Tän vuoden pahimmat pannutukset?

53 posts, 3 pages, 10,503 views

Eve-of-Eden

#1 • • Eve-of-Eden Ikävä ihollesi...
Taas sitä on niin saatanan liukasta, et ulkona ei pahemmin tee mieli heiluu. Meinasin pyllähtää tänään ihan kunnolla, mut sain onneks viimetipassa kiinni vieressä olleesta kaiteesta. Siinä ois menny häntäluu rusinaks, kun pannuttaa betonirappusissa. Huh! *dissaa* miten sä oot pannutellu? Vai onks tullu "läheltä piti" tilanteita? Tai meinaatko vielä ylittää ittes joillain megapannukakuilla?

P.S. Varokaa siellä pihalla... *vink*

--
Karannut lammas...

sapeli

#2 • • sapeli jokukukamikä?
Tota... *blush*... mä oletan että "pannutus" meinaa kaatumista? *ding* Valaiskaa tietämätöntä *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

leka

#3 • • leka anteeksi olen eläin
Toissa viikolla liukastuin kuorma-auton hytistä poistuessa... esin rappusiin ja sit viellä pannut auton rengasta päin....*iihhih*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Aziz Combat Fighter

#4 • • Aziz Combat Fighter
wtf en oo itseasias telonu itteäni koko vuonna kertaakaan! Kerran tuli polveen palovamma mut se on sellanen juttu etten kaikille kerrokaan.
JustinSan

#5 • • JustinSan Nullius in verba

Ana-5000:
wtf en oo itseasias telonu itteäni koko vuonna kertaakaan! Kerran tuli polveen palovamma mut se on sellanen juttu etten kaikille kerrokaan.

Paneskelit jotain takaapäin suuren kitkan omaavalla alustalla?

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Aziz Combat Fighter

#6 • • Aziz Combat Fighter

JustinSane:
---
Ana-5000:

---

Dead on, dear soldier :D
Fyrisch

#7 • • Fyrisch
Otaniemen dirtil jäi 20 cm vajaaks ekast gäpist nii tuli pieni kuperkeikka tehtyy fillarin kans.. jotai pienii naarmui tuli, mut pahimmat pannut vuodelle 2004 silti
a-j

#8 • • a-j
tän syksyn ekat liukkaat ja heti kaaduin pyörällä; housusta meilkein polvi puhki ja polveen
polvilumpion alapuolelle valtaisia mustelma. siihen loppu mun tän vuoden pyöräilyt *igor*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Kaaottisen mukava

#9 • • Kaaottisen mukava aka kamu
Joku sais hiekottaa mun kävelyreitin dösärille, ku on tullu tarkkailtuu maanpintaa vähän lähempää turhan monta kertaa. Mun dösäri on niin lähel ettei kotoa voi lähtee ku vast minuuttii vaille takki lepattaen ja kenkiä sitoen. Sit lätkästään tohon yhtälöön viel laiska talkkari, surkeet talvikengät ja kauhee menemisen vimma... Tän talven grand total on vasta laiskat kaksi, mut eihän talvi ole ees viel kunnolla alkanutkaan!

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

Juhgu

#10 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Kuljen talvellakin pyörällä kouluun, ja olen selvinnyt jollain ihme tuurilla ilman pahempia kolauksia. Tänään tuli tämän talven ensimmäinen kaatuminen, kun olin polkemassa kiireessä bussiin. Pyörän ohjaustangolla oli kannettavan laukku, josta roikkunut olkahihna sotkeutui jotenkin jalkoihini ja kaaduin kummallisesti sivulle. En edes kovin koomisesti. Olisi sitä nyt pitänyt vähintään lentää voltti ohjaustangon yli tai edes huutaa kaatuessaan *hmph*. No, ensi kerralla sitten.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Flamie

#11 • • Flamie
Tuuria on käyny kun en oo kaatunu vielä kertaakaan. Lähin tilanne ois ehkä sattunu tosa keskiviikkona kun lähdin kamalla kiireellä polkemaan kotiin että kerkeen näkeen CSI:n. *justjoo* Siinä sitten 90asteen kurvi suojatielle, pakkasta tullut vähän illaksi niin maantien pinta on aika liukas. Etupyörä siinä lähti vaan vähän liukuun, ei sen enempää. Vasenta jalkaa vaan maahan toppaamaan ja tasapaino takasin ja eiku sotkemaan. *vink*

Tosa tuli äskön mieleeni että oon meinannu slämmätä tosa meidän pihan rappusissakin. Vanhaa sähkötolppaa olevat rappuset on aika liukkaat, kun astuu siihen juuri pitkittäisuuntaan. Onneks tasapaino on sentään jonkin verran kohtuullinen.

