Elacin korvatulppien kimppatilaus (HELSINKI)

548 posts, 28 pages, 1,085,082 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#181 • • [Nuclear] el aprendiz
En nyt tiiä onko ihan oikea paikka kysästä mut onks jollain jotain tietoa miks noi pitäis uusia ~4 vuoden välein? Noin muistan jostain lukeneeni et suosittelee vaihtoa 4 vuoden välein, meneeks filsut heikoiks vai mikä niis on?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

duvin

Posts: 582

#182 • • duvin Jay v/d Veen

[Nuclear], 18.3.2006 13:38:
En nyt tiiä onko ihan oikea paikka kysästä mut onks jollain jotain tietoa miks noi pitäis uusia ~4 vuoden välein? Noin muistan jostain lukeneeni et suosittelee vaihtoa 4 vuoden välein, meneeks filsut heikoiks vai mikä niis on?



Korvat kasvaa & muuttaa muotoaan -> tulpat alkaa vuotaa. Korvat kasvavat ihmisellä koko eliniän.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#183 • • [Nuclear] el aprendiz

duvin, 18.3.2006 14:56:
Korvat kasvaa & muuttaa muotoaan -> tulpat alkaa vuotaa. Korvat kasvavat ihmisellä koko eliniän.


Totapa veikkailinkin, onneks ite kävin istuttaa ne uudestaan just ennen ku 2v. takuu loppu...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Taika-Kim

Posts: 68

#184 • • Taika-Kim Villitrancen suurlähettiläs
Onks täällä tilaus nyt käynnissä? Mulle yhet.
Gnizhak

Posts: 701

#185 • • Gnizhak iku

[Nuclear], 18.3.2006 13:38:
En nyt tiiä onko ihan oikea paikka kysästä mut onks jollain jotain tietoa miks noi pitäis uusia ~4 vuoden välein? Noin muistan jostain lukeneeni et suosittelee vaihtoa 4 vuoden välein, meneeks filsut heikoiks vai mikä niis on?


Mun Elacinit on nyt 3,5 vuotta vanhoja ja ne alkaa tosiaan tuntumaan ihan erilaiselta kun alussa. Toinen juttu mikä on käyny ni jostain syystä toinen filsu ei enää vaimenna samalla tavalla kun toinen, en osaa tältä istumalta sanoa onko siinä vaimennus enää tasanen vai ei, mut toisessa se vaimennus on reippaasti tällä hetkellä voimakkaampi. Jos jollain muulla on tietoa miks näin käy ni vois kertoa onko filsu menny rikki vai onko sille vielä tehtävissä jotain, tarkotuksena oli ottaa -25:t filsut kun tilaa uudet ja jatkaa noiden -15 käyttöä niissä uusissa, mut pahimmillaan joutuu ottaa molemmat filsut ja talous ei välttämättä kestä sitä :/

--
Don't Just Stand There

[Nuclear]

Posts: 5,855

#186 • • [Nuclear] el aprendiz

Gnizhak,
Mun Elacinit on nyt 3,5 vuotta vanhoja ja ne alkaa tosiaan tuntumaan ihan erilaiselta kun alussa.


Mulla alko kanssa tanssiessa ku hikoili niin pulpahtelee hieman ulos, mut sit lähetin takuun puitteissa takas, niin ne laitto noihin ilmeisesti pienen kerroksen silaria päälle ja on taas ku uudet ollu pari vuotta.

Missäs hinnoissa noi 25:n filsut liikkuu?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

DagO

Posts: 1,066

#188 • • DagO häröö

as, 20.3.2006 00:36:
Kummat olisi kannattavemmat tilata soittotarkoitukseen, -15db vai -25db?


-15db
Gnizhak

Posts: 701

#189 • • Gnizhak iku

[Nuclear], 20.3.2006 00:07:
Missäs hinnoissa noi 25:n filsut liikkuu?


Muistaakseni oli jossain vaiheesa puhetta et ne on jotain 80-90e, mut jos ottaa samaan tilaukseen ni saa 60e hintaan ne.

--
Don't Just Stand There

Ozie

Posts: 1,389

#190 • • Edited Ozie

Gnizhak, 20.3.2006 05:38:
---
[Nuclear], 20.3.2006 00:07:
Missäs hinnoissa noi 25:n filsut liikkuu?

---

Muistaakseni oli jossain vaiheesa puhetta et ne on jotain 80-90e, mut jos ottaa samaan tilaukseen ni saa 60e hintaan ne.



Nykyäänhän ne taitaa saada sillä halvemmalla hinnalla klubbarin mainitsemalla aina, kun ollaan sieltä muutamat tulpat jo tilattu *hymy*


mayah, 18.10.2005 13:31:

Onnistuu ihan sähköpostilla [email protected]

Kerrot vaan, että oot ollu tällaisessa Klubituksen kimppatilauksessa mukana silloin ja silloin ja saat filtterit seuraavana päivänä postitse kotiin laskun kanssa. (Me Klubbarilaiset ollaan katsos jo vakkari-asiakkaita *plur*)

[Nuclear]

Posts: 5,855

#191 • • [Nuclear] el aprendiz

Ozie, 20.3.2006 07:20:
Nykyäänhän ne taitaa saada sillä halvemmalla hinnalla klubbarin mainitsemalla aina, kun ollaan sieltä muutamat tulpat jo tilattu *hymy*


Entäs jos on klubbarista mut ei oo tilannu klubbarin ryhmässä vaan yksinään? :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#192 • • nebula Guest
Mä voisin kans liittyä... *hymy* Kyllä täytyy se oma kuulo suojata vihdoin ja viimein!
Ozie

Posts: 1,389

#193 • • Ozie

[Nuclear], 20.3.2006 11:52:
---
Ozie, 20.3.2006 07:20:
Nykyäänhän ne taitaa saada sillä halvemmalla hinnalla klubbarin mainitsemalla aina, kun ollaan sieltä muutamat tulpat jo tilattu *hymy*
---

Entäs jos on klubbarista mut ei oo tilannu klubbarin ryhmässä vaan yksinään? :D



Mitä nyt oon ymmärtäny ni vaikkei olis itse tulppia tilannu klubbarin kautta niin suodattimet saa siltikin klubbari-hintaan. Näin siis oon ite ymmärtäny.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#194 • • [Nuclear] el aprendiz

Ozie, 20.3.2006 12:52:
Mitä nyt oon ymmärtäny ni vaikkei olis itse tulppia tilannu klubbarin kautta niin suodattimet saa siltikin klubbari-hintaan. Näin siis oon ite ymmärtäny.


OK, hyvä juttu. Jos sitä sellaset sit vaikka tilais kun on vuosia kuitenkin filsuille jo kertyny.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

dj Missiah

Posts: 303

#195 • • dj Missiah JusT PuT IT:n Hand-around + team TILLILIHA
ilmoittakaa mulle milloin! Kuuro tarvitsee yhdet kipaleet *hymy*
Hanz

Posts: 929

#196 • • Hanz Team Lasse
Joo jos vihdoin saisin hankittua itselleni kunnon tulpat
kotivalo

Posts: 190

#197 • • kotivalo
Kiinnostais. Millasella aikataululla ois homma lähdössä käyntiin?
annabel

Posts: 1,681

#198 • • annabel bändäri
Oon myös mukana! o/ (Jos ei vaikka hävittäis niitä tällä kertaa normibaariin *blush*)
Avatar
#199 • • Janneko Guest
Olisin myös kiinnostunut!
kml

Posts: 1,142

#200 • • kml Keyhole Markup Language
Kiinnostais :)

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa