Bio - Tech It Up [techtrance, hardtrance]

15 posts, 1 page, 3,177 views

Bio

Posts: 4,429

#1 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Nonni, tässä toinen miksaukseni. Alan koko ajan enemmän pitämään teknosta mutta askel kerrallaan.

Bio - Tech It Up
(Ogg-muodossa)

68 Mb, 74 min, 128 kbps

tracklist:

1. Madonna - Die Another Day (Tiësto remix)
2. Ferry Corsten – Sweet Sorrow (Ferry Corsten fix)
3. Percursor – Pulsar
4. Carlo Resoort – Musica
5. E-Graig – Smoke (E’s Rough mix)
6. Unknown – XTC
7. Thilo & Evanti – System Addict
8. Walt – Silver Machine (Afri-edit)
9. Blank & Jones – Stars Shine Bright (Sam Sharp remix)
10. Ron van den Beuken - Endless (4Clubbers remix)
11. Nick Lunn & YOMC pres. Techno Punk – Saturday
12. Marc van Linden & Matys – Sunrise
13. DJ Scot Project – L (Want Your Love)

download
Defiz

Posts: 717

#2 • • Defiz
noniin, teknisesti en osaa arvostella tätä, muuten kun että mun mielestä vaihdot menee nappiin. fiiliksen puolesta loistava! :) *toimii*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

mayah

Posts: 11,313

#4 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi
Mua hieman jännitti toi sun viittaukses tohon teknoon lämpenemisestä, se kun ei kuulu ihan noihin mun suosikkeihin. Siitäkin huolimatta latasin setin pelonsekaisin tuntein.. Onneksi. Mä tykkäsin todella. Teknisesti tasokasta on aina mukava kuunnella, oli musiikki mitä hyvänsä. Kun vielä biisivalinnatkin osuu nappiin, voin luvata, et tää setti jää soimaan mun koneelle.

Mä en oo koskaan oikeen tykänny Madonnasta, mut tää remixi kyllä alotti setin oikein mainiolla tavalla. Ja Ferry Corsten sopi perään loistavasti (ja kun vielä satun tykkäämään just tästä biisistä, niin mikäs sen mukavampaa..) Kokonaisuudessaan setti rakentuu nätisti ja tuntuu, et sillä on oikeesti punainen lanka, jota se seuraa alusta loppuun. Joko hyvin suunniteltu tai mieletön tuuri, jos sokkona nappasit levyjä laatikosta lautaselle, mut toimii. Missään vaiheessa ei oo sellasta tasapaksua oloa, jokainen biisi tuo oman juttunsa settiin.

Kikkoja oli musta just sopivasti, ei liikaa eikä liian vähän. Ne muutamat 'haparoinnit' vaihdoissa erottaa ihmisen koneesta, joten nekin kuuluu fiilikseen (eikä todellakaan oo kyse mitään häiritsevästä, kuhan nyt vaan poimin ne useamman kuuntelukerran ja kelaamisen avulla mun erittäin tarkalla ja herkällä dj-korvallani *justjoo*)

Oikeestaan vaan kaks asiaa:

1. Ladatkaa ja kuunnelkaa tää setti. Oikeesti. Suosittelen erittäin lämpimästi *sydän*
2. Promoottorit herätys!! Keikkaa tälle kundille.

--
Being happy is what I do best ^_^

Bio

Posts: 4,429

#5 • • Bio The Bullies / Pinky
Kiitos kommenteista!

Maijan kommentti oli mieltä lämmittävä. Se on hyvä et porukka tykkää *hymy*

Toki lisää saa kommentoida.
Avatar
#6 • • Edited astaroth Guest
Edellisen settisi kuunnelleena ja Mayahin innoittamana pakko oli imuttaa. Tahdoin kuulla, että onko edelliseen tullut kehitystä lisää.

Täytyy kyllä sanoa, ettää rokkaa huolella! Teknompi ränse kolahtaa oikein messevästi ja joka ukko ei tällaista soundia joka päivä soita. Hyviä kipaileita tulee koko ajan ja kokonaisuus rullaa oikein mukavasti eteenpäin.

Huomauttamista vain parista vaihdosta, joissa biitti ei ihan osu kohdilleen, mutta yhdessä korjaus tapahtuu nopeasti ja toi toinen ei haittaa ollenkaan kuuntelufiilistä, koska se kuitenkin on sen verran lähellä toista komppia. Eli ihan vain huomautuksena, ei muuta.

Tosi kivaa kuunneltavaa! Koskas soitat jossain?

*tulosturkuun* :)

Edit:

Sen verran vielä, että toi Scott Project ei olisi voinut olla parempi lopetus. On se niin kaunis biisi!*sydän*
Bio

Posts: 4,429

#7 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Kiitoksia *hymy* Scot Project on ollu mun kestosuosikki..

Jälleen on kiva kuulla et jotkut muutkin (kuin minä) tykkää tän tapaisesta musasta.

Seuraava keikka olis Club Frendin avajaisissa, tosin siellä ei tuu näin rankkaa settiä.
Mike Kila

Posts: 306

#8 • • Mike Kila
Mites multa on tämmöne päässy ohitte *hymy*. Teknomman trancen miksaukset uppoo mulle ja niin teki tämäkin. Melko suuri osa biiseistä oli itselle tuntemattomia, mutta se ei haitannut. Päinvastoin :D. Muutama vaihto laukkaa, mutta kenelläpä nyt ei *iihhih*.

Jos jotain moitittavaa täytyy etsiä, niin se on miksauksen yksitoikkoisuus. Samaa techiä koko miksauksen ajan. Pikkuinen vaihtelevuus voisi olla paikallaan. Muuten ihan jees setti!

8/10
Jahas

Posts: 1,435

#9 • • Jahas
Kaipa täytyy naapurikaupungin miehen tuotos tsekata kun tuo teknompi transe iskee itsellekin jossain määrin *hihu*

palaute myöhemmin.
Bio

Posts: 4,429

#10 • • Bio The Bullies / Pinky

Mike Kila:
Pikkuinen vaihtelevuus voisi olla paikallaan.

8/10



Toi mullakin kävi mielessä, mut halusin kokeilla tehdä tälläisen ja kuulla kommentteja siitä.

Kiitos kommentoinnista *iloinen*
Defiz

Posts: 717

#11 • • Defiz
koskas päästään kuuleen uutta settiä? *ei malta odottaa* *aplodit**jiihaa**nauru*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Bio

Posts: 4,429

#12 • • Bio The Bullies / Pinky

Defiz:
koskas päästään kuuleen uutta settiä? *ei malta odottaa* *aplodit**jiihaa**nauru*



kyl menee varmaan joku pari kuukautta seuraavaan, ellen saa jotain outoa inspistä *pelle*
Defiz

Posts: 717

#13 • • Defiz
juu, no hätä, anna inspiksen putkahtaa rauhassa *joo*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

mayah

Posts: 11,313

#14 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi
Tää vaan soi ja soi koneella joka päivä! Mä kuuntelen tätä nykyään enemmän ku kiksua *jiihaa*

--
Being happy is what I do best ^_^

Bio

Posts: 4,429

#15 • • Bio The Bullies / Pinky

mayah:
Tää vaan soi ja soi koneella joka päivä! Mä kuuntelen tätä nykyään enemmän ku kiksua *jiihaa*



heh.. siitä se alkaa *vink*