Illumination 22.1.2005 @ Joensuu

26 posts, 2 pages, 4,625 views

Jammailija

Posts: 3,224

#21 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Jengi ylisti Peakin setin erittäin korkealle ja olen täysin samaa mieltä. Setti oli hyvin rakennettu ja sen sisällä musiikkityyli vaihteli sujuvasti. Erinomaista!*joo*

Hemmetin hyvä porukka oli paikalla, kaikki värikkäät klubipersoonat, joten bileet olivat kokemisen arvoiset.
Kivaa oli ja ens kerral yhtä reipas je rento meno*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#22 • • BlueGrape Guest
Itsehän henkilökohtaisesti tykkäsin! \,,/
soulsaw

Posts: 444

#23 • • soulsaw 1.0
Peak oli mielestäni alusta letkeä( ehkä vähän liankin) ja pelästyin että house tulee pysymään liian rentona koko illan.
Mies kuitenkin yllätti välillä tuli aovan loistavaa techy/sexy electronics housee ja lopuksi kiva paketti joka sisälsi breaksii ja teknoo *plur* *plur* *aplodit* Erinomainen setti Tempon uudelta residentiltä *hihu*

Sasha rankaisi kovaa ja kuulin mielestäni välistä loistavia acid soundejakin, Voodoo People rmx oli kyllä loisto *sydän*
Harmi vaan että Peakin settiä tuli välillä niin kovaa revittyä, että Sashan setin alusta minulla kramppasi pahasti sisäreidet *grr**eiei**iihhih* Siinä taas meni yli tunti chillatteessa ja juodessa vettä, harmittaa... Polkkaahan sitä ollaan eniten odotettu sinä iltana *uuh* Niinkuin Sasha itse sanoi setti oli "Sellainen leka, että oksat pois" *vink*

Kiitän meidän bileporukkaa huipusta menosta *aplodit**jiihaa**joo* Edes känniääliöt tanssilattialla eivät pilaneet fiiliksiä *hihu*

--
_____

Dj_Albert

Posts: 98

#24 • • Dj_Albert
Selvästi kysessä ollut hyvät bileet, harmi kun ei oikein päässyt paikalle täältä Espanjasta asti *piis*
Dexter

Posts: 31

#25 • • Dexter

Dj_Albert:
Selvästi kysessä ollut hyvät bileet, harmi kun ei oikein päässyt paikalle täältä Espanjasta asti *piis*


Eipäs selitellä...

--
Do you think that fuck is funny?Fuck yourself and save your money....

Peak

Posts: 116

#26 • • Peak
Miksaukset ja livet osioon lisätty kahden tunnin osa setistä. Valitettavasti md loppui kesken niin ei saanut loppuosaa talteen. Toivottavasti maistuu!

Peak