Illumination 5.2.2005 @ Oulu

58 posts, 3 pages, 5,059 views

Illumination

#1 • • Illumination
ILLUMINATION

Becksu, Asemakatu 20, Oulu
La 05.02.2005
22:00-04:00
Ennakot 5 eur, (Movement Pakkahuoneenkatu 10)
Ovelta 5 eur

1st floor

Mayah (Tku)
Peak (Hml) Illumination resident
Orion (Roi)
Gateway (Oulu)

2nd floor chilloutroom

zanta (Roi)
Orion

Deep Space jatkaa tästä lähtien klubeja Oulussa Illumiantion nimellä.
Illumination

#2 • • Illumination
Soittoajat:

22:00 Gateway
23:15 Orion
00:30 Peak
02:15 Mayah

Chillout

23:00 Zanta
01:00 Orion
02-03 Zanta
ee102

#3 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Tännehän sitä pitää mennä tietenkin. *joo* Oho, eihän noihin bileisiin ookaan enää ku muutama päivä. *jiihaa*
psydog

#4 • • psydog I’ve seen the Promised Land!
Joo, oli tosi loistavat bileet, paikka sopii tosi hyvin, valot oli loistavat, melkeinpä parhaat oulussa. DJ pöytä oli vaan jotenkin piilotettu nurkaan, siitä miinuksia. Ensi kerrallaan pitä otta kärpäslätkän ku sielä homoja kun kärpäsiä kaatopaikalla, häiriköimässä menoa.

Musaa oli kylla aika leppoisa mutta meininki oli sen verran mahtava että kyllä jaksoi sitä kuunnella ja tanssia. Mayah tosiaan pelasti illan, mutta itse odotin vähän rankempaa settiä häneltä, mutt kyllä tuokin oli hyvä.
#5 • • astaroth Guest

PsyDog:
Ensi kerrallaan pitä otta kärpäslätkän ku sielä homoja kun kärpäsiä kaatopaikalla, häiriköimässä menoa.

Millä ihmeen tavalla homot häiritsivät sinun iltaasi?
psydog

#6 • • Edited psydog I’ve seen the Promised Land!
Ei kiinnostaa selittää tätä juttua yhtään. Mutta humalaisia homoja ovat todella perseestä, yhdelle jouduin jopa selittämä nyrkiä käytäen kun se ei tajunnut että hän häiritsee, vaan yritti iskeä. MIkä on aika ällöttävä.
#7 • • astaroth Guest

PsyDog:
Ei kiinnostaa selittää tätä juttua yhtään. Mutta humalaisia homoja ovat todella perseestä, yhdelle jouduin jopa antamaan turpa kun se ei tajunnut että hän häiritsee, vaan yritti iskeä. MIkä on aika ällöttävä.

Äidinkieli hukassa...?

Et siis oikeasti voi olla tosissasi! Oliko paikka täynnä pahoja, maasta sikiäviä homosekuaaleja, jotka julmasti alkoholin vaikutuksen alaisena uhkasivat neitsytpersettäsi. Salli mun oikeasti nauraa! *lmao*
psydog

#8 • • psydog I’ve seen the Promised Land!
Suuren piirten... Ootko säkin homo ku asia niin kiinnosta *lmao*
#9 • • Edited astaroth Guest

PsyDog:
Ootko säkin homo ku asia niin kiinnosta *lmao*

Oon kuule sellainen maskuliinisen rakkauden ruummillistuma, kuin olla ja voi. *uros*

Oletko oikeasti noi vajepää, vai opettiko kaverit koulussa miten pahoja kaikki homot on, kun ravintolan vessassa tiputat avaimet lattialle? Mikä minusta tekee homon, jos minua oikeasti pistää nyppimään tuollainen junttimainen itsensä ilmaiseminen toisella tavalla seksuaalisesti suuntautuneista ihmisistä?
psydog

#10 • • psydog I’ve seen the Promised Land!
Mua ei haittaa yhtään että sielä oli homoja. Mutta vaikka oot homo niin käyttäytyä pitä asiallisesti. Eikä iskeä tanssilaittialla. Ja jos isket, niin usko jos sulle sanotaan että häiritset äläkä yritä uudelleen. Koska se alkaa ärsyttää.
#11 • • astaroth Guest

PsyDog:
Mua ei haittaa yhtään että sielä oli homoja. Mutta vaikka oot homo niin käyttäytyä pitä asiallisesti. Eikä iskeä tanssilaittialla.

Silloin kannattaa puhua yksilöllisesti yhdestä ihmisestä, eikä ruveta liioittelemaan ja yleistämään "homoja kuin kärpäsiä kaatopaikalla".

