The Sauna Boys (Carbon Based meets Re-Form) - 300°C (HardDance)

5 posts, 1 page, 1,502 views

Juhgu

Posts: 7,921

#2 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Hyvänkuuloista soundia, taas kerran. Tosin tuo 1:30 alkava instru on aavistuksen liian kovalla, ja peittää muita soittimia alleen. Se häiritsisi ehkä vähemmän, jos ko. instru ei toistaisi samaa kuviota koko ajan. Muutenkin tuonne 5 minuuttiin asti biisissä ei tapahdu oikein mitään, vaikka sinänsä hyvältä kuulostaakin. Eli IMO lisää vaihtelua tuohon alkupuoleen, tai sitten vain leikkaus lyhyemmäksi.

Varsin mehukas nosto tuossa 5 minuutin jälkeen, mutta sen jälkeen palataan takaisin tuohon mielestäni aika yksitoikkoiseen teemaan. 8 minuutin kohdalla alkavat mukavankuuloiset taustahuminat pelastavat paljon, mutta silti biisistä jää tuota nostoa lukuunottamatta melko itseääntoistava vaikutelma. Sori, olen vähän ylikriittinen, mutta oma on vikanne kun teette yleensä niin hyviä biisejä *hymy*. Vertaan tosin carboneiden tuotantoon, kun en ole muita saunaboysien biisejä kuullut.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Pablo

Posts: 1,875

#3 • • Pablo
Äänet on tosi muhevia biisissä. Oon samoilla linjoilla Juhqun kanssa eli vaihtelua vois lisätä alkupuoleen tai biisiä vois lyhentää. Mitäs mä olen tuohon edelliseen palautteeseen lisäämään kun oon täysin samaa mieltä. *piis*
Avatar
#4 • • . Guest
Huh olipas siinä kunnolla menoa!!! Taisin käydä kuuntelemassa sitä teidän ekaa
miksausta... jos nyt oli sama biisi? HIenosti taas rakennettu synakuviot!
Toi korkeampi mono syna pimputus kuulostaa positiivisesti goa:lta!=)
Taas jotain uuden ja tuoreen kuulosta freeformin saralta*joo*
Eipä oikeen keksi mitään valittamista miksauksestakaan...
Good Work!!*joo*
T-mu

Posts: 2,980

#5 • • T-mu Läskimooses
juuh kiitoksia palautteesta, tää biisi säädetään valmiiks kohan saadaan "uusi studio" kasaan. Miksaus on vasta alkutekijöissään ja joitakin saundeja tullaan vielä viilaamaan. Samoin biisin pituus tulee lyhenemään. Että sellasta.