< RE : MOTION : LA 18.12 @ LIBERTÉ > BASS ACTION! 18.12.2004 @ HELSINKI

17 posts, 1 page, 2,697 views

jaywink

Posts: 1,668

#4 • • jaywink bass warrior

remotion:
varmaa pöllitte mun artisti & dj nimee pässit! Rojaltit kehii tai ropisee!!*dissaa**nauru**nauru*



come and get it fool! *nauru* sitäpaitsi siinä on kaksoispilkku sanan keskellä *vink*
remotion

Posts: 5,283

#5 • • remotion nostatus guru

jaywink:
---
remotion:
varmaa pöllitte mun artisti & dj nimee pässit! Rojaltit kehii tai ropisee!!*dissaa**nauru**nauru*

---


come and get it fool! *nauru* sitäpaitsi siinä on kaksoispilkku sanan keskellä *vink*

; <-puolipiste : <-kaksoispiste, mikä on kaksoispilkku (nusnus) *vink*
remotion

Posts: 5,283

#7 • • remotion nostatus guru
no ni, nyt viel mietsille residenssi tonne klupille ja vippilippuja läjä niin oon master has been fully pleased! *vink*
jonas

Posts: 18

#8 • • jonas
ALL YOUR BASS BELONGS TO ME!!!
Avatar
#9 • • Marianne Guest
jospa tänne ennen UMOn Pikkupipareita*joo*
jonas

Posts: 18

#11 • • jonas

remotion:
no ni, nyt viel mietsille residenssi tonne klupille ja vippilippuja läjä niin oon master has been fully pleased! *vink*



Jees,

sori tosta nimestä mutta ollaa käytetty MOTION nimeä jo kauan (semifinal, soda, kerma).. ja kun tuli uusi venue niin ajateltiin laittaa siihen tuo RE : eteen. pahoittelen...

mutta tule kuuntelemaan niin tiedät mikä on meininki.. ok??

piis
Motion Kru
remotion

Posts: 5,283

#12 • • remotion nostatus guru

jonas:
---
remotion:
no ni, nyt viel mietsille residenssi tonne klupille ja vippilippuja läjä niin oon master has been fully pleased! *vink*

---


Jees,

sori tosta nimestä mutta ollaa käytetty MOTION nimeä jo kauan (semifinal, soda, kerma).. ja kun tuli uusi venue niin ajateltiin laittaa siihen tuo RE : eteen. pahoittelen...

mutta tule kuuntelemaan niin tiedät mikä on meininki.. ok??

piis
Motion Kru



juu ei haittaa kun heitin koko jutun ihan läpälllä... nääs pakko tarttua tilaisuuteen kun on noin harvinainen mahdollisuus... *vink*
Nitta

Posts: 5,021

#14 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Täähän on käytännössä katsoen miltei naapurissa *jiihaa* Kevyt kävely sillan yli ja alamäkeä ovesta sisään *hih* Ja kotimatka sujuu vaikka kontaten *nauru* Olen mukana!
jonas

Posts: 18

#15 • • jonas
ISO KIITOS KAIKILLE!!! oli hävyttömän hyvät bileet!!

ens kuussa uudestaan..


piis
Avatar
#17 • • sakk303 Guest
ihan saatanan hyvät bileet! harmi vaan et saavuttiin vähän myöhässä ja ehdittiin bilettää vain pari tuntia. Mutta pisteet meiningille ja paikalle! Just passeli tila basso-iltojen pitoon.

p.s. Äänentoisto oli kohtalaisen perseestä eikä basso tuntunut nivusissa, mutta what the hell, me ainakin oltiin ihan fiilareissa kun pitkästä aikaa pääsi tanssimaan muutakin kuin britneytä :D

Tätä lissää jooko joo :)