Dj Rocca - Dark Side of Finland VOL.II (Furious Hardhouse)

46 posts, 3 pages, 9,719 views

Rocca

Posts: 3,064

#1 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Ookeis täsä sitte olis mun kakkos osa Dark side of Finlandista...Eli nyt on vähä erinalista tai ei erinlaista vaan vähä tiukempaa matskuu ku edellinen...omasta mielestä paljon parempi ku edellinen mutta te sen päätätte *hymy* eli laatu on taas Hardhousea....tai itte sanoisin Furious Hardhouse... ja bpm luokat menee siin 155-160 bpm piisit ovat todella meneviä kannattaa koittaa ja tsekata *hymy**joo**uros* joku ruma äänen muutos siel on se on tästä ohjelmasta kylläkin *uuh* ja tietenki taas olis kiva jos joku jaksais ees jtn pientä kommenttia antaa ees "joo hyvää" tai vastaa you know *joo**hymy* Toivotaaan et maistuu *joo**uros* Ja piisit on rankkoja vaikka bpm alhainen *hymy**vink*

Track List

1.Intro
2.Adz & Daley - We did it all (Adz RMX)
3.Daley and Alex Calver - Go Bezerk (Defecktive audio RMX)
4.Dmf VS Greg Ferguson - Stripping
5.Hardy and Portas - Spiral six (Charlotte Birch RMX)
6.Knuckleheadz VS Dynamic Intervation - Overdrive
7.Marc Johnson & DMF - Kick ass elements
8.SPX - Makin´ Me Itch (Knuckleheadz Scratched Mix)
9.Charlotte Birch - Dreams
10.Dark By Design & Phil York - Wildside
11.Daley & Wmd - Trance off
12.Grady G - Grazee
13.Grady G - Hard as fuck


Täältä

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

JuhiOS

Posts: 75

#2 • • JuhiOS Team WASTED
Kyllä kyllä... odotettu on... ja onneksi kuulinkin jo vähän esi makua... ja hyvältä kuulosti... Eli kyllä koko setinkin pitää olla hyvä...*jiihaa**pahis*

--
Believe what you see, See what you believe
*pahis* In HardStyle I tRust *pahis*

Timce

Posts: 5,381

#3 • • Edited Timce
Hyvä miksaus. Intro ei mun mielestä sopinu tähän yhtään... Vaihdot sujuu mallikkaasti, vaikka millin tarkkaa biittimiksausta ei ihan joka vaihdossa tullutkaan. Loppuun päin parani kyllä kokoajan. Tossa ~10:30 kohdalla nostit gainia ja tasot nous aika rankasti..
Ensimmäiset 30 minuutta oli aika junnaavaa shittii, ensimmäiset niskakarvat nous pystyyn öbaut 40. minuutin paremmalla puolella, kun Roland rupes laulamaan..
Loppu olikin sitte aika sairasta tykitystä. <3
Tämmöstä vois vanhoilla päivillä lähteä melkeinpä vielä joraamaan...(Eikä tarvii kuitenkaan hampaat irvessä tossujaan tappaa.)

Omia hailait kohtia:

47:50
54:50
60 -> Saha laulaa!!!!!!!


Tää menee cd:lle

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Rocca

Posts: 3,064

#4 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Timce:
Täytyy kokeilla miten se hh nykyään maistuu...Risut ja ruusut myöhemmin.
Kai tässä on pakolliset <3 hoover <3 -väännöt? :)



Kirjaimellisesti JUURI SITÄ *uros*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

mayah

Posts: 11,313

#5 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi
Imuun kun pääsen kotiin ja reaaliaikainen palaute kuunnellessa, kuten viimeksikin *nauru*

--
Being happy is what I do best ^_^

Kunkku

Posts: 30

#6 • • Kunkku lystikäs olento
intro <3 <3

--
Tanssitko [X] vai Laulatko [ ] suihkussa ?