Ja jos isket, niin usko jos sulle sanotaan että häiritset äläkä yritä uudelleen. Koska se alkaa ärsyttää.

Ja ainoa keino päästä eroon herrasta oli ladata turpaan? Very mature, I would say.
psydog

#12 • • psydog I’ve seen the Promised Land!
Yleistin koska en tykkä niistä...
Voimaa jouduin käyttämään koska paloi pinna, itsekään en ollut jalat maassa.

PS. Miksi sä niin kovasti homoja puolustat?
#13 • • BeaNik Guest
Ihan kiva meno siellä oli, ehkä vähän liikaa heterojuntteja, jotka olivat jostain ties mistä tulleet kaupunkiin ja baariin. Juuri tuollaisia PsyDog'n kaltaisia. Minusta ei homoista ollut mitään haittaa, ehkä nämä, jotka väittävät homojen käpälöineen, ovat vain kuvitelleet kaiken. No, jos tapahtuma siellä uudelleen järjestetään, niin tiedetään ainakin jo etukäteen raportoida henkilökunnalle, ketkä käyttäytyvät aggressiivisesti.
psydog

#14 • • Edited psydog I’ve seen the Promised Land!

BeaNik:
Ihan kiva meno siellä oli, ehkä vähän liikaa heterojuntteja, jotka olivat jostain ties mistä tulleet kaupunkiin ja baariin. Juuri tuollaisia PsyDog'n kaltaisia. Minusta ei homoista ollut mitään haittaa, ehkä nämä, jotka väittävät homojen käpälöineen, ovat vain kuvitelleet kaiken. No, jos tapahtuma siellä uudelleen järjestetään, niin tiedetään ainakin jo etukäteen raportoida henkilökunnalle, ketkä käyttäytyvät aggressiivisesti.

Vielä yksi homo :))) alkaa olla naurettava.
ee102

#15 • • Edited ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
*huokaus* Siis tuolle alkukeskustelulle. (Ei tosiaan liittyny asiaan ihan täysillä tuo keskustelu) Ite kyllä viihdyin, eikä tod tullu kukaan ahisteleen missään vaiheessa. Hyvät bileet, hyvää musiikkia, mukavaa seuraa. Ei tule mieleen ainakaan tällä hetkellä mitään valittamista. Homot / lesbot eivät minua todellakaan häirinneet / häiritse (vaikka olen hetero) vaan viihdyin kyllä. Mayahin hard trance -setti oli kyllä mun makuun ehdottomasti eniten.
#16 • • astaroth Guest

PsyDog:

Toivottavasti joku päivä sinulle valkenee, miten tyhmältä sä kuulostat.
[Nuclear]

#17 • • [Nuclear] el aprendiz

Astaroth:

:D Ei tyhmä viisaista sanoista viisastu.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

psydog

#18 • • psydog I’ve seen the Promised Land!

Astaroth:
---
PsyDog:

---

Toivottavasti sulle joku päivä valkenee, miten homolta sä kuulostat. *muhaha*

Ja jos yritit ahdistaa mua tällä keskustelulla homo, niin ihan turha ei tehoaa minuun. Mutt jos joskus säteessä törmätään niin mä sun vammaisella naamalla kiiltän omia monojani.
psydog

#19 • • psydog I’ve seen the Promised Land!

ee102:
*huokaus* Siis tuolle alkukeskustelulle. (Ei tosiaan liittyny asiaan ihan täysillä tuo keskustelu) Ite kyllä viihdyin, eikä tod tullu kukaan ahisteleen missään vaiheessa. Hyvät bileet, hyvää musiikkia, mukavaa seuraa. Ei tule mieleen ainakaan tällä hetkellä mitään valittamista. Homot / lesbot eivät minua todellakaan häirinneet / häiritse (vaikka olen hetero) vaan viihdyin kyllä. Mayahin hard trance -setti oli kyllä mun makuun ehdottomasti eniten.

Itehän noi hesalaiset homot aloitivat ton keskustelut. Mä vaan kertoin mielipiteen bileistä sekä kerroin traumasta mikä mulle tuli siellä. Mutt mikäpä siinä homobaarissahan nuo bileet olivat, ja kyllä itse tykkäsin paljon. Eikä se homotapauskaan haitta periaatteessa yhtä, itseasiassa oli ihan mukavakin potkia sitä.
psydog

#20 • • psydog I’ve seen the Promised Land!

[Nuclear]:
---
Astaroth:
---

:D Ei tyhmä viisaista sanoista viisastu.

Ja tyhmiltä kuulostatte kylle te koska ylleensäkin aloititte tän väitelyn.