin jopas on murinaa ja painoa *vink*
Damien

Posts: 2,882

#7 • • Damien [tr3ox]
Samantien pärähti mielen, että laukkaava komppi pitäis mennä massalla eteenpäin. Eli puukapuloita kalkuttamaan, oli niin yksin toi patarumpu siellä alapäässä et selkeesti kaipais seuraa...
rec

Posts: 2,923

#8 • • Edited rec

nomic:
---
ant1:
Minä en tällästä epäteknoa kuuntele *pelle*

Tykkään , vähä liian nopee ehk (:

---


pizzaa reilusti alaspäin niin jopas on murinaa ja painoa *vink*



Paaaataaaruuumpuuuaaa... voi kääkkis!!! Tätä jotenkin nii -90 luvulta haettu 909 patarumpu ja decay kaakossa... *eiei* No good! "Vähän" lisäilty (lue: melkein jopa randomilla ripolteltu!) resoo ja cuttii biittii.. mitä sitten?! Missä kikkailu?! Missä erilaisuus? Miten? Mitä? Miksi? Millon?! *täh* Tää on ku kuuntelis Fergie - Funky Techno Mix:n keski / loppu -vaihetta.

Sanoisin, että tämä sälli ei paljon kuuntele teknoa, mutta tajuaa kyllä mitä tarkoitetaan "louhimisella". On se senverran liikkunut Härkien kanssa (tarkoitan Nomic:ia!)!!! *piis**hymy*

Joten poijjaat... murinaa, teknisyyttä ja ennenkaikkea enemmän rähinää, pojat! Muuten aikas perusmeininkii!

Oikeesti.. emmä osaa sanoo muuta ku neutraali tästä.. schranzia schranzin päälle! Ei oikein ollu mun makuun, vaikkakin oli.. öh.. "rullaava", mut se "massa" puuttu kokonaan.

En kerralla lisää kikkailuja ja massaa! *piis*
Avatar
#9 • • trusti Guest

Damien:
Samantien pärähti mielen, että laukkaava komppi pitäis mennä massalla eteenpäin. Eli puukapuloita kalkuttamaan, oli niin yksin toi patarumpu siellä alapäässä et selkeesti kaipais seuraa...



hyvä idea

Charly RePanic:


Paaaataaaruuumpuuuaaa... voi kääkkis!!! Tätä jotenkin nii -90 luvulta haettu 909 patarumpu ja decay kaakossa... *eiei* No good! "Vähän" lisäilty (lue: melkein jopa randomilla ripolteltu!) resoo ja cuttii biittii.. mitä sitten?! Missä kikkailu?! Missä erilaisuus? Miten? Mitä? Miksi? Millon?! *täh* Tää on ku kuuntelis Fergie - Funky Techno Mix:n keski / loppu -vaihetta.


Joten poijjaat... murinaa, teknisyyttä ja ennenkaikkea enemmän rähinää, pojat! Muuten aikas perusmeininkii!

Oikeesti.. emmä osaa sanoo muuta ku neutraali tästä.. schranzia schranzin päälle! Ei oikein ollu mun makuun, vaikkakin oli.. öh.. "rullaava", mut se "massa" puuttu kokonaan.

En kerralla lisää kikkailuja ja massaa! *piis*



"makuasia", totesi jo muuan kimmo torniosta *hymy*
efo

Posts: 1,908

#10 • • efo Laserpoint
Kyl tää rokkaa vitusti*grr* nopeutta on kyl just millin verran liikaa mun makuun kun kuulostaa jo tällasenaan ylipitchatulta.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
#11 • • trusti Guest

efo:
Kyl tää rokkaa vitusti*grr* nopeutta on kyl just millin verran liikaa mun makuun kun kuulostaa jo tällasenaan ylipitchatulta.



joo karkas vähän mopo ton nopeuden suhteen... lopullinen versio tulee olee varmaan n. 10bpm hitaampi
Avatar
#12 • • ikj Guest

trusti:

... lopullinen versio tulee olee varmaan n. 10bpm hitaampi



se ois varmaan jo paljon parempi. muuten tää kyl rokkas aika hyvin :)
Avatar
#13 • • Julius Guest
puskee ja rullaa vitun hyvin !!! jossain määrin tulee kylläkin penetraatio mieleen...9/10 *plur* hitti ainesta
rec

Posts: 2,923

#15 • • rec

xybo:
Pauketta juu. Rakenteeseen suosittelisin kiinnittämään huomiota.
Noi filtteri kohdat mielstäni latistaa menoa huomattavan paljon,
kun ne on "väärissä kohdissa" ja pirun usein. Vähän sama kun
käyttäs 600:sen efektiä about kokoajan. Muuten kyllä ihan
kelpo täysin-perus-miljoona-kertaa-aikasemmin-kuultua-pauketta =)

-- xybo



Kuten sanottu! *justjoo*