Avatar
#7 • • astaroth Guest
Imuun lähtee.

Palaute huomenna iltapäivällä.
xqUe

Posts: 110

#8 • • xqUe
kaskas nyt se kauan odotettu dark side of finland on tullut

--
Place Go Boom!

Rocca

Posts: 3,064

#9 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Timce:
Tossa ~10:30 kohdalla nostit gainia ja tasot nous aika rankasti..



joo en tiiä mitä siinä on käyny koska en koskenu bootti nappulaan ollenkaan mistä mulla tuli äänet ulos...et aika outoo on *uuh* enkä kyllä gainiinkaan *uuh**nyyh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Lauruska

Posts: 821

#10 • • Lauruska nihkee
Ei musiikkityylinä ihan sitä mun juttua, mut ihan jees anyway *hihu*

Ei nyt ihan kauhean rakentava palaute ollut mutku mä en tiijä mittään *nauru*
puspus *sydän**enkeli*
eDu

Posts: 24

#11 • • Edited eDu Team Telttajumitus
Kokonaisuus hyvä... sä teit sen taas Rocca ja yllätit mut ihan positiivisesti....*aplodit* Pientä miinusta kyllä on annettava siitä tason noususta, vaikka ei se nyt menoa niin paljoa haittaa... mutta ei hätää jos se oli ohjelmallinen bugi niin sille ei voi mitään!*täh* Kaikin puolin biisi valikoimakin oli ihan maittavaa, joskin alussa oli hieman esiintyvinään jonkin asteista "NAAMATTOMUUTTA", tiedäthän? Mutta jos itse pidät kyseisistä kappaleista niin ei mulla siihen ole mitään sanottaavaa.... tietenkin soitat biisejä mistä itse pidät, etkä mene aina jonkun muun mieltymyksen mukaan...(soittamista omaksi iloksi vaan!) Ja mitäs vielä, loppu mainio, miksaukset hyviä... kivaa pientä kikkailua! Tämän miksauksen alusta voi olla monta mieltä, että oliko se hyvä vai ei... omakohtainen mielipiteeni on että kyllä se siihen sopii... Tuli heti jotenkin itse herra protsku mieleen...?! Kyllä se Rocca niin on että kyllä mä sut mun personal traineriksi kelpuutan... *aplodit* *aplodit* *aplodit*
PS: Koska on keikkaa luvassa?!*plur*

Nytten kun on kuunnellut tuon kyseisen pläjäyksen pariin kertaan uudestaan ja niin sanotusti "fiilis pohjalta" eikä kuunnellut enää NIiiiIN kriittisesti, niin kyllä ne alku biisitkin oli ihan hyviä... Tommi nyt vaan sitten annat jatkua samaa mallia vaan! ¤MAINIO!¤
Avatar
#12 • • astaroth Guest
Intro natsas mulle oikein hyvin.
Ekojen minuuttien aikana tehdyt pystyvolakikat ei oikein iskeny. Vaikka menevätkin biittiin, niin jäävät aika tehottomiksi. Mutta se on enemmänkin biiseistä kiinni, nuo alun biisit ovat sen verran tasaisia, että ilman nostatusta tai kunnon ryminää alla ne eivät oikein säväytä. Livesoitannossa tämä on taas vähän eri asia, kun tuota desibeliä on tarpeeksi. Mutta ne vain eivät kuulosta samalta kun kuuntelee kotona. Heti kun tuossa nuo volatasot nousevat, niin tulee taas pari oikein hyvin tehtyä vastaavaa kikkaa, juuri hyvässä kohdassa.
Tahtikikat osuvat oikein hyvin kohdilleen. Diggaan kovasti.
Näppäriä vaihtoja, ei laukkoja esiinny. Ajoituksetkin ovat mainioita. Itse asiassa todella hyviä, jos kehua halutaan.
Pitää kyllä sen verran sanoa, että teet itsekin saman mitä Tom Cruel promossaan: turhan paljon tulee juuri noita pystyvolakikkoja. Niillä on hyvä nostattaa, mutta alkavat häiritä itse biisistä nauttimista, jos niitä alkaa tunkea tasaisin välein. Itsekin syyllistyn moiseen, pitäisi yrittää päästä siitä tavasta eroon, vaikka se onkin hauskaa.*nauru*
25 minuutin kohdalla tulevat bassoequtukset toimii. Tykkään todella paljon niistä, varsinkin kun ne ajoittaa oikein.
56 minuutin kohdalla laukkaa havaittavissa, korjautuu onneksi ajoissa.
Vika biisi räjäyttää galakseja!

