ohho. hmm.
mitäs kaikkea jännää menneestä vuodesta.. voiski sanoa.
onneks siellä on paljon asioita jotka on siis just sitä, mennyttä. ollutta. ja.. ehkei ihan unohdettu mut kuitenkin :)
vuoden bilekohokohtina vois kyl mainita
Pacifiquen
Trinityn ja..
espoon millennium menoissaki tais parilla kerralla
olla ihan älyttömän superia.
mistä tuli mieleen että.. se keskiviikon supercool!
ei vaan ois niin keskel viikkoa! :D
kun yksi kiva juttu tälle vuodelle, eli uusi työpaikka, sattuu aika paljon ehkä verottaa sitä, miten siellä nyt sit voi hengailla.
Ihan pakko kyl mainita tähän siskon ja mun kesäkeikka ulkomaille.
joka oli kyl tosi kiva. tuntuu täl hetkel vähän unelta, et oonko muka oikeesti ollu lentokoneessa pari kuukautta sitten ja aurinkorannalla.. x) mun sisko <3
Vissiin yks parhaita paloja myös oli sillon kesällä trinityissä..., kun mä tutustuin vähänki enemmän noihin yksiin kivoihin, joita kiusailen fiksuilla jutuillani melkein joka viikonloppu nykyään.. =) <3
eli.. kavereita menee.. ()..
ja sit kuitenkin..
onneks niit on tänä vuonna taas enemmänki tullu vaan lisää.
vuoden kohokohta kyl syntyi tossa vähän päälle kuukausi sitten
tää on kyl tosi kiva. kun musta tuntuu et oon itkeny menneenä vuonna miljoonia ja taas miljoonia kyyneliä ja sehän onki ollu ihan älyttömän siisti!
vois useemminki muistella tälläi positiivesti kaikkea eikä aina olla sellanen negis mikä yleensä.
pus. kiitos. ja anteeksi. sillai. melkein kaikille.
mitäs kaikkea jännää menneestä vuodesta.. voiski sanoa.
onneks siellä on paljon asioita jotka on siis just sitä, mennyttä. ollutta. ja.. ehkei ihan unohdettu mut kuitenkin :)
vuoden bilekohokohtina vois kyl mainita
Pacifiquen
Trinityn ja..
espoon millennium menoissaki tais parilla kerralla
olla ihan älyttömän superia.
mistä tuli mieleen että.. se keskiviikon supercool!
ei vaan ois niin keskel viikkoa! :D
kun yksi kiva juttu tälle vuodelle, eli uusi työpaikka, sattuu aika paljon ehkä verottaa sitä, miten siellä nyt sit voi hengailla.
Ihan pakko kyl mainita tähän siskon ja mun kesäkeikka ulkomaille.
joka oli kyl tosi kiva. tuntuu täl hetkel vähän unelta, et oonko muka oikeesti ollu lentokoneessa pari kuukautta sitten ja aurinkorannalla.. x) mun sisko <3
Vissiin yks parhaita paloja myös oli sillon kesällä trinityissä..., kun mä tutustuin vähänki enemmän noihin yksiin kivoihin, joita kiusailen fiksuilla jutuillani melkein joka viikonloppu nykyään.. =) <3
eli.. kavereita menee.. ()..
ja sit kuitenkin..
onneks niit on tänä vuonna taas enemmänki tullu vaan lisää.
vuoden kohokohta kyl syntyi tossa vähän päälle kuukausi sitten
tää on kyl tosi kiva. kun musta tuntuu et oon itkeny menneenä vuonna miljoonia ja taas miljoonia kyyneliä ja sehän onki ollu ihan älyttömän siisti!
vois useemminki muistella tälläi positiivesti kaikkea eikä aina olla sellanen negis mikä yleensä.
pus. kiitos. ja anteeksi. sillai. melkein kaikille.