Elacin korvatulppien kimppatilaus (HELSINKI)

548 posts, 28 pages, 1,084,722 views

dj tp

Posts: 36

#341 • • dj tp
aa wow! oon tippunu iha kokonaa kärryiltä!
mut je! pitää sit hankkii iteksee!
Juhgu

Posts: 7,921

#342 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Vaikka tuossa aloitusviestissä onkin vähän tarpeettomasti ylisanoja, niin pakko liittyä kuoroon ja todeta että nämä tulpat ovat vitun jees. Kohta vuoden käyttänyt eikä ole apteekin eareihin paluuta :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

nethr

Posts: 763

#343 • • nethr !!

Loopy, 13.9.2007 23:14:
---
akiapina, 13.9.2007 21:54:
---
Riippuu pysyykö ne tallessa vai ei :p

---

Ensimmäisen parin hukkaaminen antaa kummasti motivaatiota pitämään huolta tulpistaan.

Nimim. kertaalleen koettu.



Niinpä *nyyh* Seuraavaan tilaukseen tultava sitten mukaan taas!!

--
xD

Duukkis

Posts: 627

#344 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

mayah, 3.2.2006 13:44:
---
ronja, 3.2.2006 13:36:
Mä olin mukana siinä edellisessä kimppatilauksessa, eli tulpat on ollut jo jonkin aikaa. Nyt mietin kuitenkin, että ovatkohan ne ihan sopivat. Kun laitan ne korviin, ne jäävät aika paljon korvan ulkopuolelle (siis korvan ulkoisten osien). Kuuluuko niiden olla sillä tavalla? Syvemmälle ne eivät ainakaan mene... Ihmettelen vaan sitä kun niitä mainostetaan "huomaamattomina", koska mun mielestä ne ovat päin vastoin huomiota herättävät..! Miten teillä muilla elacinien käyttäjillä, mahtuuko tulpat korvaan ihan hyvin? Johtuuko tämä vain siitä, että korvani ovat suhteellisen pienet, vai voivatko tulpat olla liian isot?

---


Kyllä ne pitäis olla sulle ihan sopivat, koska ne on sun korvien mukaan tehty :) Ootko varma, että laitat ne oikein päähän? Tuntuuko ne siis muuten sopivan korviin?

Otappa yhteyttä valosten tekijään (Mikko Lankinen 09 694 9538) ja keskustele hänen kanssaan ongelmasta! Tarvittaessa voit mennä vaikka käymään tulppien kanssa, sillä hän on lupautunut opastamaan ja auttamaan jos jollain tulee jotain ongelmia tulppien laittamisessa!

Omat tulppani menee kyllä korviin ihan huomaamattomasti sisälle, et voihan se tietysti olla, että olet vain pienikorvainen *hymy*


Mulla on samanlainen ongelma uusien tulppien kanssa. Vaikka kuinka survoisin ja kääntelisin, ne jäävät selvästi korvan ulkopuolelle. Olen koittanut myös sitä töhnää, joka oli pakkauksessa mukana. Mulla on melko pienet korvakäytävät myös. Pitänee soittaa Lankiselle, ellei jollain muulla ole niksejä. Jos on mentävä paikan päälle, niin ei kai siitä pidä mitään lisämaksua maksaa?

edit: Olisikohan tulleet mulle jonkun toisen tulpat ja jollekin toiselle mun tulpat?
tir

Posts: 951

#345 • • tir
miulla tulee kanssa suht ulos ne, mutta toimivat silti.
en oo mitenkään häiriöks kokenu.
Dementation

