Elacin korvatulppien kimppatilaus (HELSINKI)

548 posts, 28 pages, 1,086,354 views

Jaques

Posts: 1,390

#101 • • Jaques HUGC / So Nice!
Mäkin voisin!!!

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Töölön Prinsessa

Posts: 425

#102 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s
ja mä kans

--
Palaillaan*piis**iloinen*

Klabi

Posts: 1,423

#103 • • Klabi HUGC

Aki A., 13.9.2005 13:55:
Miten noi 25db:t toimii soittaessa? Saattaa olla tyhmä kysymys mutta eikö kuulokkeisiin voi vääntää 10db lisää ääntä niin ollaan samassa tilanteessa kuin 15db:n kanssa? *ding* En viittis kuitenkaan heti kättelyssä tilata molempia, ~250e ois vähän turhan paha kertarysäys :)



Parilta kaverilta on tullut kuultua että -25db on liian suuri vaimennus soittopuuhiin?? Ei kyllä ole omakohtaisi kokemuksia -25db vaimennuksesta, joten paha mennä sanoo. Itselläni on -15db ja ei ole ollut valittamista. Soitettaessa b2b settejä jonkin asteen narinaa on tosin tullut (korvatulpattomalta) kanssasoittajalta monitorivolumen nousemisesta, ei sen kummempaa... *vink* -15db:n tulppien kanssa olen huomannut että luurivolume alkaapi olla aikas tapissa, ei nyt ihan mutta lähes, eli en usko että omalla kohdalla mixerissä riittäisi happea jos käytössä olisi -25db:n filsut...

Ei taida ihan 250:n nousta tulppien ja lisäfilsujen hinta, korjatkaa jos oon väärässä!!! Parinkymmenen hengen kimppatilauksella tulpat n. 155 (esim -15db filsuilla) + vaihdettavat lisäfilsut (-25db) makso 40-60.

Eipä tuo parisataa euroa niin pahalta tunnu kun ajattelee hieman pidemmällä tähtäimellä...
Klabi

Posts: 1,423

#104 • • Klabi HUGC

mayah, 18.10.2005 11:18
Soittaessa en käytä tulppia. Pitäis kyllä.



On kyl huomattavasti selkeempi soundi jos pistää tulpat korviin, hmmm kuulostipa tyhmältä... *vink*
Mut joo, minimoi kaiken epäolennaisen äänen pois, eli monitorit kuuluu selkeemmin. Suosittelen ehrottomasti -15db:n tulppia keikoille...
kilstorm

Posts: 17

#105 • • kilstorm
kas kas, kiinnostaa kans
Mizfir

Posts: 2,472

#106 • • Mizfir pittuinen
Tääl ois kans pari kiinnostunutta*joo* alkaa sen verran kismittää toi paheneva vinkuminen korvissa bileiden jälkeen et tilaukseen vaan heti kun mahdollista.

--
-Mannanen-

Avernian

Posts: 7,451

#107 • • Avernian Kerettiläinen
Jos ne voi maksaa veronpalautusten saapumisen aikoihin, niin mullekin kelpaisi hyvät tulpat. :)

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Klabi

Posts: 1,423

#108 • • Klabi HUGC

Avernian, 18.10.2005 13:22:
Jos ne voi maksaa veronpalautusten saapumisen aikoihin, niin mullekin kelpaisi hyvät tulpat. :)



Mä sain siirrettyä maksupäivää yhdellä puhelinsoitolla. Myyvä osapuoli kiitteli ilmoittamisesta ja sanoi että "nöy problem" Eli uskoisin onnistuvan vastaisuudessakin...
Miksan

Posts: 1,464

#109 • • Miksan
Mä voisin kans olla kiinnostunu tilaa noi -15db filsut samalla jos ne saa tällee halvemmalla.
Miksan

Posts: 1,464

#110 • • Miksan

mayah, 18.10.2005 13:31:
Onnistuu ihan sähköpostilla [email protected]