Conclusion:
Jätkä näyttää hyvää teknistä osaamista. Tämä hakkaa vol. 1:sen suohon. Hyviä biisejä, hyviä vaihtoja. Mutta jätä ihan suosiolla sitä pystycrossaria vähemmälle. Keikkaa tälle!

Sulla on fani.*plur*
Rocca

Posts: 3,064

#13 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Astaroth:
Sulla on fani.*plur*



Kiitos paljon toi lämmittää *hymy* ja antaa lisää potkua aina *joo* eli aina paremmalla mielellä teen settejä tänne kuultavaks *hymy* ja kiitos edulle kannsa hyvästä palautteesta *joo* toivottavasti tulee lisää *joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Tebi

Posts: 131

#14 • • Tebi normisetti
hyvä rocca! tosi hyvä setti! tätä on ootettu ku sitä volume ykköstä tuli sen verra kuunneltuu kans *iloinen* , pari kertaa menny jo putkeen ja lisää vaa *muhaha*

--
koi syö ja ruoste raiskaa

nomic

Posts: 4,120

#15 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
mukava setti kaikinpuolin, alku ehkä junnasi pikkasen liikaa mutta kolmas biisi ja siitä eteenpäin alkoi löytyä semmoisia biisejä jotka iski muhun hyvin :) sekaan oli ripoteltu pari tosi hyvää kikkaa ja pari ei niin hyvää
lisää tämmöistä! *plur*
Zebir

Posts: 659

#16 • • Zebir
Täytyy vähän peesata muiden kommenteilla, eli alku oli aika tylsän junnaava ja paikallaan pysyvä. 40 minuutin jälkeen tuli muutama vähän reippaampi biisi minkä auttoi jaksamaan loppuun asti.

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Dynamia

Posts: 63

#17 • • Dynamia Team Raaka Raisio
jäi kyllä hyvä maku setistä.alku ois saanu olla vähän rakentuvampi ja jossain kohtiin oli pikkasen liikaa liukuu.muuta negatiivista ei sit kyl ollukkaan ja loppu meni nyökytelles/sormee heilutelles. Kaiken kaikkiaan hyvä uk pläjäys, mis oli tarpeeks vaihtelevat linjat ja just sopivasti melodiaa siel sun tääl, et setti pysys kunnol kasas..."nenän kaivuuta" ei ollu liikaa vaan just sen oikeen raaka-raisio menon verran,mikä muuten on optimaailneni.se oli tosi jees, et miksauksesta ei ollut unohtunut, että kyseessä on house- pohjainen paukutus. *heiii*monessa kohtaan hymy nous huulille mikä vaati yllättävän paljon nykyään hard houselta ja nrg:tä...ei tuu enää muuta mieleen muuta kun et when u rock the spot u get stronger... *super**aplodit*
Rocca

Posts: 3,064

#18 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

jazka:
when u rock the spot u get stronger... *super**aplodit*



*nauru**piis**hymy**uros*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Rocca

Posts: 3,064

#19 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Toivottavasti ihmiset jaksaa vielä kirjotella kommentteja ku kumminki sitä on ladattu 200 kpl klubbarissa *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

TiiTu

Posts: 240

#20 • • TiiTu
*hihu*hyvä tommi!!!