Ana - The Killdozer (Drum'n'Bass)

56 posts, 3 pages, 9,166 views

Timce

Posts: 5,381

#21 • • Timce

Ana-5000:
---
Timce:
No huh huh ... Potkii persiille jalatontakin miestä. Tämösen tahtiin olis kiva moshata bileissä..Samanlaista kuullu viimeks 7kk takaperin. *vink vink*

---


Tsekkaa mun signature ^__^

Äläkä ny Muffleriin vertaa, se oli sentään vitusti kovempi, paremmin miksattu ja 90% omii biisejä *blush*



No live tuo aina oman fiiliksensä, mut muilta vertailukohdiltaan tämä ei IMO paljon !"vappuspektaakkelille"! häviä. Näyttäis kolistelevan samanlaista livenä seuraavaks tammikuussa..Pitänee tulla maistelemaan menoa silloin.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#22 • • polve Guest

Ana-5000:
[li]Dom & Roland - Moulin Rouge[/li]



Miten mulla olis käsitys, että kyseinen biisi
olisi Dom & Kemal - Moulin Rouge ?

Voi olla, että käsitys on väärä.
display23

Posts: 3,069

#23 • • display23
Kyllä potki niin perkuileesti!

Ai että kun tuo mäiskeempi dnb maistuu *slurps*
Teknisestikin hyvää, jotain pieniä juttuja, mutta ei todellakaan haitannut kuuntelua.
Rokkas!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#24 • • Aziz Combat Fighter

polve:
---
Ana-5000:
[li]Dom & Roland - Moulin Rouge[/li]

---


Miten mulla olis käsitys, että kyseinen biisi
olisi Dom & Kemal - Moulin Rouge ?

Voi olla, että käsitys on väärä.



Dom & Roland - Moulin Rouge (Dieselboy, Kaos & Karl K Remix), unohtu noi remixaajat tosta.
Avatar
#25 • • polve Guest

Ana-5000:
Dom & Roland - Moulin Rouge (Dieselboy, Kaos & Karl K Remix), unohtu noi remixaajat tosta.



Selviö.
Tiedä sitten mistä moinen harhaluulo on jäänyt päähäni.

Setti maistui kaikenkaikkiaan hyvälle.
Enpä tekniikasta osaa sanoa, mutta biisivalinnat toimivat.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#26 • • Aziz Combat Fighter

polve:
---
Ana-5000:
Dom & Roland - Moulin Rouge (Dieselboy, Kaos & Karl K Remix), unohtu noi remixaajat tosta.

---


Selviö.
Tiedä sitten mistä moinen harhaluulo on jäänyt päähäni.

Setti maistui kaikenkaikkiaan hyvälle.
Enpä tekniikasta osaa sanoa, mutta biisivalinnat toimivat.



Eik stana, olihan se Dom+Roland & Kemal *justjoo*

Opettelis lukee.. Mut noi on remixannu sen silti. pftköh. Joo :) Dom & Roland on siis yks jäbä, se Roland on sampleri :P
hrdkvr

Posts: 3,929

#27 • • hrdkvr KURGO
träkkilista sai housut märäx!!

downaan himas illalla ja annan huomenna palautteen

--
-keep it hard-

Miika

Posts: 893

#28 • • Miika
Tiukkaa pärinää.
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#29 • • Edited Gilgamint.com Making questions
joo tätä sen pitää olla.... liialline fiilistely junkka on bääääd....

eiköhä ens vuon oo taas tulos oimaa rankistelu junkka kemui... so WATCH OUT ... sil väli jos ei oo muut tekemist ni muodikkaat.net avajaiset o 26.12....
curry

Posts: 474

#30 • • curry ^mauste^
Huh! Mä kun luulin et d'n'b ei mulle kolisis! Kitin kontit. Tää oli hervottoman hyvää voimavirtaa ja teki mieli oikeesti pomppii seinältä toiselle tän tahdissa! *slurps* *pahis*

Älä kulje junkkasi ohi! Tää napsaa hyvin! *piis*

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

hrdkvr

Posts: 3,929

#31 • • hrdkvr KURGO
nyt analle 5 tähteä

aikaisemmat setiti oli sellaista 4 tähteä mut nyt oli linjaus kunnossa..

