Illumination 5.2.2005 @ Oulu

58 posts, 3 pages, 5,063 views

psydog

#41 • • Edited psydog I’ve seen the Promised Land!

Astaroth:
---
PsyDog:
Astaroth <- teit jopa valeprofiilin, no kylläpä sua tämä asia kiihottaa.

---

Elikäs pyysin ylläpitoa jäjittämään molempien käyttäjien IP-osoitteet.

Eivät ole lähelläkään.

Siirsin keskustelumme jo eilen Off-topikkiin. Sano sanottavasi siellä.

En jaksaa aiheesta enään keskustella. Tää on aika typerä muutenkin. Se homo sai mitä ansaitsi ja piste. Kaikilla omat mielipiteet asiasta. Niillä jotka tilannetta eivät nähneet voi olla erillainen mielipide, en syytä niitä siitä.Enkä keskustele aiheesta enään.

PS. Ei mua homot haittaa, mutta käyttäytyä pitää pystyä normaalisti. Ja By The Way niillä on aika kiva baari se "Becksu"

PPS. Myönnän että liiottelin siinä että yleistin asiaa
ht-raver

#42 • • ht-raver
Minä olin myös paikalla, ja tanssilattialla tuli myös oltua. Taisin ilmeisesti törmätä ko. tilanteeseen (tai sitten eriin), mutta jossain vaiheessa eräs jätkä kaatui välikohtausten seurauksena lattialle. Tietenkin selvän suomen kielen ymmärtäminen olisi myös "iskijälle" suotavaa. Mutta ei fyysinen väkivalta silti ole oikeutettua millään tavalla. Järjestyksenvalvojat lienevät todellakin voimankäyttöä varten, ja hekin vain tarvittaessa. Itse homona (hah homofoobikoille) olen kyllä sitä mieltä, että eiköhän se pitäisi kerrasta uskoa jos toinen sanoo että ei kiinnosta. Käytös tässä tilanteessa on molempien puolelta törkeää.

Becksu on homobaari, eikä sitä yksi Illumination miksikään muuta. Becksussa oli myös hyvin paljon homoja kyseisenä launtai-iltana. Monet heistä kyseisen ravintolan vakioasiakkaita. Olisi hirveän hyvä, jos yrittäisimme sietää toinen toisiamme, ja että uskoisimme hyvällä että tuo hyvännäköinen jätkä ei ole homo, kun hän kerta niin väittää. Tai että portsarit ovat niitä, jotka tekevät toimenpiteitä, eivät asiakkaat. Seuraavissa bileissä yritetään kaikki olla kiltisti, jooko? Muuten, jotta tämä ei ihan valittamiseksi menisi, totean vielä loppuun että Bileet Olivat Mahtavat, Kiitos Järjestäjille sekä kaikille DJ:illekin (erityisesti Mayah - oli upiaa!)
psydog

#43 • • psydog I’ve seen the Promised Land!

ht-raver:
Minä olin myös paikalla, ja tanssilattialla tuli myös oltua. Taisin ilmeisesti törmätä ko. tilanteeseen (tai sitten eriin), mutta jossain vaiheessa eräs jätkä kaatui välikohtausten seurauksena lattialle. Tietenkin selvän suomen kielen ymmärtäminen olisi myös "iskijälle" suotavaa. Mutta ei fyysinen väkivalta silti ole oikeutettua millään tavalla. Järjestyksenvalvojat lienevät todellakin voimankäyttöä varten, ja hekin vain tarvittaessa. Itse homona (hah homofoobikoille) olen kyllä sitä mieltä, että eiköhän se pitäisi kerrasta uskoa jos toinen sanoo että ei kiinnosta. Käytös tässä tilanteessa on molempien puolelta törkeää.

Becksu on homobaari, eikä sitä yksi Illumination miksikään muuta. Becksussa oli myös hyvin paljon homoja kyseisenä launtai-iltana. Monet heistä kyseisen ravintolan vakioasiakkaita. Olisi hirveän hyvä, jos yrittäisimme sietää toinen toisiamme, ja että uskoisimme hyvällä että tuo hyvännäköinen jätkä ei ole homo, kun hän kerta niin väittää. Tai että portsarit ovat niitä, jotka tekevät toimenpiteitä, eivät asiakkaat. Seuraavissa bileissä yritetään kaikki olla kiltisti, jooko? Muuten, jotta tämä ei ihan valittamiseksi menisi, totean vielä loppuun että Bileet Olivat Mahtavat, Kiitos Järjestäjille sekä kaikille DJ:illekin (erityisesti Mayah - oli upiaa!)

