Club Alternative 8.1.2005 @ Helsinki

15 posts, 1 page, 2,118 views

ClubAlternative

Posts: 92

#1 • • ClubAlternative Premi UG
logo_teksti.gif

Tervetuloa viettämääm jälleen kerran iltaa allujen pariin. Tällä kertaa on luvassa haardi linja joka ei jätää ketään kylmäksi. Kiksuttelut on tanssittu nyt on rankasun vuoro. *pahis*


22.00 - 00.00 Kinli
00.00 - 03.30 Swiss B2B Sasha F

tervetuloa:
sisäänpääsy 5 sisältäen narikan.
UnityF

Posts: 15,721

#2 • • UnityF joo just se
tänne... *joo*
LauraLine

Posts: 278

#3 • • LauraLine
*känni* tänne.. mut ei liikaa*vink*
UnityF

Posts: 15,721

#4 • • UnityF joo just se
Mä en pääsekkään. *uuh* pitäkää mussut hauskaa täällä oikeen kunnolla.



*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
artturi

Posts: 446

#6 • • artturi
Mä en käytä.
Klabi

Posts: 1,423

#7 • • Klabi HUGC

arskah:
Mä en käytä.



*hahjust**igor**muhaha*
anis

Posts: 2,451

#8 • • anis
Oli mieluisaa kuulla pitkästä aikaan hyviä biisejä ja meininkiä riitti! Terveisiä tutuille, oli ihanaa nähdä teitä*hymy*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

LauraLine

Posts: 278

#9 • • LauraLine
joo oli kivaa*joo* kerranki ku pääs lähtee jonnekin näin lyhyellä varotusajalla*nauru* ja ensimmäistä kertaa premissä(oonkohan vähän myöhänen..?)*iihhih*
AiDoN

Posts: 255

#10 • • AiDoN elukka
jepjep kivaa oli musa oli*super* hyväää! !Kiitokset Sasha F:lle!!!!!!!

--
*pahis*

Spanks

Posts: 789

#11 • • Spanks Löysä P***a
ite satuin paikalle ihan vain katsomaan meininkiä mut sinne tulikin jäätyä loppu illaksi... suur kiitos artisteille ja järjestäjille... krapula on kova...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Avatar
#12 • • tintsu Guest
Oli ihan kivaa juuh, mitä nyt pari ikävää välikohtausta. *uuh*
Mut oli kivoi ihmisiä ja loistavaa musiikkia. *hihu* Kiitos parille tosi ihanalle ihmiselle *plur*
Shaz

Posts: 324

#13 • • Shaz team Wittupäät
Pitkästä aikaa jaksoin lähtee alluihinkin.. Mut kivaa oli :) Pari ihmistä kyllä teki kaikkensa pilatakseen mun illan, mut baarimikko pelasti sen *vink* Kiitos. *hali* (Nii, ja musiikki oli loistavaa *sydän*)
Avatar
#14 • • tintsu Guest

Shaznay:
Pitkästä aikaa jaksoin lähtee alluihinkin.. Mut kivaa oli :) Pari ihmistä kyllä teki kaikkensa pilatakseen mun illan, mut baarimikko pelasti sen *vink* Kiitos. *hali* (Nii, ja musiikki oli loistavaa *sydän*)



Way to go honey. *plur* Toi sun musa kommentti oli niinku just niin btw. *vink* Pitää sun sit vissii jatkossa valita et mistä tistkiltä juomas ostat, hihuuuuuuu. Pyydähän seuraavaksi siltä 'talon erikoinen'. *nauru*
innae

Posts: 1,377

#15 • • innae PaskaJätkä
Oli ihan kivaa. Tulin duunista vasta n.puol2 jälkeen. Anteeksi niiltä kenen varpaille tallasin, kun innostuin pomppimaan.
Ja sitten vähän valitusta; en todellakaan tahdo että kukaan kääliömies tulee hetkuttelemaan itseään takapuoleeni kiinni tai tullaan kysyyn kesken tanssimisen että tunnenko mä sut jostain/ollaanko me nähty jossain?... Se hieman ärsyttää.
Musiikki oli aivan loistavaa*hihu*

--
PaskaJätkä