PLUUSSAA biittimiksauksesta!!! itte kanssa yritän harrastaa mahdollisimman paljon raakaa biittimiksausta myös junkassa...
esim kun joku otti jo mufflerin esille niin pitää sanoo että vaikkakin jannu on taitava niin aika paljon löytyy tussu vaihtoja suoraan suvantoon..

biitti miksauksessa taas on kunnon munaa!!

sit selektio..

melkein kaikki biisit oli tuttuja vaikka ei nimeltä tunnistanu ja omasta laatikostakin pari löytyi.. linjaus oli mun makuun
h&H +++++ noisia +++++ future profs ++++

napinat..

jos jotain nyt pitää napista niin .... JÄTKÄ RAISKAS HORNS&HELIONSSIN!! mun mielestä 1 tiukimmista biiseitä ja se raiskattiin noooo.. ja sit tonne loppupuolelle olis voinut ehkä säästää jotain killereitä kun toi viimoinen biisi oli aika lepsu

keep on

--
-keep it hard-

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#32 • • Aziz Combat Fighter

hardikaveri:
jos jotain nyt pitää napista niin .... JÄTKÄ RAISKAS HORNS&HELIONSSIN!! mun mielestä 1 tiukimmista biiseitä ja se raiskattiin noooo



No vittu ku se droppaa niiiiiiiin ikuisuudeen et alkaa väsyttää puolimatkassa ni oli pakko pistää vähän rokkia päälle :P Tietty biisivalinta ei ehkä ollu ihan paras..
*tappi*

Posts: 203

#33 • • *tappi* Pieni ja Punainen.
miks täs koneessa ei oo kajareita *nyyh*
pitää vkonloppuna tämä katsastaa..*joo*

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

hullum

Posts: 72

#34 • • hullum . Punch Drunk Piranha .
Ahh, hyvin soljuu biitit. Pääsee playlistille *heiii*

joulumusaa!
jansq

Posts: 197

#35 • • jansq Team Emmätajuu
Muy bien! Just tällasta mä tarvitsinkin tähän synkkyyteen kun pitää puol kuuteen asti tänään aatonaattonaki roikkuu duunissa prkl. Kunnon rammänpeissia sais muutenkin enempi löytyy täältä Klubbarin miksausosastolta. Mä diggaan !!! :D

--
loud music is good for you

Rocca

Posts: 3,064

#36 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Kyl se on vaan niiin et mä pärähdän koko ajan enemmän ja enemmän DNB:n puoleen *hymy* aivan sikamanio mixaus tää pistää kropan vääntyy ja kääntyy *nauru**uros* toivottavasti jatkossa tullaaan kanssa kuulemaan *hihu*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Late

Posts: 3,441

#37 • • Late team Lasse
Toimii, vaikeeta saada pidettyä itsensä aisoissa työmatkoilla kun tätä kuuntelee. *jiihaa*

Jo ihan vain tämän miksauksen perusteella olen varmasti 5.1 supercoolissa.*nuotti*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#38 • • Aziz Combat Fighter
Tuota, ei kellään sattuis olemaan tätä kovolla niin, et vois tuikkaa narun päähän? Molemmat hostit on kuollu, ts. mixaus ei enää oo netissä :(
Juhgu

Posts: 7,921

#39 • • Juhgu Virnistelijä

Ana-5000:
Tuota, ei kellään sattuis olemaan tätä kovolla niin, et vois tuikkaa narun päähän? Molemmat hostit on kuollu, ts. mixaus ei enää oo netissä :(


Löytyy reilun tunnin päästä osoitteesta http://people.jyu.fi/~pihonkan/ana_-_the_killdozer.mp3 . En tosin takaa kuinka monta viikkoa/kuukautta pysyy tuolla.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

domi

Posts: 7,069

#40 • • domi Työn sankari.

Juhgu:
---
Ana-5000:
Tuota, ei kellään sattuis olemaan tätä kovolla niin, et vois tuikkaa narun päähän? Molemmat hostit on kuollu, ts. mixaus ei enää oo netissä :(

---

Löytyy reilun tunnin päästä osoitteesta http://people.jyu.fi/~pihonkan/ana_-_the_killdozer.mp3 . En tosin takaa kuinka monta viikkoa/kuukautta pysyy tuolla.


Siirrän sit samantien sen sellaseen paikkaan,jossa se pysyy ainakin vuoden *vink*