Vihdoinkin joku puhuu asiaa
Marcus Maison

#44 • • Marcus Maison Armada Music
Ihan mainiot bileet olivat, vaikka välillä joutui homojen ahdistelun kohteeksi, joka ei ole koskaan kivaa - ei vaikka ahdistelija olisi nainen. ;)

GateWayn, Orionin ja Mayahin setit olivat kerrassaan loistavia, etenkin Mayahin. Peakin setti ei kyllä napannut sitten yhtään, meinattiin lähteä käymään autossa mutka - kuuntelemassa vähän parempaa musiikkia, ettei vain vahingossakaan nukahda. No onneksi monet muut pitivät ja onhan se hyvä, että bileissä tarjotaan jokaiselle jotain. Mayahin setti onneksi piristi sen verran, että jaksoi tanssia melkeinpä koko setin ajan, vaikka pohkeet olivat jo edellisestä päivästä tosi kipeänä.

Kiitoksia hyvistä bileistä, näitä tulee varmaan muisteltua jossain tosi kaukana etelässä.. sniif.
-
Ja offtopicin aiheeseen, että kyllä tanssilattialla oli yksi tosi ärsyttävä homo/bi-seksuaali, mutta eipä se anna oikeutta haukkua muita asiallisesti käyttäytyviä homoja, joita siellä oli kuitenkin 99.99%:sti. Kyseinen herra ahdisteli minun lisäksi myös vieressä tanssivia naisia.

Eikä minua haitannut yhtään, vaikka muutama homo yritti iskeä mm. WC:ssä, he sentään ymmärtivät heti mitä tarkoittaa " ei kiinnosta ". :)
-
mza

#45 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Jaa-A!
Täällähän keskustelu on mennyt mielenkiintoiseen suuntaan...*ding*
Kyllähän siellä oli keski-ikäsiä, humaltuneita miehiä jotka harrastivat perseestä puristelua ja epätoivoisia ehdotuksia. *eiei*
Itseä se ei kuitenkaan pahemmin häirinnyt koska olen varma omasta seksuaalisesta suuntautumisestani.

Ja asiaan....

Paikka on todella mainio!*joo*
Valo ja deko puoli toimi hyvin.
Soitantakin oli maistuvaa. (varsinkin Mayahin setti )

Soittojärjestys vain hieman ihmetytti. Orionin olisi ( omasta mielestä) pitänyt soittaa toiseksi viimeisenä.
Peak kyl osaa hommansa todella hyvin mutta äkillinen tempon putoaminen ei vain toiminut itselle. Vaikka eipä pieni tauko pahaa tehnyt*nauru*.

Ainoana miinuksena känniätörmäililjä joka keskeytti maukkaa hardtranseilun.

Kokonaisuutena loistava ilta 9½ kouluarvosana muodossa.
*piis*
ee102

#46 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

mayah:
Ja kiitos seurasta *hali*

Kiitos itsellesikin seurasta. *hali* Ilta meni kyllä oikein mukavasti, enkä ihmettele tipahdustasi, koska olin itsekin siinä vaiheessa aika pelit seis. *hihu*

Ja mielestäni soitit kyllä tapahtuneista huolimatta hyvin, ei valittamista. Saithan pidettyä silti tunnelman yllä.
ee102

#47 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

PsyDog:
Itehän noi hesalaiset homot aloitivat ton keskustelut. Mä vaan kertoin mielipiteen bileistä sekä kerroin traumasta mikä mulle tuli siellä. Mutt mikäpä siinä homobaarissahan nuo bileet olivat, ja kyllä itse tykkäsin paljon. Eikä se homotapauskaan haitta periaatteessa yhtä, itseasiassa oli ihan mukavakin potkia sitä.

Traumasta? Hesalaiset homot? *täh* *hahjust* Mutta enpä itse jatkaisi tästä aiheesta enemmälti täällä vaan todellakin Off topic-jatkojen puolella, koska ei tuo homoasia enää oikein liity itse keskusteluun bileistä...
Esa

#48 • • Esa
Hehe... Jo päivän kolmas nauruhermoja kutkuttava viestiketju.
*muhaha*
nuka

#49 • • nuka
Ihaninta! Puolen toista kuukauden bilevajaus täytettiin loistavasti...minä tykkäsin *sydän*

Hihiii...Mayhahin "avautumiset" kyl huvitti..enpä oo kovin monen nähny tuollaasta tekevän ja huippua et joku ees tekee niin *ding*(en tajua itseäni *täh* -liian vähän olen nukkunut aivokapasiteettini väsymisasteeseen nähden).

You go girl! *nauru*

Kiitos! *hymy*
psydog

#50 • • psydog I’ve seen the Promised Land!

ee102:
---

Traumasta? Hesalaiset homot?

