Nigel (blush) - Drop The Pressure (dec '04)

20 posts, 1 page, 3,994 views

nigel

Posts: 792

#1 • • Edited nigel
Tuli joulukuun alussa tehtyy tällainen miksaus 29.11 Blush Radio session inspiroimana.. Pientä häröilyy beesis eikä muutenkaa rakenteeltaan mikään übersmooth vaan sellanen puoliks keikka puoliks mixtape setti..

Toivottavasti kelpaa ja kommentit pidetään erittäin hyvässä arvossa! :)

Klikkaa tämä

mun dj-profiili
Klabi

Posts: 1,423

#2 • • Klabi HUGC

nigel:
Pientä häröilyy beesis eikä muutenkaa rakenteeltaan mikään übersmooth vaan sellanen puoliks keikka puoliks mixtape setti..



Sä lasket häröilyksi sen kun kosket levyihin kun molemmat kanavat on ylhäällä.....

*vink**hih*
nigel

Posts: 792

#3 • • nigel
tän miksauksen tapaukses "kolme linjaa on auki".. *iloinen*

kiitos.. kait. ;D
eiku..
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#4 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Klabi:
---
nigel:
Pientä häröilyy beesis eikä muutenkaa rakenteeltaan mikään übersmooth vaan sellanen puoliks keikka puoliks mixtape setti..
---

Sä lasket häröilyksi sen kun kosket levyihin kun molemmat kanavat on ylhäällä.....
*vink**hih*



Joo, mitä häröilyä? *ding* Olipas kerrassaan mainiota settiä! Kunnon masennuslääkettä tähän aikaan vuodesta *iloinen*. Release your mind, kunnon jazz housea ja aina niin loistava kelis. Lopuksi vielä loistava remixi roni sizen watching windowsista, 9/10 points!
UnityF

Posts: 15,721

#5 • • UnityF joo just se
imutukseen.. *joo*
Klabi

Posts: 1,423

#6 • • Klabi HUGC

UnityF:
imutukseen.. *joo*



Noniin Maria

Tässä sulle oppitunti housen maailmaan....

*vink*
Jna

Posts: 613

#7 • • Jna
*aplodit* Tää oli kyllä taas ihan huippua! Ehkä voin nyt vaihtaa tehokuunteluun
tän, ku oon tota 070404 miksausta kuunnellu jo jonkun verran.*nauru*
Kelis on ihana!*sydän*
Haamu

Posts: 3,034

#8 • • Edited Haamu rekisteröitymätön

De Souza:
Joo, mitä häröilyä? *ding* Olipas kerrassaan mainiota settiä! Kunnon masennuslääkettä tähän aikaan vuodesta *iloinen*. Release your mind, kunnon jazz housea ja aina niin loistava kelis. Lopuksi vielä loistava remixi roni sizen watching windowsista, 9/10 points!



Mä laskisin häröilyksi nimen omaan ton Kelisin. Ja jazz housea mä en löytänyt setistä niin mistään kohtaa.

How ever, Nigel osaa soittaa ja normaalisti just sitä mistä itsekin diggaan, mutta tän kertanen miksi oli mun makuun vähän liian tummaa loppua kohti. Perus kasin arvosana ;)

edit: korotin arvosanaa
nigel

Posts: 792

#9 • • nigel

De Souza:
Kunnon masennuslääkettä tähän aikaan vuodesta *iloinen*. ... 9/10 points!


Jna:
*snip*



Kiits! Siistii kuulla että kelpaa näinkin hyvin! *iloinen*

Tontsis:
edit: korotin arvosanaa



Vanha lukioajoilt opittu kikka.. ;D
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#10 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Tontsis:
jazz housea mä en löytänyt setistä niin mistään kohtaa



03. Soul Patrol - Release Your Mind (swell sessions remix) voidaan omasta mielestäni luokitella jonkin asteiseksi nu jazz houseksi... mutta nämähän on näitä ikuisia mielipide eroja *vink*
nigel

Posts: 792

#11 • • nigel

De Souza:
luokitella jonkin asteiseksi nu jazz houseksi...



joo kyl se aika jazziks menee. orkkis on aika puhtaasti sellaista. recommended.
nigel

Posts: 792

#12 • • Edited nigel

De Souza:
..Lopuksi vielä loistava remixi roni sizen watching windowsista



meinasin antaa tän mennä loppuun asti. kyseessähän on nuyorican soulin remiksi kipaleesta ja lopetuskohdasta jos mennään hitusen ettenpäin alkaa n. 7minuutin brassilivehulluttelu. Ajattelinpa lopult ett säästetään ne muulle päivälle. :)
Klabi

Posts: 1,423

#13 • • Klabi HUGC
Tää on aivan v*itun loistava...
Meinaa taas vaihteeksi tipahtaa sohvalta. Suuremman luokan pulu-nytkytystä havaittavissa!!!!!!
Niko äijällä on vaan soundi hallussa.
Big Up!!
Jone

Posts: 8,258

#15 • • Edited Jone Archibald Haddock
Persiö, nyt vasta huomasin että Nigeliltä on tullut tällainenkin. Ei muuta kuin lataukseen ja soimaan välittömästi - selektio lienee varmaa laatua.
nigel

Posts: 792

#16 • • nigel

Jone:
Ei muuta kuin lataukseen ja soimaan välittömästi



..ja hiljaseks veti? ;D
Jone

Posts: 8,258

#17 • • Jone Archibald Haddock

nigel:
..ja hiljaseks veti? ;D



No helkuta. Oon näköjään unohtanut kommentoida. Pistä kuunnellen vielä uudemman kerran ja sit tulee jotain sanottavaakin. *vink*