Posts: 2,892

#346 • • Dementation wednesday?
Elacinit *sydän*

joskin mun tulpissa oli pieni moka, luulin ensin ettei ne sovi korvaan laisinkaan, tuntuivat tosi huonolta, sit kerran löin ne päähän tarkemmin ajattelematta ja huomasin, että näähän istuu nyt tosi hyvin, että ilmeisesti korva nyt on tottunut näihin...
Sit kun otin pois, niin huomasin missä "vika" eli mulla oli "L" ja "R" merkinnät väärinpäin, eli en tiedä oliko tehtaan vai valostentekijän moka, mutta jos laitan ne tulpat noiden kirjainten mukaan korviin, niin tuntuvat pahalta, mutta kun laitan leftin oikeeseen korvaan ja rightin vasempaan, niin fiilis on hyvä. *joo*

No tekevälle sattuu *tirsk*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Keba

Posts: 194

#347 • • Keba

Duukkis, 23.10.2007 22:18:
---
mayah, 3.2.2006 13:44:
---
ronja, 3.2.2006 13:36:
Mä olin mukana siinä edellisessä kimppatilauksessa, eli tulpat on ollut jo jonkin aikaa. Nyt mietin kuitenkin, että ovatkohan ne ihan sopivat. Kun laitan ne korviin, ne jäävät aika paljon korvan ulkopuolelle (siis korvan ulkoisten osien). Kuuluuko niiden olla sillä tavalla? Syvemmälle ne eivät ainakaan mene... Ihmettelen vaan sitä kun niitä mainostetaan "huomaamattomina", koska mun mielestä ne ovat päin vastoin huomiota herättävät..! Miten teillä muilla elacinien käyttäjillä, mahtuuko tulpat korvaan ihan hyvin? Johtuuko tämä vain siitä, että korvani ovat suhteellisen pienet, vai voivatko tulpat olla liian isot?

---


Kyllä ne pitäis olla sulle ihan sopivat, koska ne on sun korvien mukaan tehty :) Ootko varma, että laitat ne oikein päähän? Tuntuuko ne siis muuten sopivan korviin?

Otappa yhteyttä valosten tekijään (Mikko Lankinen 09 694 9538) ja keskustele hänen kanssaan ongelmasta! Tarvittaessa voit mennä vaikka käymään tulppien kanssa, sillä hän on lupautunut opastamaan ja auttamaan jos jollain tulee jotain ongelmia tulppien laittamisessa!

Omat tulppani menee kyllä korviin ihan huomaamattomasti sisälle, et voihan se tietysti olla, että olet vain pienikorvainen *hymy*

---

Mulla on samanlainen ongelma uusien tulppien kanssa. Vaikka kuinka survoisin ja kääntelisin, ne jäävät selvästi korvan ulkopuolelle. Olen koittanut myös sitä töhnää, joka oli pakkauksessa mukana. Mulla on melko pienet korvakäytävät myös. Pitänee soittaa Lankiselle, ellei jollain muulla ole niksejä. Jos on mentävä paikan päälle, niin ei kai siitä pidä mitään lisämaksua maksaa?

edit: Olisikohan tulleet mulle jonkun toisen tulpat ja jollekin toiselle mun tulpat?



Istuuko ne tulpat kuitenkin tiiviisti?
Duukkis

Posts: 627

#348 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Keba, 24.10.2007 14:33:
---
Duukkis, 23.10.2007 22:18:
---
mayah, 3.2.2006 13:44:
---
ronja, 3.2.2006 13:36:
Mä olin mukana siinä edellisessä kimppatilauksessa, eli tulpat on ollut jo jonkin aikaa. Nyt mietin kuitenkin, että ovatkohan ne ihan sopivat. Kun laitan ne korviin, ne jäävät aika paljon korvan ulkopuolelle (siis korvan ulkoisten osien). Kuuluuko niiden olla sillä tavalla? Syvemmälle ne eivät ainakaan mene... Ihmettelen vaan sitä kun niitä mainostetaan "huomaamattomina", koska mun mielestä ne ovat päin vastoin huomiota herättävät..! Miten teillä muilla elacinien käyttäjillä, mahtuuko tulpat korvaan ihan hyvin? Johtuuko tämä vain siitä, että korvani ovat suhteellisen pienet, vai voivatko tulpat olla liian isot?