*piis*
ezzy

#12 • • Edited ezzy Droid-pappa

Ana-5000:
---
JustinSane:
---
Ana-5000:
---
---
Dead on, dear soldier :D

saan vision anasta, bemarista ja astalfista *sydän*

ei o tullu telottua, eikä pontiacin ajaminen kesänakeilla tapiolaankaan tuonu mukanaan superyllärisektoria. Duunissa takaoven lastauslaituri on aina ihan saatanan liukas, mutta en meinaa liukastua, vaan heittää naamat naapurifirman ovistopparitolppaan kompuroidessani :D
UnityF

#13 • • UnityF joo just se
huoh tän topikin vois omistaa mulle.. *joo*

siis jos nyt ihan vuoden alusta lähetään niin keväällä kaaduin muutaman kerran oikeen pahasti et jalat oli ihan mustelmilla...

Kesälläkin onnistuin kaatumaan ja lyömään samalla varpaani kiveen ja se sattu.. *grr*

Nyt syksyllä sit kaasuin "hieman" kännissä säteissä ja polvi muljahti et kepeilä on tullu jo muutamia viikoja käveltyy.. tai no tänään oon ne virallisesti hylänny koska polvi tuntuu jo paremalle..

(+kaikki kännireissut mitä on ollu niin aina on tullu jotenkin kaaduttua )

Mut tätä vuotta viellä riittää... saa nähä millois kaadun uudestaan...
Dueno

#14 • • Dueno klubbarin rumin
Lähin tossa 17:00 kohti Leppävaaran uimahallia, olin iloisesti mennyt bussilla 35minuuttia kunnes muistin etten ottanut sarjalippua mukaan ja tietysti lompakko kotona ja kassissa ruhtinaalliset 0 euroa -> kotiin. Jäin bussista Pähkinärinteen kohdalla rajatorpantiellä ja lähdin kävelemään jäistä mäkeä ylös, ennen viimeistä askelta huipulle tukijalka lähti luisumaan, käännyttyäni kohti alamäkeä jalat petti alta ja suoraan kyljelteen, samalla kassi 2 metriä ilmassa ja siitä hienosti 10m persmäkeä ja puuhun. Repesin totaalisesti kesken liukua kun tuli tyhmä olo *hihu*

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Pelimies

#15 • • Pelimies back in businesssss....
hesarin korokkeelta(*känni* *jiihaa*) selälteen alas...onnex ei käyny kuinkaan!! *hikoil*
#16 • • hyperventilaatio Guest
En (muistaakseni) ole pahemmin pannutellut tänä vuonna. Ehkä parhaat oli heti alkuvuodesta laskureissulla Les Grands Montetsin alueella, oli juuri satanut n. metri lunta ja oltiin sit tietty kokeilemassa. Hyvä, suht jyrkkä spotti ja sukset alaspäin. Kauhee vauhti päälle ja heti ekassa pitkässä käännöksessä tapahtuu jotain. Ei kyllä sattunut kun lumi oli pehmeää ja sitä oli riittävästi. Lähinnä nauratti kun sai kaivaa lunta takin sisältä. *hih*

Tosin viime päivien liukkailla on kyllä muutaman kerran ollut aika lähellä tuo häntäluun murskaaminen. Tiedän kokemuksesta ettei se tunnu kivalta.
naira

#17 • • naira black cat

a-j:
tän syksyn ekat liukkaat ja heti kaaduin pyörällä; housusta meilkein polvi puhki ja polveen
polvilumpion alapuolelle valtaisia mustelma. siihen loppu mun tän vuoden pyöräilyt *igor*

Haa, jollakin muullakin käy näin... *igor* "Parasta" oli että onnistuin kaatumaan kahdesti saman matkan aikana... Kun ei opi niin ei opi... *eiei*

--
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?
Heroes of tales unsung, untold.

Miika

#18 • • Miika
Nyt kun liukkaat ovat alkaneet en oo kaatunnu kertaakaan. Viime kesänä tulin yhtä kalliota alas fillarilla, huomasin ikävän kielekkeen edessäni, eikä takajarru riittänyt siihen pysäyttään. Piti ottaa etujarru, tuloksena lensin viistoon ohjaustangon yli kiviseen alamäkeen. Onneks ei pää osunu pahasti, otin vastaan kyynärpäällä, lonkalla ja reidellä...
Kaaottisen mukava

#19 • • Kaaottisen mukava aka kamu

Pelimies:
hesarin korokkeelta(*känni* *jiihaa*) selälteen alas...onnex ei käyny kuinkaan!! *hikoil*

Auts.Tää menee sarjaan olis sattunu älyttömästi plus aivotäky jos olis ollu selvänä, mut ku on kännis ni hädin tuskin muistaa viiden minsan päästä saati sitten aamulla. Jotenkin kännissä osaa olla sen verran tiedoton kaikkien niitten mahtavien ilmalentojen aikana, ettei ehdi laittaa mitään helposti murtuvaa ruumiinosaa hankalaan paikkaan.

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

LoFi

#20 • • LoFi
Opittua:

Älä aja pyörällä kännissä.
Älä yliarvioi pyörän ajotaitojasi kännissä.
Älä aja ilman käsiä kännissä.
Älä aja ilman käsiä kännissä, pyörällä jossa on ohjaustanko vääntynyt.
Älä aja liian lähellä kadunreunan korokkeita.

Tulos:
Hiukan viisaampi mies jolla on polvet ruvella *justjoo*