Kerrot vaan, että oot ollu tällaisessa Klubituksen kimppatilauksessa mukana silloin ja silloin ja saat filtterit seuraavana päivänä postitse kotiin laskun kanssa. (Me Klubbarilaiset ollaan katsos jo vakkari-asiakkaita *plur*)


Kiitos tiedosta*hymy*
akiapina

Posts: 2,729

#111 • • akiapina apinaki
Mun laskuopin mukaan tässä ois nyt yhdeksän kiinnostunutta, yks tarvis vielä niin sais vihdoin ton tilauksen aikaiseksi *hihu*
Avernian

Posts: 7,451

#112 • • Avernian Kerettiläinen
Pari päivää tai ehkä hetki vielä päälle. Eikös se mennyt että mitä enemmän tilaajia, sitä halvempaa kaikille? *ahnehtii*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Kolera

Posts: 4,256

#113 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ku sais ees tietää tuon rahatilanteen tässä kuukauden parin sisää ni vois jopa hankkia nämmööset eli ehdottomasti ehkä mukana

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

ville

Posts: 3,780

#114 • • ville olen oikeasti ujo

mayah, 18.10.2005 14:07:
---
Avernian, 18.10.2005 13:58:
Pari päivää tai ehkä hetki vielä päälle. Eikös se mennyt että mitä enemmän tilaajia, sitä halvempaa kaikille? *ahnehtii*

---


155 taitaa tällä hetkellä olla se kimppatilaushinta, oli mukana sitten 9-100 ihmistä.



Huono kaupantekijä jos ei tolle välillä onnistu saamaan alennusta ... tinkii vaan niin taatusti saa hintaa alemmaksi.
UzU

Posts: 2,361

#115 • • UzU [33100]

mayah, 18.10.2005 15:23:
No sanotaanko sitten vaikka 9-20, niin ollaan realistisempia sen suhteen paljonko klubbarista voisi ihan maksimissaan saada samaan tilaukseen porukkaa mukaan. Nyt kolmen kimppatilauksen jälkeen mä väitän, että se kymmenenkin on aika työn takana.



Mä sain aikanaan suht helposti kasaan about 15 henkeä kun ei rajattu aluetta niin mitättömään länttiin kuin Helsinki. Eli valoksia käytiin silloin ottamassa Tampereella kootusti ja Stadissa jokainen omin neuvoin. Vois kuvitella että olis taas kysyntään muuallakin kuin Stadissa, sillä meidän tilauksesta on jo yli 2 vuotta aikaa.

Itse olen nykyään tulpat päässä niin festarit, ravintolaillat, keikat kuin bileetkin. Myös duunissa (=ravintolassa) käytän tulppia. Eli keskimäärin 4 iltaa/viikossa. On kyllä tullut rahalle vastinetta =)

Elacin <3

ps. Tais tulpat maskaa silloin 145e kun oli yli 15hlöä.
jeesboks

Posts: 4,064

#116 • • jeesboks p u p u
täytyis kyl harkita ja laskeskella miten toi rahatilanne menee. Tulpille ois kyllä käyttöä...

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Kolera

Posts: 4,256

#117 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Nytkun paffista pärähti elacinien verran ylimäärästä niin voisi ilmottaa ittensä tähän kunnolla.
Ei vaan millään jaksais yksin täältä lahlesta lähtee vaan käymään valoksia ohtamassa. *hih* eli pitää vonkuu noita muita retkuja tilailemaan kanssah

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

okiru

Posts: 709

#118 • • okiru Outo Hervantalainen
Itse olen mukana jos tampereelle saataisiin valosten otokseen mahdollisuus. Jos muita tamperelaisia ilmottautuu tänne niin voitaisiin miettiä tarkemmin aikaa ja paikkaa. Pidetään vaihtoehto auki. Helsinkiin asti ei myöskään hyvittaisi lähteä valoksia ottamaan.
fosforic

Posts: 120

#119 • • fosforic
Mukana myös jos tampereella sais otettua valoksii..

--
reality sucks!

mikko a

Posts: 253

#120 • • mikko a further
jesh, tampereelta messissä myös. ja jos päivä on sopiva
niin kai sitä voi noi valokset käydä tsadissakin ottamassa..