---


Kyllä ne pitäis olla sulle ihan sopivat, koska ne on sun korvien mukaan tehty :) Ootko varma, että laitat ne oikein päähän? Tuntuuko ne siis muuten sopivan korviin?

Otappa yhteyttä valosten tekijään (Mikko Lankinen 09 694 9538) ja keskustele hänen kanssaan ongelmasta! Tarvittaessa voit mennä vaikka käymään tulppien kanssa, sillä hän on lupautunut opastamaan ja auttamaan jos jollain tulee jotain ongelmia tulppien laittamisessa!

Omat tulppani menee kyllä korviin ihan huomaamattomasti sisälle, et voihan se tietysti olla, että olet vain pienikorvainen *hymy*

---

Mulla on samanlainen ongelma uusien tulppien kanssa. Vaikka kuinka survoisin ja kääntelisin, ne jäävät selvästi korvan ulkopuolelle. Olen koittanut myös sitä töhnää, joka oli pakkauksessa mukana. Mulla on melko pienet korvakäytävät myös. Pitänee soittaa Lankiselle, ellei jollain muulla ole niksejä. Jos on mentävä paikan päälle, niin ei kai siitä pidä mitään lisämaksua maksaa?

edit: Olisikohan tulleet mulle jonkun toisen tulpat ja jollekin toiselle mun tulpat?

---


Istuuko ne tulpat kuitenkin tiiviisti?


Eivät istuneet eivätkä juuri vaimentaneetkaan. Korvaan tuleva osa oli aivan liian iso mulle. Mutta Mikko Lankinen kerkes soittaa mulle jo ja pahoitteli sekaannusta. Eli tulpat olivat menneet keskenään sekaisin (joku muu sai mun tulpat). Saan varmaankin huomenna oikeat tilalle. Jos vaikka ens viikonloppuna pääsis kokeilemaan niitä bileissä. *hymy*
Jinkso

Posts: 1,209

#349 • • Jinkso FINRG
Jos tällähetkellä on jonkinlaista kimppatilausta viritteillä, niin meikäläinen lähtee mukaan.
Mornaor

Posts: 64

#350 • • Mornaor Kovaydin Vastarinta Crew
Täälä olis kans yks Elaceista kiinnostunu. Jos siis viritteillä on tilaus ja mukaan viä vaan kerkiää/mahtuu.
lemonator

Posts: 7

#351 • • Edited lemonator
Täällä olisi kanssa yksi varma tilaaja. Yritän tällä kertaa olla skarppina oikeaan aikaan, kun meni viimeksi ohi *grr*
Duukkis

Posts: 627

#353 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Orfeus, 9.6.2005 22:22:
---
sensus,
-clip-

---

Suodattimien vaihto onnistuu helposti noin kahdesskymmenessä sekunnissa, ainoo miinuspuoli jonka vuoksi en bileisiin molempia filttereitä roudaa on että pelkät suotimet on kohtuu helppo hukata jos niille ei keksi jotain järkevää säilytyspaikkaa!


Helppous on ehkä kiinni tulppien muodosta. Mä en saanut muuten kuin tiskihanskoilla suodattimet vaihdettua, koska tulpat liukui sormissa, ei saanut otetta. Pitää ilmeisesti ottaa bileisiin takataskuun hanskat, joilla tarvittaessa vaihtaa suodattimet X) Vai onko jollain parempaa ehdotusta?
daffy

Posts: 737

#354 • • daffy duck and cover

Duukkis, 27.10.2007 12:13:
---
Helppous on ehkä kiinni tulppien muodosta. Mä en saanut muuten kuin tiskihanskoilla suodattimet vaihdettua, koska tulpat liukui sormissa, ei saanut otetta. Pitää ilmeisesti ottaa bileisiin takataskuun hanskat, joilla tarvittaessa vaihtaa suodattimet X) Vai onko jollain parempaa ehdotusta?