Off topikkiinhan toi jo ajat sitten siirretty. Ja sanoin näin koska olin vaan vittuuntunut, en kuitenkaan ihan sillälailla ajattele.
Gateway

#51 • • Edited Gateway Club Therapy

Mayah:
Ps. Monitorin luukuttaminen on mun puolustautumiskeinoni kaikenlaisia selän takana kyttäilijöitä vastaan, kato, ei tytön pää kestä painetta jos siinä vieressä tuijotetaan..

Muahhah :) no ainakin monitori-vola ajoi mut tiehensä siitä eli asiansa ajoi, valomieheltä tuli kans kommenttia että toisetkin tulpat ois olleet tarpeen :D Eimutta hienosti soitit ja ihan hyvää settiäkin, ei mennyt liian rankaksi kuten alunperin pelkäsin. Propsit...
Max Dee

#52 • • Max Dee Wavedata Records / Warp Gate
hyvät oli kemut ja musiikki oli VÄHÄN rankempaa mitä normaalina iltana soittelen.. :)
hyvästihän toi upposi kanta-asiakkaisiinkin. noista ahisteluista: en kyllä törmännyt kuin 2:een vakkariin jotka oli ahistelu tuulella. toisen ohjasin järjestysmiehen talutuksessa ulos sen jälkeen kun oli tanssilattialla makoillut (ei voinut itse heittää kun en ollut töissä). normaalisti tuolla heterokin selviää hengissä tai ainakin mä olen selvinnyt xP
IsmoL

#53 • • IsmoL

GateWay:
valomieheltä tuli kans kommenttia että toisetkin tulpat ois olleet tarpeen :D

:) Onneks ei ollu kokoajan monitorit päällä. Mun mielestä jossain vaiheessa monitorit lähti myös itsestään päälle? Tai sitten se johtui tuosta jälkimmäisestä ilmiöstä ja kuulosti vain että se tuli monitoreista.

Eli toinen kanava katosi PA:sta jossain vaiheessa Mayahin settiä hetkeksi. Sen sai korjattua kätevästi heiluttelemalla piuhoja paikan oikeassa dj-kopissa. Eli vinkkinä paikan henkilökunnalle, "korjatkaa teippiliitokset vahvareitten ja mikserin välistä :) Teippi ei ole oikea tapa tehdä liitoksia ravintolan äänessä."

Ja sit bileistä. Mun mielestä Becksu on paikkana loistava. Uima-allas tyyppinen syvennys tanssilattiassa toimii. Ja Clubi-kulttuuri palaa vähän niinku juurilleen tollasessa paikassa. Ja eiks klubittajat olekkin normaalia suvaitsevaisempaa porukkaa. Ääni oli Ok sillon ku se toimi. Paikan omista valoista oli käytössä tanssilattialla vain laserit, ne toivat ihan kivan lisämausteen valoihin. Itelle uppos parhaiten Orionin ja Gatewayn-setit, johtuunee siitä että omasta levystöstä löytyy samoja levyjä. Itse en pahemmin tanssilattialle kerinny. Jatkot oli hauskat vaikka levotonta Nykäs juttua oliki. Loppusanoiksi sopiikin "Ehkä join, ehkä en, so not, kuhan mäkki liikkuu" :)
Max Dee

#54 • • Max Dee Wavedata Records / Warp Gate

addx:
Eli vinkkinä paikan henkilökunnalle, "korjatkaa teippiliitokset vahvareitten ja mikserin välistä :) Teippi ei ole oikea tapa tehdä liitoksia ravintolan äänessä."

noee, oisko näin :)
pitää delegoida asia eräälle kaljulle DJ:lle joka huoltaa kaikki laitteet.. me kuulemma ei saada koskea mihinkään xP
psydog

#55 • • psydog I’ve seen the Promised Land!
Kiitos luoja vihdoinkin teema vaihtui... kerran potkase ja saa kuullaa siitä sitten koko viikonloppu *eiei*
IsmoL

#56 • • IsmoL

mayah:
No emmä nyt NIIIIN kovin soittanu *nauru* Tuli kyl kieltämättä välillä sellasia hassuja hetkiä, et käännyin katsoo kesken levylaukun tonkimisen, et miten se monitori voi taas olla päällä, ku just sen väänsin pois. Mut voi olla, et se oli mun pääni sisälläkin, siellä soi aina kummallisia juttuja *vink*

No sit ne jutut oli munki pään sisällä, koska itsekkin huomasin et monitoreihin tuli volaa vaikka kukaan ei mikseriin koskenutkaan :) Onkohan tää tarttuvaa?
ht-raver

#57 • • ht-raver
Seuraavia Becksun bileitä odottelemaan! Aloitus oli kyllä sen verran mahtava. Vaikkakin ilmestyin paikalle vasta puoli kahden aikoihin...*hih*