Illumination 5.2.2005 @ Oulu

58 posts, 3 pages, 5,103 views

psydog

#21 • • psydog I’ve seen the Promised Land!

BeaNik:
Ihan kiva meno siellä oli, ehkä vähän liikaa heterojuntteja, jotka olivat jostain ties mistä tulleet kaupunkiin ja baariin. Juuri tuollaisia PsyDog'n kaltaisia. Minusta ei homoista ollut mitään haittaa, ehkä nämä, jotka väittävät homojen käpälöineen, ovat vain kuvitelleet kaiken. No, jos tapahtuma siellä uudelleen järjestetään, niin tiedetään ainakin jo etukäteen raportoida henkilökunnalle, ketkä käyttäytyvät aggressiivisesti.

Astaroth <- teit jopa valeprofiilin, no kylläpä sua tämä asia kiihottaa.
psydog

#22 • • psydog I’ve seen the Promised Land!
En mä uhkailee, alkoi vaan vituttaa... Sory, my bad.
psydog

#23 • • psydog I’ve seen the Promised Land!
Kiitos valaistamisesta *kiitoskiitos* Nyt minun silmät aukesivät, ja olen aivan toisenlainen ihminen nyt. Mutta h******* en vaan tykkä. *eiei*
psydog

#24 • • psydog I’ve seen the Promised Land!
En kyll ole homofobinen enkä edes väkivaltainen. Sekosin vain perjantaina siitä että se yritti niin kovasti iskeä eikä sanat auttanut yhtään. Ei mulla ollut toista vaihtoehtoa päästä hänestä eroon, että sori vaan.
serotonot

#25 • • serotonot Paul Easy

PsyDog:
En kyll ole homofobinen enkä edes väkivaltainen. Sekosin vain perjantaina siitä että se yritti niin kovasti iskeä eikä sanat auttanut yhtään. Ei mulla ollut toista vaihtoehtoa päästä hänestä eroon, että sori vaan.

Eiks baareissa oo järjestyksenvalvojat sitä varten et niille voi sanoa että jonkun käytös ahdistaa?

Itse en bileissä ollu, mut tosi ahdistavaa että joku saa noin negatiivisia säväreitä, siitä et joku koittaa pokaa sitä. Tekis mieli kirjoittaa aiheesta pidempään mut tälle kys. aiheelle on varmaan oma topicikin? Vois koittaa etsiä sen ja jatkaa siellä...

suvaitsevaisuutta ihmiset.
psydog

#26 • • psydog I’ve seen the Promised Land!
Totta, ja näin se pitääkin tehdä. Mutta ku itse sekaisin musiikista viiliksista ym. niin reaktio voi olla arvaamaton.
serotonot

#27 • • serotonot Paul Easy

PsyDog:
Totta, ja näin se pitääkin tehdä. Mutta ku itse sekaisin musiikista viiliksista ym. niin reaktio voi olla arvaamaton.

siinä vaiheessa on kyseessä sairaus mihin pitää hakea hoitoa. normaali ihminen kykenee hallitsemaan reaktionsa.
psydog

#28 • • psydog I’ve seen the Promised Land!
Sairaus *muhaha* minusta se on täysin normaalia.
serotonot

#29 • • serotonot Paul Easy

PsyDog:
Sairaus *muhaha* minusta se on täysin normaalia.

niinpä. paranemisen ensimmäinen askel on se että myöntää sairautensa..
psydog

#30 • • psydog I’ve seen the Promised Land!
Tarkoittaako se että olen parantumaton *hmph*
serotonot

#31 • • serotonot Paul Easy

PsyDog:
Tarkoittaako se että olen parantumaton *hmph*

ei. se tarkoittaa sitä ettet vielä tällä hetkellä ole paranemisen tiellä. avaa mielesi ja kaikki muuttuu paremmaksi. katkeruus ja viha mitä tahansa asiaa kohtaan ei ole hyväksi sinulle itsellesi eikä siinä sivussa muillekaan.
psydog

#32 • • psydog I’ve seen the Promised Land!
Katkeruudesta en tiedä, mutta viha ehkä tai ei se edes viha ollut vaan ärsyttyneisyys.
#33 • • sakk303 Guest
Niin niin oliks ne itse bileet sitten minkä moiset? Tän yhden lauseen väittelyhulluttelun ja yhden miehen homofobian voisi siirtää pikkuhiljaa sinne topikkiin missä voi jatkaa sitä jauhamista. Kertokaa nyt perkele millaset bileet ne oli tää juupas-eipäs-homopas-1-2 saa pirunmoisen tatin nuosemaan otsalohkoon *grr*
psydog

#34 • • psydog I’ve seen the Promised Land!

sakk303:
Niin niin oliks ne itse bileet sitten minkä moiset? Tän yhden lauseen väittelyhulluttelun ja yhden miehen homofobian voisi siirtää pikkuhiljaa sinne topikkiin missä voi jatkaa sitä jauhamista. Kertokaa nyt perkele millaset bileet ne oli tää juupas-eipäs-homopas-1-2 saa pirunmoisen tatin nuosemaan otsalohkoon *grr*

Kuten jo sanoin minulla ei ole homofibiaa, eikä otsekään ole kiinnostunut aiheesta jauhaamisesta. Bileistä voin kertoa että paikka oli Oulussa meileinpä sopivimipiä tällaisiin bileisiin vaikka onkin h***baari, valot ilivat hyvät, poruukka oli riittävästi ja oli hyvä meininki. DJ suorituksetkin olivat hyvät, alku ei ollut ihan minun makuun, mutta ei ollut pahakaan. Mayah soitti parasta settä mutt mielipiteeni johtuu siitä että itse olen polkkaystäviä.
snoxn

#35 • • snoxn

PsyDog:
Bileistä voin kertoa että paikka oli Oulussa meileinpä sopivimipiä tällaisiin bileisiin vaikka onkin h***baari,

Eikai becksu ole hevibaari.
Gateway

#36 • • Gateway Club Therapy
Vähän asiaakin :D

Hieno ilta kaikenkaikkiaan, väkeä sekä lattialla että baaritiskillä, paikan vakkariporukka lämpeni erittäin hyvin musiikille. Heti alusta asti mentiin kovaa, jopa niin kovaa että miksaustaidot unohtuivat kotiin Setti meni nauhalle mutta jakoon asti tuo ei taida kelvata - harmin paikka, mutta omaan piikkiin meni mokat. Kiitokset etenkin Marxille, Peakille, Orionille, Addx:lle, Zantalle ja muillekin herroille kivasta seurasta ennen ja jälkeen bileiden, oli kivaa.

Kuvia voipi etsiskellä täältä: http://www.djgateway.info/Illumination_Becksu_5.2.2005/

Soittosessioni tracklisti:

01. Rennie Pilgrem - Defender (Vox) [Intergroove]
02. Smithmonger - Sky High (BBRM Mix) [Loaded]
03. ECT - Boomerang [Carbon Breaks]
04. Steve Angello - The Look (I Feel Sexy) (D.Ramirez Remix) [Distraekt]
05. Steve Angello - Euro (Original Mix) [Size]
06. The Attic - Destiny (Eric Prydz Remix) [Manifesto]
07. Olav Basoski - Da Whole Town [Rootz]
08. Steve Angello - Tribal Inc. [Tumbata]
09. Steve Angello - Yourself [Size]
10. Marco V - C:/del*mp3 [ID&T]
11. Atlas - Compass Error (Menace Remix) [Plastica Red]
12. Kate Bush vs. Infusion - Running Up That Hill [White]
13. Oakenfold - Starry Eyed Surprise (Oliver Lieb Remix) [Perfecto]
14. DJ Tiesto - Flight 643 (Jaimy & Kenny D Remix) [Nebula]
15. Sander Van Doorn - Loaded (Original Mix) [Oxygen]
16. Sander Van Doorn - Punk'd (Original Mix) [Oxygen]

Seuraavaa Illuminationia odotellessa...

PS. Mayahilla oli ainakin monitorin käyttö hanskassa :D oikea korva on kuuro... nimim. "boothin vieressä kaksi vaihtoa" ... toivottavasti käytät tulppia...
psydog

#37 • • psydog I’ve seen the Promised Land!

snoxn:
---
PsyDog:
Bileistä voin kertoa että paikka oli Oulussa meileinpä sopivimipiä tällaisiin bileisiin vaikka onkin h***baari,

---

Eikai becksu ole hevibaari.

Juuri sitä tarkoitinkin :)
Orion

#38 • • Orion
Onnittelut Illumination-posselle mallikkaasta uuden bileluolan käyttöönotosta, ensimmäinen ilta oli heti kerralla mitä mainioin.
Isot kiitokset myös paikalle saapuneille - meininki oli katossa heti alusta asti ja porukka lähti tanssilattian täydeltä matkaan kevyeen kesähouseiluun ;)
Becksu on tilana kuin luotu näille tapahtumille, chilli oli kiva ja alakerran valot ja soundi kohdallaan. Vessat oli UG ja "kissaa szechuan" hyvää.

Orion @ Illumination, Becksu, Oulu

01. Hullujussi - Intro
02. Trancesetters - Beat Freak
03. DJ Preach - Against Winter (Filterheadz remix)
04. Umek - Benozal
05. Carl Cox - Untitled
06. Sin Plomo - African Stomper
07. Tiesto & Junkie XL - Obsession (Frank Biazzi remix)
08. Danny Casseau - Master Fu
09. K.B. Records - Good Life (Re-Edit)
10. Remy & Roland Klinkenberg - Till Ya Drop
11. Joey Beltram - The Infinite Wisdom
12. Digital Express - The Club
13. DK8 - Murder Was The Bass (Tomie Nevada remix)
14. Hardfloor - Hardfloor Will Survive (Traveller Remix)
15. Marco V - Automanual
16. Astral Projection - Pure NRG (remix)
17. Hertz - Re-Create (DJ Montana re-edit)

Orion - Chill-Out @ Illumination, Becksu, Oulu

Flunk - Blue Monday
Zero7 - I Have Seen
Yö - Joutsenlaulu (Orkidea remix)
Grand National - Talk Amongst Yourselves (Sasha remix)
Brother Brown - Under The Water (Frank'eepella)
Underworld - Banstyle/Sappys Curry
Omni Trio - Higher Ground
Unkle - Reign (RJD2 vocal remix)
Slusnik Luna - Sun (Kössin mix)
BT - THe Great Escape (Carmen Rizzo mix)
psydog

#39 • • psydog I’ve seen the Promised Land!
Paikasta sen verran että Becksu on huomattavasti parempi paikka mitä NIght tai Wäinö ja tosiaan sopii erinomaisesti Illuminatiolle. 10+ paikalle.
#40 • • Edited astaroth Guest

PsyDog:
Astaroth <- teit jopa valeprofiilin, no kylläpä sua tämä asia kiihottaa.

Elikäs pyysin ylläpitoa jäjittämään molempien käyttäjien IP-osoitteet.

Eivät ole lähelläkään.

Siirsin keskustelumme jo eilen Off-topikkiin. Sano sanottavasi siellä.