Aika jännä, ei mulla ole ollut moisia ongelmia. Sen kun napakasti tarttuu peukalo-etusormiotteella tulpasta ja puristaa sen verran että suodatin muljahtaa ulos. *ding*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Duukkis

Posts: 627

#355 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

daffy, 27.10.2007 12:36:
---
Duukkis, 27.10.2007 12:13:
---
Helppous on ehkä kiinni tulppien muodosta. Mä en saanut muuten kuin tiskihanskoilla suodattimet vaihdettua, koska tulpat liukui sormissa, ei saanut otetta. Pitää ilmeisesti ottaa bileisiin takataskuun hanskat, joilla tarvittaessa vaihtaa suodattimet X) Vai onko jollain parempaa ehdotusta?

---

Aika jännä, ei mulla ole ollut moisia ongelmia. Sen kun napakasti tarttuu peukalo-etusormiotteella tulpasta ja puristaa sen verran että suodatin muljahtaa ulos. *ding*


Mulla on se korvakäytävään tuleva osa niin kapea ja vastaavasti suodatinosa niin leveä, että se tuottaa ehkä ongelmia vaihtamisessa. Ehkä saat jonkinlaisen kuvan siitä kapeudesta, kun mulle aluksi toimitetuissa väärissä tulpissa korvakäytävän osa oli suunnilleen kolmasosan leveämpi kuin näissä oikeissa.
daffy

Posts: 737

#356 • • daffy duck and cover

Duukkis, 27.10.2007 12:46:
Mulla on se korvakäytävään tuleva osa niin kapea ja vastaavasti suodatinosa niin leveä, että se tuottaa ehkä ongelmia vaihtamisessa. Ehkä saat jonkinlaisen kuvan siitä kapeudesta, kun mulle aluksi toimitetuissa väärissä tulpissa korvakäytävän osa oli suunnilleen kolmasosan leveämpi kuin näissä oikeissa.


Ei sen korvakäytäväosan leveyden/muodon/tms. pitäisi millään tavalla vaikuttaa suodattimen vaihtoon jossa tulppaa painetaan vain suodattimen kohdalta reunoilta. Mutta ehkä en vaan nyt tuosta kuvailusta ymmärtänyt ongelmaa. :)

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Duukkis

Posts: 627

#357 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

daffy, 27.10.2007 13:25:
---
Duukkis, 27.10.2007 12:46:
Mulla on se korvakäytävään tuleva osa niin kapea ja vastaavasti suodatinosa niin leveä, että se tuottaa ehkä ongelmia vaihtamisessa. Ehkä saat jonkinlaisen kuvan siitä kapeudesta, kun mulle aluksi toimitetuissa väärissä tulpissa korvakäytävän osa oli suunnilleen kolmasosan leveämpi kuin näissä oikeissa.

---

Ei sen korvakäytäväosan leveyden/muodon/tms. pitäisi millään tavalla vaikuttaa suodattimen vaihtoon jossa tulppaa painetaan vain suodattimen kohdalta reunoilta. Mutta ehkä en vaan nyt tuosta kuvailusta ymmärtänyt ongelmaa. :)


No emmä tiiä. Ihan typerän muotoinen koko torvi. *nauru* Mutta voishan niistä hanskoista leikata peukalon ja etusormen pois, niin mahtuisivat pieneen tilaan.
soturi

Posts: 194

#358 • • soturi hypnotoad
Onko uutta tilausta tulossa?

--
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!

-henu-

Posts: 67

#359 • • -henu-
Minäkin ilmoittaudun seuraavaan erään valuja...
[Nuclear]

Posts: 5,855

#360 • • [Nuclear] el aprendiz
Onks seuraava tilaus tulossa koska? Voisin ilmoittautua jos kyseinen tapahtuma tulee piakkoin...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku